Echt accountquote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zijn er echt zo veel George Russels op Tdat hij pas de 68e is die die naam kon registreren? Of is het niet het echt account van Russel?
Zo mooi voor Jos.quote:
Gaat volgend jaar ook gecucked worden door max ouwe reus. Niks mis mee.quote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idioot die George Russell. Weg ermee gvd
De britten in de chat op mn stream zijn goed zuur. Karma is a bitchquote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker man, al die Britjes mad![]()
Lekker juichen bij crashes in Silverstone! Karma is a bitch.
Sow @Nattekatquote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef PS. het volgende:
Nattekat weggepest als mod, en Max wereldkampioenwat een dag
Hamilton heeft destijds Raikkönen ook gewoon gefeliciteerd, toen-ie eigenlijk al z'n eerste titel had moeten binnenslepen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je al een aantal kampioenschappen hebt.
Klopt, strategie en geluk horen erbij. Hamilton heeft weer gelukjes in andere races gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar dit hoort toch bij de sport
Ik mis het begin van je zin, weet je wel, dat waarin staat: Gelukkig nog net geenquote:
Ditquote:Op zondag 12 december 2021 15:54 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idioot die George Russell. Weg ermee gvd
Zo ziet het eruit als je levenswerk voltooid is.quote:
Reig me op over die tweetsquote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat volgend jaar ook gecucked worden door max ouwe reus. Niks mis mee.
Gezien de reactie van Masi op Toto gok ik nietquote:Op zondag 12 december 2021 15:56 schreef beantherio het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven. Nog geen "under investigation"?
Hier komt al voorbij dat het komt omdat de FIA geen zwart persoon wilt laten winnen....quote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De britten in de chat op mn stream zijn goed zuur. Karma is a bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |