Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Dus het was toch geen complot van de FIA jongens?
Erg mooi.quote:Op zondag 12 december 2021 15:35 schreef Zorro het volgende:
Ik las dat er nog en r
[..]
onde kwam dus had die laatste ronde nog even opgezet hoor
Nou, linke soep met al die vaccinatiebijwerkingen dit.quote:Op zondag 12 december 2021 15:37 schreef Dutch_view het volgende:
Jos Verstappen zag er uit alsof hij 20 jaar ouder was geworden vandaag
Nee het is FUCKING GEWELDIGquote:Op zondag 12 december 2021 15:37 schreef Sjeen het volgende:
Tsja… ik weet niet of ik dit nou zo mooi vind…
Dit. Hamilton veruit de beste en dan door zo’n late call van de FIA beslist.quote:Op zondag 12 december 2021 15:35 schreef Hyaenidae het volgende: [..] Dat de beste mogen winnen, maar Max was zeker niet de beste vandaag
![]()
Mercedes heeft tot 2x toe verzuimd m te pitten. Eigen foutquote:Op zondag 12 december 2021 15:38 schreef viceversa het volgende:
Heb toch wel een beetje medelijden met Hamilton nu. Zo verliezen is zuur, heel zuur.
Precies. Bizar toch.quote:Op zondag 12 december 2021 15:38 schreef Abdus18 het volgende:
bedoel, het is super vet dat Max wint, maar de FIA slaat dit jaar toch wel een modderfiguur
Beide kanten op dan... nu gelukkig in het voordeel
Bij Drive To Survive zitten ze nu met de broek op de enkelsquote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Breekfast het volgende:
Als je het script had mogen schrijven dan had je dit niet verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn de regels, ze daar laten is juist oneerlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 15:38 schreef Patroon het volgende:
ik snap er niet veel van maar dit voelt wel enorm oneerlijk.
Hamilton heeft last gehad van al die lapped cars om dan opeens worden ze tijdens de safety car weggehaald, zodat Max die niet meer hoeft in te halen...
Nee, want de FIA heeft het zelf voor Hamilton verpest.quote:Op zondag 12 december 2021 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat de FIA echt niet meer terugdraaien, dan wordt het oorlog.
Dat is altijd zo bij een SC. Dat pakt nooit neutraal uit en laten we het niet hebben over 'mazzel' van Hamilton met SC's.quote:Op zondag 12 december 2021 15:38 schreef Patroon het volgende:
ik snap er niet veel van maar dit voelt wel enorm oneerlijk.
Hamilton heeft last gehad van al die lapped cars om dan opeens worden ze tijdens de safety car weggehaald, zodat Max die niet meer hoeft in te halen...
Veel te onrealistischquote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Breekfast het volgende:
![]()
![]()
![]()
FIA heeft het script gevolgdquote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit boek kan je ook niet schrijven.
Dan ben je totaal ongeloofwaardig.
niks regelsquote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn de regels, ze daar laten is juist oneerlijk.
Sorry hoor, maar als je ook de rest van het seizoen hebt gekeken, dan weet je dat dit bullshit isquote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
Leuk dat Max wint hoor en ik gun het hem van harte, maar de manier waarop is jammer. Het hoort allemaal bij de sport, maar Hamilton was vandaag de snellere.
Ja, auto te langzaam, slechte strategien.quote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Gefeliciteerd Max fans. Lewis gaat zijn team vermoorden.
Heel vreemd einde, jammer dat Red Bull de constructeurstitel mist door uitvallen Perezquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon het seizoen in de laatste ronde beslist, als je dat als filmscript zou doen zou iedereen het te onrealistisch vinden
Ze hebben gewoon moeten gokken en geluk gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Uiteindelijk wint RB hem op tactiek. Geweldig.
De echte winnaars zijn dus eigenlijk meer de slimme koppen achter de schermen bij team RB dan Max....quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mercedes heeft tot 2x toe verzuimd m te pitten. Eigen fout
Yesquote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedes gaat denk ik wel protest indienen over SC gedoe met lapped cars
Maar daar kan Verstappen weinig aan doen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is kansloos. Dit gaat de FIA niet meer terugdraaien. Dan heffen ze zichzelf op.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eigen schuld inderdaad. Je moet altijd rekening houden met een safety car.quote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef Shreyas het volgende:
Verstappen terechte winnaar, maar het komt vooral door de tactiek van Redbull. Hamilton is een betere coureur, maar als je 40 rondes op dezelfde band blijft rijden mag je dat gerust een tactische blunder noemen van Mercedes.
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef Johannes788 het volgende:
Meecedes gaat protest aantekenen jankers
Viesboos ben jequote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan toch nog zeiken op de wedstrijdleiding. Janken krijg je kennelijk niet makkelijk uit je systeem, zelfs bij winst
Heb af en toe wat gekeken, maar de meeste races zijn dodelijk saai en zo veel boeit het me nou ook weer niet. Dat Hamilton vandaag sneller was is bullshit? Hoezo?quote:Op zondag 12 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je ook de rest van het seizoen hebt gekeken, dan weet je dat dit bullshit is
Nee gelukkig niet.quote:
Die zijn ze kwijt volgend jaar haha. Kan Honda een extra team gebruiken?quote:
Sinterklaas in de studio.quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef nils7 het volgende:
Wat had Ziggo gedaan als het vorige week was gebeurt
Dit kan natuurlijk geen toeval zijnquote:
zat zeker een ster boven inquote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb de kerstboom zojuist van het balkon gegooid
Je moet met alle scenario's rekening houden, maar 40 rondes op dezelfde band blijven rijden is gewoon niet tactisch fout. Stel dat Hamilton toch nog had gewonnen, dat was dat ondanks die tactische fout geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 15:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Eigen schuld inderdaad. Je moet altijd rekening houden met een safety car.
Die zijn een nieuw reclamespotje aan het maken.quote:
Ja, die ziet er echt slecht uit. Lijkbleek.quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Jos ziet eruit alsof ie ieder moment out kan gaan
Het feit dat Hamilton nu nog in de strijd zat is 100% gigantische mazzel, en daar ga ik het bij laten.quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb af en toe wat gekeken, maar de meeste races zijn dodelijk saai en zo veel boeit het me nou ook weer niet. Dat Hamilton vandaag sneller was is bullshit? Hoezo?
Viesmadquote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik op deze manier zou moeten winnen zou ik niet eens durven juichen? Nou ja als je zo wil winnen.
Max verdient het dit seizoen. Deze race niet, maar ja, dat is racen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik op deze manier zou moeten winnen zou ik niet eens durven juichen? Nou ja als je zo wil winnen.
LATIFIGOD. Die mag eeuwig gratis shoppen bij de Jumboquote:
Spanje 2016 waren er ook tranen hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit is voor het eerst dat Max emotie laat zien volgens mij
Ik wel.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Laten we inderdaad alle voorgaande races niet vergeten.quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Max is er 3 of 4 keer afgeramd dit seizoen en heeft tig onterechte straffen. En dan nog op 1 staan... absoluut verdiend!
(Vooruit daar heb je gelijk in)quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jos Verstappen afzeiken is toch altijd terecht?
Doet toch niks af aan wat ik zei?quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat Hamilton nu nog in de strijd zat is 100% gigantische mazzel, en daar ga ik het bij laten.
De meeste dromen zijn bedrogquote:
Dat is inderdaad het enige, maar zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige waar Merc over kan zeiken is dat Max misschien Lewis inhaalde bij de SC situatie al weet ik niet of ie er ooit voor zat
quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Abdus18 het volgende:
hehe, de engelsen in de whatssapp groep van mn WoW guild houden het erop dat de FIA racistisch is en geen zwarte willen laten winnen.....
Over vijf jaar praat niemand meer over hoe, waarom, waardoor, op welke manier, etc. Dan staat alleen die F1 wereldtitel 2021. Zo gaat dat de geschiedenis is.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Zeg dat wel.quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef Breekfast het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou ja, hij was gewoon veruit de beste vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef Toby56 het volgende:
Het fijne voor Lewis is, is dat hij zijn race engineer(s) de schuld kan geven.
quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Hef jezelf gewoon opquote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat Hamilton nu nog in de strijd zat is 100% gigantische mazzel, en daar ga ik het bij laten.
Perez viel uit 😭quote:
Madquote:Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Latifi zn centen al gehad?
Bij interviews e.d. was hij dat sowieso wel... bovendien zijn de eerste grote emoties er nu wel uit.quote:
sponsored by Netflixquote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk geen toeval zijn
Moah. We hebben het nu ook nog steeds over de ontknopingen van jaren zoals 94, 97, 2007, 2008, 2010 etc.quote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over vijf jaar praat niemand meer over hoe, waarom, waardoor, op welke manier, etc. Dan staat alleen die F1 wereldtitel 2021. Zo gaat dat de geschiedenis is.
Ga dan weg hierquote:Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef barbekjoewen het volgende:
Wat een cringe reacties hier. Je emotie niet kunnen beheersen omdat iemand met z'n auto over de finish komt
Hij heeft verloren.quote:Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, hij was gewoon veruit de beste vandaag.
Straks nog even Kamphues die op de tafel staat te dansen in zijn blote kontquote:
Strategisch gewoon slecht van Mercedes aan het einde, ondanks de snelste auto.quote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef Toby56 het volgende:
Het fijne voor Lewis is, is dat hij zijn race engineer(s) de schuld kan geven.
Ironie, omdat ik Hamilton ooit zag juichen op het podium nadat hij Verstappen eruit had gereden (plus checkup in ziekenhuis).quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Bij wijze van. Bij wijze van.quote:Op zondag 12 december 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Drive To Survive zitten ze nu met de broek op de enkels
Ze verdienden het beiden vandaag. Lewis had vandaag een geweldige pace maar tactisch misser brak hem op.quote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max verdient het dit seizoen. Deze race niet, maar ja, dat is racen.
Is onmogelijk. Wedstrijdleiding heeft beslist, vraag is of dat de goede beslissing was. Kunt niet terug in de tijd gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als FIA dit nog terugdraait dan mogen ze helemaal optyfen met hun sport.
Als ze hem binnenhalen blijft Max buiten. Dan gaan ze er beide af…quote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Strategisch gewoon slecht van Mercedes aan het einde, ondanks de snelste auto.
De emoties omdat iedereen al stelde dat Verstappen genaaid werd omdat hij altijd gepakt wordt waren een stuk ergerquote:Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef barbekjoewen het volgende:
Wat een cringe reacties hier. Je emotie niet kunnen beheersen omdat iemand met z'n auto over de finish komt
Jammerquote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef Zwansen het volgende:
Heb zin om die al die gasten nog even te quoten die zeker wisten dat Hamilton zou gaan winnen, al weken lang. Maar doe het toch maar niet.
Damn, netjesquote:Op zondag 12 december 2021 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Tsunoda vandaag nog gewoon vierde geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |