Heel vreemd einde, jammer dat Red Bull de constructeurstitel mist door uitvallen Perezquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon het seizoen in de laatste ronde beslist, als je dat als filmscript zou doen zou iedereen het te onrealistisch vinden
Ze hebben gewoon moeten gokken en geluk gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Uiteindelijk wint RB hem op tactiek. Geweldig.
De echte winnaars zijn dus eigenlijk meer de slimme koppen achter de schermen bij team RB dan Max....quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mercedes heeft tot 2x toe verzuimd m te pitten. Eigen fout
Yesquote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedes gaat denk ik wel protest indienen over SC gedoe met lapped cars
Maar daar kan Verstappen weinig aan doen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is kansloos. Dit gaat de FIA niet meer terugdraaien. Dan heffen ze zichzelf op.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eigen schuld inderdaad. Je moet altijd rekening houden met een safety car.quote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef Shreyas het volgende:
Verstappen terechte winnaar, maar het komt vooral door de tactiek van Redbull. Hamilton is een betere coureur, maar als je 40 rondes op dezelfde band blijft rijden mag je dat gerust een tactische blunder noemen van Mercedes.
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef Johannes788 het volgende:
Meecedes gaat protest aantekenen jankers
Viesboos ben jequote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan toch nog zeiken op de wedstrijdleiding. Janken krijg je kennelijk niet makkelijk uit je systeem, zelfs bij winst
Heb af en toe wat gekeken, maar de meeste races zijn dodelijk saai en zo veel boeit het me nou ook weer niet. Dat Hamilton vandaag sneller was is bullshit? Hoezo?quote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je ook de rest van het seizoen hebt gekeken, dan weet je dat dit bullshit is
Nee gelukkig niet.quote:
Die zijn ze kwijt volgend jaar haha. Kan Honda een extra team gebruiken?quote:
Sinterklaas in de studio.quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef nils7 het volgende:
Wat had Ziggo gedaan als het vorige week was gebeurt
Dit kan natuurlijk geen toeval zijnquote:
zat zeker een ster boven inquote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb de kerstboom zojuist van het balkon gegooid
Je moet met alle scenario's rekening houden, maar 40 rondes op dezelfde band blijven rijden is gewoon niet tactisch fout. Stel dat Hamilton toch nog had gewonnen, dat was dat ondanks die tactische fout geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Eigen schuld inderdaad. Je moet altijd rekening houden met een safety car.
Die zijn een nieuw reclamespotje aan het maken.quote:
Ja, die ziet er echt slecht uit. Lijkbleek.quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Jos ziet eruit alsof ie ieder moment out kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |