Omdat het niet in het voordeel van Mercedes was en die Britten zijn vergeten wat racen is.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef wuuht het volgende:
De SC wordt toch gewoon van de baan gehaald als het kan ookal is dat maar voor 1 ronde? Wat is hier überhaupt controversieel aan?
Ditquote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was Hamilton veruit de beste, maar over het seizoen gezien was Max de betere
In plaats van dat de race eindigde in een anticlimax werd het een cliMAXquote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
De antijinx heeft gewerkt
De climax van de anticlimax deed het hem
ja klopt, dat was beter geweest voor hamilton. en dat viel prima te verdedigen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rode vlag had je gratis bandenwissels gehad
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef daNpy het volgende: [..] Sja, je kan niet alles hebben. Verdiende winnaar van de beker.
Merry Christmasquote:
Nee net niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Was de auto van Verstappen voorbij aan die van Hamlap na ending SC? #dtv
Misschien een beetje, omdat HAM op de rem ging staan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
ja helemaal niks natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Heeft de actie van Perez uiteindelijk nog iets uitgemaakt voor Max? Door die SC kwam het uiteindelijk toch weer bij elkaar.
Mario Andrettiquote:
De FIA blijft de FIA.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.
Ja. Dat maakte hét verschil waardoor Hamilton niet meer kon stoppen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Heeft de actie van Perez uiteindelijk nog iets uitgemaakt voor Max? Door die SC kwam het uiteindelijk toch weer bij elkaar.
De reglementen gelezen denk ik dat ze toch niet kansloos zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Merc gaat naar de stewards
Ik bedoel natuurlijk herr TOTO
Dit. Ik vind het oprecht heel zuur voor Hamilton, maar verstappen is de terechte kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was Hamilton veruit de beste, maar over het seizoen gezien was Max de betere
wat is dome?quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef GeneralRadek het volgende:
Max Verstappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel beter dan al die falende dome voetballers![]()
minder, want #44 was vandaag overduidelijk de beterequote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Andersom waren Verstappenfans dat ook geweest.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reglementen gelezen denk ik dat ze toch niet kansloos zijn.
Dat blokkeerde wel de mogelijkheid voor Lewis om een pitstop te maken zonder P1 op te geven.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Kansloos.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Ben niet echt fan van Lewis, maar een geweldige coureur is het zeker, samen met Max steekt die toch echt met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op zondag 12 december 2021 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Geweldig seizoen. Bizar einde ook. Kan je een mening over geven of ze nog moesten gaan racen, maar dat boeit niet meer.
Hartstikke mooi dat Max gewonnen heeft, overall is dat natuurlijk verdiend.
En dat iedereen mij hier als een HAM fan zit kan ik ook weinig aan veranderen. Ik kijk neutraal, en kan ongelofelijk hard genieten van Lewis. Echte sportman, echt ongekende goede coureur.
Als dat gebeurt is, kwam dat omdat Hamilton gas gaf en weer remdequote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Maxima schreeuwt veel harder.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Plus een ongemakkelijk kijkende koningin naar haar man?![]()
Dit inderdaad, w van doorslaggevend belang.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat blokkeerde wel de mogelijkheid voor Lewis om een pitstop te maken zonder P1 op te geven.
bodybuilding is ook geen sportquote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fappen ook niet, maar moet je mijn rechterarm eens zien jonguh
Die woont daar schijnbaar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar komt er nou nog een prijsuitreiking? NL heeft die Hindtoch niet voor niks ingevlogen?
Masi is volgend jaar sowieso weg lijkt mij, die gozer is helemaal de weg kwijt. FIA is sinds Silverstone compleet ongeloofwaardig en gekke beslissingen aan het nemen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als zit dit terugdraaien op een protest van Mercedes is dat hele circus in 1 klap ongeloofwaardig.
Die Toto moet ook gewoon z'n bek een keer houden, met al die kampioenschappen van de laatste jaren.
Ach Britten, diezelfde Britten hielpen zichzelf ook vrolijk economisch en geopolitiek gezien de vernieling omdat ze meenden op een grotere uitzonderingspositie binnen de EU. Het Empire syndroom is nog steeds sterk aanwezig bij die lui.quote:
Stel he, FIA draait het besluit terug en Max wordt gediskwalificeerd. Dat zou een complete chaos+rel wordenquote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan maakt F1 zichzelf helemaal belachelijk
Dat is zinloos, Masi beslist over safety car situaties, niet de stewards. Hij kan eventueel bij de FIA gaan klagen maar volgens mij heeft Masi niets gedaan wat tegen de regels was.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Wat Mercedes ook doet, dit is niet iets dat de uitslag zou aan kunnen tasten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan maakt F1 zichzelf helemaal belachelijk
Gebeurt nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als zit dit terugdraaien op een protest van Mercedes is dat hele circus in 1 klap ongeloofwaardig.
Die Toto moet ook gewoon z'n bek een keer houden, met al die kampioenschappen van de laatste jaren.
Hij had alle auto's de SC moeten laten inhalen of geen een.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is zinloos, Masi beslist over safety car situaties, niet de stewards. Hij kan eventueel bij de FIA gaan klagen maar volgens mij heeft Masi niets gedaan wat tegen de regels was.
Het spijt me voor je, maar ik ben neutraal.quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
De FIA blijft de FIA.
Nu huilen omdat het een keer niet de goede kant op valt. Ik love it al die traantjes.
Is hem gegund.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat PER een 10 jarig contract heeft getekend net
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat PER een 10 jarig contract heeft getekend net
Nee, niet waar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.
Ik heb vorige week ook heel veel rare beslissingen van Masi en de stewards gezienquote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar ik ben neutraal.
Ik vond het eerst gewoon een rare beslissing, omdat ik nog nooit zo’n halve beslissing gezien heb (dus deels wel, deels niet lapped cars voorbij laten), maar als ik dan zie dat het gewoon echt niet kan aldus de reglementen, dan snap ik heel goed dat er een protest gaat volgen.
Als Masi de vrijheid heeft voor de call, ok. Heeft hij die niet, dan moet hij het ook niet doen.
Dan gooit Red Bull ook alle juridische kracht er in.quote:Op zondag 12 december 2021 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stel he, FIA draait het besluit terug en Max wordt gediskwalificeerd. Dat zou een complete chaos+rel worden
Mwah ik denk dat hier de "fout" meer bij het team ligt dan Lewis, voor zover je al kan spreken van een fout.quote:Op zondag 12 december 2021 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamilton is ook gewoon vergeten wat echt racen is.
Nee, HAM kon niet op z'n gemak pitten daardoor, was heel belangrijk wat Perez deed.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.
Lang niet meer zo genoten, denk dat 2010 de laatste keer was. Misschien 2012.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef PzKpfw het volgende:
Deze race is wel echt de kers op de taart van dit geweldige seizoen.
100% van nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zonder Perez had max ook tweede gelegen op het moment van de SC.quote:
Vergeet Petrov en Vettel niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Johannes788 het volgende:
Zoals Glock Hamilton WK maakte, Latifi en Perez Max wk gemaakt.
Mooi man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |