Je weet dat Garry Connelly een van de stewards is.quote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef franklop het volgende:
Logisch dat Mercedes protesteert, maar dit dan ze nooit terugdraaien
Doet me denken aan een kroning van een "Miss Sri Lanka" waar haar kroon op het allerlaatst ineens bruut werd afgepaktquote:Op zondag 12 december 2021 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verstappen al gehuldigd en alles, 'nee sorry man, inleveren aan Lulu'
Klopt, maar je zal op een of andere manier dan de uitslag moeten herroepen, maar hoe?quote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het grootste punt van protest is denk ik de safetycar.
De regelementen zeggen dat alle achterblijvers de safetycar voorbij mogen of geen, en dat de safetycar vervolgens 1 ronde later naar binnen gaat.
Dat is niet gebeurd, strikt genomen.
Vergeet Warwick nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je weet dat Garry Connelly een van de stewards is.
strikt genomen klopt dat, maar de beslissing van de wedstrijdleiding om het zo te doen valt te billijkenquote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het grootste punt van protest is denk ik de safetycar.
De regelementen zeggen dat alle achterblijvers de safetycar voorbij mogen of geen, en dat de safetycar vervolgens 1 ronde later naar binnen gaat.
Dat is niet gebeurd, strikt genomen.
Brexitquote:Op zondag 12 december 2021 17:09 schreef Gezicht het volgende:
De Britse fans op social media zijn echt schaamteloos momenteel
Linkje?quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, 2x. Zie decision documents op de site vd FIA
quote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kluivert was als speler al fan van hard rijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |