Het feit dat Hamilton nu nog in de strijd zat is 100% gigantische mazzel, en daar ga ik het bij laten.quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb af en toe wat gekeken, maar de meeste races zijn dodelijk saai en zo veel boeit het me nou ook weer niet. Dat Hamilton vandaag sneller was is bullshit? Hoezo?
Viesmadquote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik op deze manier zou moeten winnen zou ik niet eens durven juichen? Nou ja als je zo wil winnen.
Max verdient het dit seizoen. Deze race niet, maar ja, dat is racen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Als ik op deze manier zou moeten winnen zou ik niet eens durven juichen? Nou ja als je zo wil winnen.
LATIFIGOD. Die mag eeuwig gratis shoppen bij de Jumboquote:
Spanje 2016 waren er ook tranen hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit is voor het eerst dat Max emotie laat zien volgens mij
Ik wel.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Laten we inderdaad alle voorgaande races niet vergeten.quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Max is er 3 of 4 keer afgeramd dit seizoen en heeft tig onterechte straffen. En dan nog op 1 staan... absoluut verdiend!
(Vooruit daar heb je gelijk in)quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jos Verstappen afzeiken is toch altijd terecht?
Doet toch niks af aan wat ik zei?quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat Hamilton nu nog in de strijd zat is 100% gigantische mazzel, en daar ga ik het bij laten.
De meeste dromen zijn bedrogquote:
Dat is inderdaad het enige, maar zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige waar Merc over kan zeiken is dat Max misschien Lewis inhaalde bij de SC situatie al weet ik niet of ie er ooit voor zat
quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef Abdus18 het volgende:
hehe, de engelsen in de whatssapp groep van mn WoW guild houden het erop dat de FIA racistisch is en geen zwarte willen laten winnen.....
Over vijf jaar praat niemand meer over hoe, waarom, waardoor, op welke manier, etc. Dan staat alleen die F1 wereldtitel 2021. Zo gaat dat de geschiedenis is.quote:Op zondag 12 december 2021 15:43 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |