Die hadden in principe allemaal gelijk, Hamilton was hier echt duidelijk veel sneller. Dit was een stroke of luck die niemand had kunnen voorspellen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Heb zin om die al die gasten nog even te quoten die zeker wisten dat Hamilton zou gaan winnen, al weken lang. Maar doe het toch maar niet.
neequote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef JohnBercow het volgende:
Kunnen de stewards nog iets terugdraaien?
quote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Tocadisco het volgende:
Bij jullie in de buurt ook vuurwerk te horen?
quote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Tocadisco het volgende:
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Tocadisco het volgende:
Toto is hokje van de FIA aan slopen!quote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef Faraday01 het volgende: Waar blijft de radio tussen Merc en de FIA
Nee, woon niet in een tokkie straatquote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Tocadisco het volgende:
Mijn collega uit Wenen kan Toto prachtig nadoen: Noo noo noo Maikel, zis is not raaitquote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef Faraday01 het volgende:
Waar blijft de radio tussen Merc en de FIA
Waarom oneerlijk? Hamilton had even goed last van die lapped cars voordat de safety op de baan kwam.quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn de regels, ze daar laten is juist oneerlijk.
Alle Mercedesrijders in de straat hier zijn alleen maar opgelucht.quote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Tocadisco het volgende:
Inderdaad, zag er heel de race niet naar uitquote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die hadden in principe allemaal gelijk, Hamilton was hier echt duidelijk veel sneller. Dit was een stroke of luck die niemand had kunnen voorspellen.
Z'n auto ja, maar de persoon dus niet.quote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die hadden in principe allemaal gelijk, Hamilton was hier echt duidelijk veel sneller. Dit was een stroke of luck die niemand had kunnen voorspellen.
bij een kampioenschap wellicht wel, maar nu nietquote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef NaturalScience het volgende:
Lewis hangt zn helm in de wilgen!
Nou net zoals Lewis eerder gratis een rondje terug kreeg en daar enorme mazzel had.quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom oneerlijk? Hamilton had even goed last van die lapped cars voordat de safety op de baan kwam.
quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Mooie woorden van Hamilton, nog steeds de GOAT. Verstappen vandaag de morele verliezer. Ik hoop dat hij vannacht kan slapen als hij zo wil winnen.
In WLR SC wordt deze act misschien gewaardeerd maar hier boeit het niemand iets.quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Mooie woorden van Hamilton, nog steeds de GOAT. Verstappen vandaag de morele verliezer. Ik hoop dat hij vannacht kan slapen als hij zo wil winnen.
quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Ga er maar vanuit dat hij en zijn vriendin weinig zullen slapen straksquote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Jup dat zeker.quote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef merino het volgende:
Hamilton, groots sport man. Hoop dat hij nog jaren blijf vechten met Max voor zijn 8ste titel. Hij verdient het.
Volgend jaar verslagen door Russell en dan heet het dat hij al langer te oud was en zijn scherpte al kwijt.quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef NaturalScience het volgende:
Lewis hangt zn helm in de wilgen!
quote:Op zondag 12 december 2021 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een god is het zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Standbeeld in Zandvoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamilton kan een grote zeurpiet zijn, en hij misbruikt z'n kwaliteiten als klaagbaak soms ook expres om anderen op de zenuwen te werken, maar een onsportieve klootzak is-ie uiteindelijk niet. Dat is mijn mening en die deel ik.quote:
Dan had Hamilton enorm snel geweest op rood, onhoudbaar op de rechte stukken.quote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze hem binnenhalen blijft Max buiten. Dan gaan ze er beide af…
quote:Op zondag 12 december 2021 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een god is het zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Latifi for driver of the seasonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee, was erg saaie race, ga maar weer slapenquote:
HAHHA hou toch op man.quote:
Wtf?quote:Op zondag 12 december 2021 15:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat hij en zijn vriendin weinig zullen slapen straks.
Het Yas Marina Circuit is van Oranje!quote:
Gifje pleasequote:
Ja!quote:Op zondag 12 december 2021 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Schrokken jullie trouwens ook van hwr overstuur waarmee hij het rechte stuk op kwam?
Dat was hij:quote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Tocadisco het volgende:
Als je al die toevalligheden op het laatst op een rij gaat zetten, ongelofelijkquote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het Volksparkstadion was toch nog iets mooierquote:Op zondag 12 december 2021 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het Yas Marina Circuit is van Oranje!
-Evert ten Napel
Hij slaapt prima en als dat niet het geval is, dan komt dat door een heel groot feest.quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Oh man. Dit maakt mij meteen keihard!!quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Gehrman het volgende:
Garry Connelly zal ook wel lekker ziedend zijn.
Hahahahaquote:
Hij is in elk geval niet z'n slechte verliezer als jij.quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Niet zo moeilijk als je al een aantal kampioenschappen hebt.quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik vind wat Hamilton doet, heel heel heel knap
Ik heb er weinig verstand van, maar dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is kansloos. Dit gaat de FIA niet meer terugdraaien. Dan heffen ze zichzelf op.
De laatste ronde is een mooi samenvatting van het seizoenquote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toto, it is called a motorrace, ok
Dat zei ik tochquote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef MaJo het volgende:
En voor de geïnteresseerden: zoonlief werd 2 minuten voor de start wakkerdus hij is getuigen van deze prachtige overwinning
Zeker, wat je verder ook van hem vindt dit was een hele sterke reactie.quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik vind wat Hamilton doet, heel heel heel knap
Anders krijgt Russell zijn zitje volgend jaar bij Mercedes alsnog niet.quote:
Ik heb nog een Duveltje koud staan, zit niet in een doosje.quote:
Ben jij niet bekend met de term halve Nederlander? Googlequote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef Mansjester het volgende:
Nederlandse vlag?
Het is toch een Belg???
Omdat het zonder een safety car kansloos was geweest. Maar goed, het is ook te wijten aan strategische keuzes van Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef Tjacka het volgende:
waarom is dit niet terecht dan
ik snap dit niet
Nu al een hekel aan die gast.quote:
HAHAHAHAAHAHAHAquote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toto, it is called a motorrace, ok
Zijn er echt zo veel George Russels op Tdat hij pas de 68e is die die naam kon registreren? Of is het niet het echt account van Russel?quote:
er bestaat nog zoiets als karma.quote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
Toto heeft 100% gelijk. Wat een belachelijke beslissing
Om z'n trillende lip te verbergen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heeft Hamilton een mondlapje op
ik ookquote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb nog een Duveltje koud staan, zit niet in een doosje.
Nee alsjeblief zegquote:
Als je even wilt genieten:quote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker man, al die Britjes mad![]()
Lekker juichen bij crashes in Silverstone! Karma is a bitch.
Nou, kom, leg maar eens uit met het regelboek in je hand waarom je dat vindt.quote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
quote:
ja maar dit hoort toch bij de sportquote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef viceversa het volgende:
[..]
Omdat het zonder een safety car kansloos was geweest. Maar goed, het is ook te wijten aan strategische keuzes van Mercedes.
Beslissing was prima en Toto moet niet janken: het is de fout van Mercedes om niet naar binnen te komen. Daardoor hebben ze verloren, want Hamilton was vandaag gewoon in alle opzichten sneller.quote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
GEquote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Gehrman het volgende:
GEEN NIEUWE AUTO VOOR HEM !!quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Gehrman het volgende:
Echt accountquote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn er echt zo veel George Russels op Tdat hij pas de 68e is die die naam kon registreren? Of is het niet het echt account van Russel?
Zo mooi voor Jos.quote:
Gaat volgend jaar ook gecucked worden door max ouwe reus. Niks mis mee.quote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idioot die George Russell. Weg ermee gvd
De britten in de chat op mn stream zijn goed zuur. Karma is a bitchquote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker man, al die Britjes mad![]()
Lekker juichen bij crashes in Silverstone! Karma is a bitch.
Sow @Nattekatquote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef PS. het volgende:
Nattekat weggepest als mod, en Max wereldkampioenwat een dag
Hamilton heeft destijds Raikkönen ook gewoon gefeliciteerd, toen-ie eigenlijk al z'n eerste titel had moeten binnenslepen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je al een aantal kampioenschappen hebt.
Klopt, strategie en geluk horen erbij. Hamilton heeft weer gelukjes in andere races gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar dit hoort toch bij de sport
Ik mis het begin van je zin, weet je wel, dat waarin staat: Gelukkig nog net geenquote:
Ditquote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idioot die George Russell. Weg ermee gvd
Zo ziet het eruit als je levenswerk voltooid is.quote:
Reig me op over die tweetsquote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat volgend jaar ook gecucked worden door max ouwe reus. Niks mis mee.
Gezien de reactie van Masi op Toto gok ik nietquote:Op zondag 12 december 2021 15:56 schreef beantherio het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven. Nog geen "under investigation"?
Hier komt al voorbij dat het komt omdat de FIA geen zwart persoon wilt laten winnen....quote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De britten in de chat op mn stream zijn goed zuur. Karma is a bitch
Moet dat nu?quote:
Ok, laat Hind maar komen dan.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 12 december 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd echte F1 (max)fans. Niet de meelopers die pas kijken sinds Max meedoet.
Hoorde mij onderbuurvrouw ook juichen terwijl ze voorheen nooit F1 keek
Vindt SC situatie oneerlijk voor Lewisquote:
Die is alvast ingewerkt bij Mercedes en heeft een cursusje janken bij Toto gevolgdquote:
“Lapped cars are allowed to overtake” niet “5 lapped cars are allowed to overtake “ Oftewel, waarom alleen die vijf? Complete onzin.quote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: [..] Nou, kom, leg maar eens uit met het regelboek in je hand waarom je dat vindt. Ik ben reuze benieuwd.
Klopt, maar dat hoort erbij. En ze hadden natuurlijk een gelijke uitgangspositie.quote:Op zondag 12 december 2021 15:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Och, dat is dan 1x oneerlijk tegen veel x oneerlijkquote:Op zondag 12 december 2021 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vindt SC situatie oneerlijk voor Lewis
SCs zijn onderdeel van de sport. Deal with it.quote:Op zondag 12 december 2021 15:56 schreef Mansjester het volgende:
Hamilton stond helemaal niet op de verkeerde band. Zonder de SC had hij makkelijke gewonnen
Post eens?quote:Op zondag 12 december 2021 15:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zich een goed werknemer van Mercedes getoond door een troltweet naar buiten te gooien.
Vervelend, wordt maar boos op de trollen ipv mij.quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best een slechte timing om dat tijdens de podiumceremonie te doen.
Die krijgt het zusje van Kelly.quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef nils7 het volgende:
Bloemetje van familie Verstappen voor Latifi?
Ja, ik ook. Is ook echt een hele aardige vent.quote:Op zondag 12 december 2021 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
JENSON BUTTON
Daar was ik nu fan van
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Attitude het volgende:
wie wint de constructuers titel? Mercedes ?
Dat is inderdaad nieuw, maar ik denk niet dat het teruggedraaid gaat worden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
“Lapped cars are allowed to overtake” niet “5 lapped cars are allowed to overtake “ Oftewel, waarom alleen die vijf? Complete onzin.
hun zijn bffsquote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Rico Verhoeven is er ookMannetjesputter. Bah.
Toen ik Latifi in de muur zag en VER naar binnen kwam voor rood werd ik gek.quote:Op zondag 12 december 2021 16:00 schreef Werkperd het volgende:
Had gewoon een explosie van binnen. Wat een gevoel. Ongelofelijk Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |