Het Volksparkstadion was toch nog iets mooierquote:Op zondag 12 december 2021 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het Yas Marina Circuit is van Oranje!
-Evert ten Napel
Hij slaapt prima en als dat niet het geval is, dan komt dat door een heel groot feest.quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Mooie woorden van Hamilton, nog steeds de GOAT. Verstappen vandaag de morele verliezer. Ik hoop dat hij vannacht kan slapen als hij zo wil winnen.
Oh man. Dit maakt mij meteen keihard!!quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Gehrman het volgende:
Garry Connelly zal ook wel lekker ziedend zijn.
Hahahahaquote:
Hij is in elk geval niet z'n slechte verliezer als jij.quote:Op zondag 12 december 2021 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Mooie woorden van Hamilton, nog steeds de GOAT. Verstappen vandaag de morele verliezer. Ik hoop dat hij vannacht kan slapen als hij zo wil winnen.
Niet zo moeilijk als je al een aantal kampioenschappen hebt.quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik vind wat Hamilton doet, heel heel heel knap
Ik heb er weinig verstand van, maar dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is kansloos. Dit gaat de FIA niet meer terugdraaien. Dan heffen ze zichzelf op.
De laatste ronde is een mooi samenvatting van het seizoenquote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toto, it is called a motorrace, ok
Dat zei ik tochquote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef MaJo het volgende:
En voor de geïnteresseerden: zoonlief werd 2 minuten voor de start wakkerdus hij is getuigen van deze prachtige overwinning
Zeker, wat je verder ook van hem vindt dit was een hele sterke reactie.quote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik vind wat Hamilton doet, heel heel heel knap
Anders krijgt Russell zijn zitje volgend jaar bij Mercedes alsnog niet.quote:
Ik heb nog een Duveltje koud staan, zit niet in een doosje.quote:
Ben jij niet bekend met de term halve Nederlander? Googlequote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef Mansjester het volgende:
Nederlandse vlag?
Het is toch een Belg???
Omdat het zonder een safety car kansloos was geweest. Maar goed, het is ook te wijten aan strategische keuzes van Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 15:52 schreef Tjacka het volgende:
waarom is dit niet terecht dan
ik snap dit niet
Nu al een hekel aan die gast.quote:
HAHAHAHAAHAHAHAquote:Op zondag 12 december 2021 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toto, it is called a motorrace, ok
Zijn er echt zo veel George Russels op Tdat hij pas de 68e is die die naam kon registreren? Of is het niet het echt account van Russel?quote:
er bestaat nog zoiets als karma.quote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
Toto heeft 100% gelijk. Wat een belachelijke beslissing
Om z'n trillende lip te verbergen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heeft Hamilton een mondlapje op
ik ookquote:Op zondag 12 december 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb nog een Duveltje koud staan, zit niet in een doosje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |