Gebeurt nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als zit dit terugdraaien op een protest van Mercedes is dat hele circus in 1 klap ongeloofwaardig.
Die Toto moet ook gewoon z'n bek een keer houden, met al die kampioenschappen van de laatste jaren.
Hij had alle auto's de SC moeten laten inhalen of geen een.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is zinloos, Masi beslist over safety car situaties, niet de stewards. Hij kan eventueel bij de FIA gaan klagen maar volgens mij heeft Masi niets gedaan wat tegen de regels was.
Het spijt me voor je, maar ik ben neutraal.quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
De FIA blijft de FIA.
Nu huilen omdat het een keer niet de goede kant op valt. Ik love it al die traantjes.
Is hem gegund.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat PER een 10 jarig contract heeft getekend net
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Sfancta het volgende:
Denk dat PER een 10 jarig contract heeft getekend net
Nee, niet waar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.
Ik heb vorige week ook heel veel rare beslissingen van Masi en de stewards gezienquote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar ik ben neutraal.
Ik vond het eerst gewoon een rare beslissing, omdat ik nog nooit zo’n halve beslissing gezien heb (dus deels wel, deels niet lapped cars voorbij laten), maar als ik dan zie dat het gewoon echt niet kan aldus de reglementen, dan snap ik heel goed dat er een protest gaat volgen.
Als Masi de vrijheid heeft voor de call, ok. Heeft hij die niet, dan moet hij het ook niet doen.
Dan gooit Red Bull ook alle juridische kracht er in.quote:Op zondag 12 december 2021 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stel he, FIA draait het besluit terug en Max wordt gediskwalificeerd. Dat zou een complete chaos+rel worden
Mwah ik denk dat hier de "fout" meer bij het team ligt dan Lewis, voor zover je al kan spreken van een fout.quote:Op zondag 12 december 2021 16:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamilton is ook gewoon vergeten wat echt racen is.
Nee, HAM kon niet op z'n gemak pitten daardoor, was heel belangrijk wat Perez deed.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de acties van perez allemaal voor niks geweest, zonder hem zat max op dezelfde positie.
Lang niet meer zo genoten, denk dat 2010 de laatste keer was. Misschien 2012.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef PzKpfw het volgende:
Deze race is wel echt de kers op de taart van dit geweldige seizoen.
100% van nietquote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zonder Perez had max ook tweede gelegen op het moment van de SC.quote:
Vergeet Petrov en Vettel niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Johannes788 het volgende:
Zoals Glock Hamilton WK maakte, Latifi en Perez Max wk gemaakt.
Mooi man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |