Ik wil ook wel weer naar Book of Mormon maar durf ook nog niet te kopenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik wil naar The Book Of Mormon in maart en Froukje in mei. Maar ik wacht nog wel even tot het dichterbij is en niet uitgesteld. Pas daarna even nadenken over Jimmy.
Zeker omdat ze natuurlijk vanuit de US komen geloof ik het nog niet echt. Als het echt zeker doorgaat dan ga ik wel proberen kaartje te kopenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer naar Book of Mormon maar durf ook nog niet te kopen
Ja alles van de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Net weer concertkaartjes gekocht. Heb nu al 6 concerten staan in 2022.
Tetten!quote:
Kun je een voorbeeld geven van zo'n spinsel?quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit de slow chat waar je bijv. je hersenspinsels kunt posten zonder dat je bij voorbaat belachelijk gemaakt wordt?
Sorry, iedereen wordt belachelijk gemaakt, wat er ook gepost wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit de slow chat waar je bijv. je hersenspinsels kunt posten zonder dat je bij voorbaat belachelijk gemaakt wordt?
af en toe toch wel?quote:
Nee sukkelquote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
heel af en toe danquote:
om de constante stroom aan zuur te doorbrekenquote:
Gekkiequote:Op vrijdag 10 december 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de constante stroom aan zuur te doorbreken
Ow sweet summer childquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de constante stroom aan zuur te doorbreken
Lekkah.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste keer op vrijdag werken dit jaar.
Wat willen ze doen dan? Je ontslaan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:23 schreef Barbusse het volgende:
Laatste dag voor deze baan. En ik heb me verslapen.
Mijn gedachte.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? Je ontslaan?
Dan weet 'ie in elk geval zeker dat hij maandag niet hoeft te komen. Daar denkt de werkgever op dit moment nog anders over namelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ja dit dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet 'ie in elk geval zeker dat hij maandag niet hoeft te komen. Daar denkt de werkgever op dit moment nog anders over namelijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet 'ie in elk geval zeker dat hij maandag niet hoeft te komen. Daar denkt de werkgever op dit moment nog anders over namelijk.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:
Dat klopt. En met 2 reminders erna nog geen enkele reactie van hr. M'n directe supervisor weet ervan maar ze is letterlijk de enige geloof ik? Sta nog gewoon ingeplanned deze maand, krijg persoonlijke uitnodigingen voor meetings etcquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb iets gemist denk ik.
Hoezo dit? Je hebt toch je ontslag ingediend?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. En met 2 reminders erna nog geen enkele reactie van hr. M'n directe supervisor weet ervan maar ze is letterlijk de enige geloof ik? Sta nog gewoon ingeplanned deze maand, krijg persoonlijke uitnodigingen voor meetings etc
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. En met 2 reminders erna nog geen enkele reactie van hr. M'n directe supervisor weet ervan maar ze is letterlijk de enige geloof ik? Sta nog gewoon ingeplanned deze maand, krijg persoonlijke uitnodigingen voor meetings etc
Zoetermeer, de place to be!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel 11 uitnodigingen binnen 2 dagen ontvangen voor een office Christmas party in Zoetermeer. At least it's something
Ik durf niet. Too wild for me.quote:
Snap ik, snap ik. Het is ook te wild voor mij.quote:
Nooit geweest. Denk dat ik dat ook maar zo houquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik. Het is ook te wild voor mij.
Tis een levensbepalende ervaring hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Denk dat ik dat ook maar zo hou
Laatst in Dordrecht geweest, dat vond ik al heftig genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis een levensbepalende ervaring hoor.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst in Dordrecht geweest, dat vond ik al heftig genoeg
Hardcore!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst in Dordrecht geweest, dat vond ik al heftig genoeg
Oh wowquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt op mij een beetje over als de grote versie van Glanerbrug. Genoeg reden om er met een boog omheen te rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Denk dat ik dat ook maar zo hou
Gaat echt prachtig johquote:
het komt in de buurtquote:
Zelfs ik kom niet in Zoetermeerquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel 11 uitnodigingen binnen 2 dagen ontvangen voor een office Christmas party in Zoetermeer. At least it's something
Kan ik me voorstellen.quote:
Ja, bijzonder. Wel benieuwd nu of ze je maandag gaan bellen omdat je er niet bentquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik begin aan mijn weekend nu.
Deze instellen op je voicemail en niet opnemen...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, bijzonder. Wel benieuwd nu of ze je maandag gaan bellen omdat je er niet bent
Beastie Boysquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze instellen op je voicemail en niet opnemen...
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze instellen op je voicemail en niet opnemen...
Is dit een typo of heeft ze koorts en heb je dat officieel vastgesteld met een thermometer?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Barbusse het volgende:
Mijn vriendin is gecertificeerd heet. Het leven is goed
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit een typo of heeft ze koorts en heb je dat officieel vastgesteld met een thermometer?
Ja? Jij houdt wel van tetten?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh ik zie nu pas het gifje in de OP. Hotdamn
oeh, even kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh ik zie nu pas het gifje in de OP. Hotdamn
Gedeelde interesses, altijd goed.quote:
Wel lang geleden dat ik andere tetten dan de mijne in mijn handen hadquote:
Ik kan mij alles voorstellen bij de frustratie. Meer tetten om aan te raken is zoveel beter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel lang geleden dat ik andere tetten dan de mijne in mijn handen had
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij alles voorstellen bij de frustratie. Meer tetten om aan te raken is zoveel beter.
Jammer dat ik dit bericht maar één keer kan liken.quote:
Goed!quote:
Aluminium hoedje? Wut?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:04 schreef Senn88 het volgende:
Mijn gezicht jeukt maar mijn aluminium hoedje geeft weinig bewegingsruimte
Fijn! Moet ook wel een blije beebs zijn met zo’n mamaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed!Baby is alweer een maand oud (het cliché dat de tijd snel gaat is waar
) en heel blij
Ze lacht echt heel lief, smelt dan helemaal
Met mij gaat ook goed, wel moe, maar dat hoort erbij hè
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fijn! Moet ook wel een blije beebs zijn met zo’n mama
Rood?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Welke kleur wordt je haar?
Ik welquote:
Gaat dit nog over die tetten in de OP?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb er toch foto's voor nodig.
foto's helpen wel natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er toch foto's voor nodig.
Als liken niet meer lukt kan je altijd nog proberen te likkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit bericht maar één keer kan liken.
@Majoraan Kom je nog met voorbeelden? We zijn benieuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Krijg paar donkere plukkies om de landingsbaan minder aanwezig te laten zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Welke kleur wordt je haar?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:
ff tanden poetsen na deze ranzige teams meeting.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rood haar staat mij niet omdat ik een roze huid heb
*Barbusse heeft de chat verlaten*quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een berichtje achtergelaten in een Teams chat dat het m'n laatste dag was, bedankt voor de samenwerking bla bla bla
Manager 1: wat?
Manager 2: WAT![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*Barbusse heeft de chat verlaten*
Ben benieuwd welke collega's er een persoonlijke boodschap hebben achtergelaten op je afscheidskaart.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een berichtje achtergelaten in een Teams chat dat het m'n laatste dag was, bedankt voor de samenwerking bla bla bla
Landingsbaan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Krijg paar donkere plukkies om de landingsbaan minder aanwezig te laten zijn
Ik wacht op de post van gedragen lingerie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke collega's er een persoonlijke boodschap hebben achtergelaten op je afscheidskaart.
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik heb toch liever tettenpics van leuke vrouwelijke collega's, al dan niet voorzien van een 'tet ziens'.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik wacht op de post van gedragen lingerie.
Stond je geluid wel aan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Tis niet dat ik er om vraag hequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik heb toch liever tettenpics van leuke vrouwelijke collega's, al dan niet voorzien van een 'tet ziens'.
Ik mag zo even gaan uitleggen wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond je geluid wel aan?
Man, met die Casanova feromonen walm om je heen, vraag je er continu om.quote:
Wutquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, met die Casanova feromonen walm om je heen, vraag je er continu om.
Vertel?quote:
Manager pisnijdig dat hr niks doorgeeft en daardoor hun hele planning verneukt, maarre, succes met je nieuwe baan man!quote:
Toch nog een soort van nette afsluiting. Blijft knullig. Goed dat vandaag je laatste dag is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Manager pisnijdig dat hr niks doorgeeft en daardoor hun hele planning verneukt, maarre, succes met je nieuwe baan man!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik heb toch liever tettenpics van leuke vrouwelijke collega's, al dan niet voorzien van een 'tet ziens'.
Hij stuurt ook berichtjes via WhatsApp.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog een soort van nette afsluiting. Blijft knullig. Goed dat vandaag je laatste dag is.
quote:
Geniet ervan Barb, je hebt het verdiend!quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Weekend. De bar is open, tijd voor Bowmore sherry cask aged. En psychedelic 60s Rock. Slàinte Mhath!
Merci cheriequote:Op vrijdag 10 december 2021 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet ervan Barb, je hebt het verdiend!![]()
Begin je maandag al bij je nieuwe baan of heb je nog even vakantie tussendoor?
Fijn dat je er zin in hebt!quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci cherie
Begin maandag direct, zin in
Bij je nieuwe werkgever even checken of je een leuke premie op kunt strijken als je een nieuwe collega binnenhaaltquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij stuurt ook berichtjes via WhatsApp.
"Wat een kutzooi"
"Ze kunnen ook niks daar"
"Dit is de 2e keer al in een jaar"
Volgens mij gaat hij ook zo op zoek naar een andere baan
Goed plan welquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij je nieuwe werkgever even checken of je een leuke premie op kunt strijken als je een nieuwe collega binnenhaalt
Mensen die lullen over synergie terwijl het vrijdag is. Uit het raam flikkeren met die figuren. Van 6 meter hoog.quote:
Nice, lekker pikquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci cherie
Begin maandag direct, zin in
My god.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:44 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Weekend
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh dat trek echt nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Mensen die lullen over synergie terwijl het vrijdag is. Uit het raam flikkeren met die figuren. Van 6 meter hoog.
Liever lekkere tetten. Waar zijn ze?quote:
Naast mij op de bank.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever lekkere tetten. Waar zijn ze?
Waarom zit je te FOK!ken dan?quote:
Zou kunnen...quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien kan die knul wel multitasken of puft i ff uit
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier heb je tettequote:Op vrijdag 10 december 2021 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afspraak tandarts verzetten
Wat is hier mis mee?quote:
Sorry, wat? Ik was even druk met wat andersquote:
Achterstevoren aangetrokken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze werd net wakker na een dutje in een tank top. It happens.
Niet met dat formaat hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze werd net wakker na een dutje in een tank top. It happens.
Sterktequote:Op zaterdag 11 december 2021 12:15 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga zo een poging doen de hondjes voor de kerstboom op de foto te zetten. Hopelijk werken ze mee
Tis gelukt, soort van. Koste maar 300 foto’s en een uur tijdquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Heb ik vorig jaar geprobeerd
Stuur mij!quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis gelukt, soort van. Koste maar 300 foto’s en een uur tijd
dat vind jij toch ook leuke dingen?>quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Senn88 het volgende:
Iedereen is leuke dingen aan het doen vandaag. En ik ben aan t opruimen en poetsen
Dan kan je morgen leuke dingen doen, toch?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Senn88 het volgende:
Iedereen is leuke dingen aan het doen vandaag. En ik ben aan t opruimen en poetsen
Ik ook hoor. Heb net de kerstverlichting opgehangen op het balkon, vanmorgen de douche en de wc uitgesopt en geschrobd, nu de keuken en m'n bureau nog.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Senn88 het volgende:
Nee hoor, ik zit nog in quarantainequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:21 schreef Senn88 het volgende:
Oh bah, dan heb ik liever keronings (althans zoals ik t nu heb ervaren). Beterschap!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:59 schreef gcjoel het volgende:
En ik ben weer ziek![]()
Corona was nog niet genoeg. Nu buikgriep ofzo. Hele dag al enorme maagpijn , net zitten kotsen.
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh bah, dan heb ik liever keronings (althans zoals ik t nu heb ervaren). Beterschap!
Hyundai i30 uit 2013.quote:
Welke kleur?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hyundai i30 uit 2013.
Hopelijk komend weekend if de week erop ophalen.
Zwart, vol optie, leren bekleding. Lekker decadentquote:
Je kan het hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zwart, vol optie, leren bekleding. Lekker decadent
Aan de buitenkant een beetje een ouwelullenbak, maar daar zie je niks van als je erin zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Date bellen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:21 schreef Senn88 het volgende:
Zou nu wel zonder gedachten tegen een meneer willen aankruipen.
Dan ben je alvast voorbereidquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zwart, vol optie, leren bekleding. Lekker decadent
Aan de buitenkant een beetje een ouwelullenbak, maar daar zie je niks van als je erin zit.
Perfecte compensatie voor alle keren dat hij afgelopen seizoen genaaid werd door Masi en kornuiten (EN Mercedes)quote:Op zondag 12 december 2021 15:55 schreef Tegan het volgende:
Ik las het net, klinkt alsof Max enorm veel geluk heeft gehad.
Dat was gewoon een hard reset van het hele seizoen en alles of niks in één rondequote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik sta niet vaak te schreeuwen naar de tv, maar de tering zeg
Hij had zeker de gunfactor boven Lewis maar eigenlijk was hij tot de laatste ronde kansloos.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Perfecte compensatie voor alle keren dat hij afgelopen seizoen genaaid werd door Masi en kornuiten (EN Mercedes)
Jep, Lewis was beter, maar heeft niet gewonnen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij had zeker de gunfactor boven Lewis maar eigenlijk was hij tot de laatste ronde kansloos.
4,5K.quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef Senn88 het volgende:
Offerte voor zonnepanelen gedaan. Ben benieuwd wat die grap gaat kosten
dat is wel heel goedkoop, deal!quote:
Gebaseerd op de beschikbare info, schat ik ergens tussen de 1000 en 25k euro.quote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef Senn88 het volgende:
Offerte voor zonnepanelen gedaan. Ben benieuwd wat die grap gaat kosten
Weer een beetje opgeknapt?quote:Op zondag 12 december 2021 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij huurt toch? Dan zou ik het lekker via de verhuurder doen.
voor een maandagochtend gaat het best aardig.quote:
Ja beetje huizen kijken, beetje de nieuwe hond trainen, beetje werken, beetje spullen uitzoeken en beetje Zweeds leren, van alles een beetjequote:Op maandag 13 december 2021 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een maandagochtend gaat het best aardig.
Ik twijfel nog of dit de laatste maandag op het werk is voor dit jaar of de voorlaatste.
en hoe is het daar?
Zweeds leren lijkt me lastig.quote:Op maandag 13 december 2021 07:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja beetje huizen kijken, beetje de nieuwe hond trainen, beetje werken, beetje spullen uitzoeken en beetje Zweeds leren, van alles een beetje
Ja het is wel een apart taaltje. Gelukkig spreken ze ook Engels dus er zit niet direct hoge spoed bij, maar het is wel prettig als je ook wat van de taal spreekt.quote:Op maandag 13 december 2021 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zweeds leren lijkt me lastig.
lezen is op zich nog wel te doen, verstaan wordt al lastiger, zelf spreken wordt al helemaal een uitdaging
Maar met genoeg oefening komt dat vanzelf
Als je er constant tussen zit leer je het ook wel een stuk sneller denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 07:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja het is wel een apart taaltje. Gelukkig spreken ze ook Engels dus er zit niet direct hoge spoed bij, maar het is wel prettig als je ook wat van de taal spreekt.
Van het voorjaar gaan we weer heen om huizen te kijken
Varmland, zijn aan het kijken om Sunne heen, zijn daar 6 week geleden ook geweest. Beviel mij prima daar.quote:Op maandag 13 december 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je er constant tussen zit leer je het ook wel een stuk sneller denk ik.
welke regio willen jullie naar toe?
Waarom Zweden? Specifieke reden? Of gewoon mooi?quote:Op maandag 13 december 2021 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Varmland, zijn aan het kijken om Sunne heen, zijn daar 6 week geleden ook geweest. Beviel mij prima daar.
Nu weekend nemen dan.quote:Op maandag 13 december 2021 07:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed genoeg om thuis te werken![]()
Zonde van mijn weekend wel.
Ik ben er nooit buiten Goteborg en Stockholm geweest, maar ik zou er best meer van willen zienquote:Op maandag 13 december 2021 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Varmland, zijn aan het kijken om Sunne heen, zijn daar 6 week geleden ook geweest. Beviel mij prima daar.
Nou zijn al poos aan het kijken, hebben eerst gekeken naar Bonaire, naar Griekenland en Spanje, maar daar vond ik heel veel nadelen, ben toen eens geheel de andere kant op gaan kijken en werden daar wel enthousiast van.quote:Op maandag 13 december 2021 08:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom Zweden? Specifieke reden? Of gewoon mooi?
Heb heel wat kilometers gelopen met de hond door de bossen, heerlijkquote:Op maandag 13 december 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er nooit buiten Goteborg en Stockholm geweest, maar ik zou er best meer van willen zien
Ja het lijkt me prachtig, alleen zou ik tegen de winters op zien.quote:Op maandag 13 december 2021 08:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb heel wat kilometers gelopen met de hond door de bossen, heerlijk
[ afbeelding ]
erger, of beter. Het is maar net hoe je het bekijktquote:Op maandag 13 december 2021 08:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het lijkt me prachtig, alleen zou ik tegen de winters op zien.
Nog erger dan hier![]()
Wij hebben de planning begin juni 3 weken te gaan
Heb contact met verschillende mensen uit Zweden en kreeg laatst berichtje van, Heyyy het is hier nu -37.5!! Toen moest ik wel even slikken, ook heeft iemand al 10 dagen zonder stroom gezetenquote:Op maandag 13 december 2021 08:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het lijkt me prachtig, alleen zou ik tegen de winters op zien.
Nog erger dan hier![]()
Wij hebben de planning begin juni 3 weken te gaan
Als je een beetje in het buitengebied wil wonen is eigen aggregaatje wel een aanrader danquote:Op maandag 13 december 2021 08:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb contact met verschillende mensen uit Zweden en kreeg laatst berichtje van, Heyyy het is hier nu -37.5!! Toen moest ik wel even slikken, ook heeft iemand al 10 dagen zonder stroom gezetenDus op dat soort dingen moet je je een beetje voorbereiden, maar kan dat beter nu al doen en uitzoeken dan dat je daar staat en denkt, shit
Ja die heb ik ook al, heb ook al een koelkast die op petroleum werkt en twee petroleum kachels, waarvan we nu de tweede netjes aan het maken zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je een beetje in het buitengebied wil wonen is eigen aggregaatje wel een aanrader dan
Simquote:
Dat is wel 20 a 30 graden kouder dan ik zou willenquote:Op maandag 13 december 2021 08:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb contact met verschillende mensen uit Zweden en kreeg laatst berichtje van, Heyyy het is hier nu -37.5!! Toen moest ik wel even slikken, ook heeft iemand al 10 dagen zonder stroom gezetenDus op dat soort dingen moet je je een beetje voorbereiden, maar kan dat beter nu al doen en uitzoeken dan dat je daar staat en denkt, shit
Ja echt hoor, verder prachtig daar. En afhankelijk van hoe noordelijk je gaat ook nog langer donker dan hier.quote:Op maandag 13 december 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel 20 a 30 graden kouder dan ik zou willenAl helemaal als de stroom kan uitvallen.
Ja leuk voor vakantie.quote:Op maandag 13 december 2021 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor, verder prachtig daar. En afhankelijk van hoe noordelijk je gaat ook nog langer donker dan hier.
20 graden en zon hier vandaagquote:Op maandag 13 december 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel 20 a 30 graden kouder dan ik zou willenAl helemaal als de stroom kan uitvallen.
Dat is alweer warm zat.quote:Op maandag 13 december 2021 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
20 graden en zon hier vandaagGisteren en eergisteren nog op een terrasje gezeten
quote:
Houtkachel, houtgestookte hottub en een goed boek bij kaarslicht niet voldoende?quote:Op maandag 13 december 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Paar weken cocoonen maar dan wel met elektriciteit want koelkast, telefoon en Netflix. En lampen. En warm water.
Lezen bij kaarslicht is echt waardeloos.quote:Op maandag 13 december 2021 09:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Houtkachel, houtgestookte hottub en een goed boek bij kaarslicht niet voldoende?
Olielampje danquote:Op maandag 13 december 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lezen bij kaarslicht is echt waardeloos.
Das voor een keertje wel leuk.quote:Op maandag 13 december 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n doos die door de sneeuw gaat banjeren bij -10.
Niet ?quote:Op maandag 13 december 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, niet elke dag naar je werk en de winkel en terug.
Snachts je bed uit om te zorgen dat ie niet uit gaatquote:Op maandag 13 december 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
En dan zo'n houtkachel waarbij je steeds met hout loopt te kutten, of het wel goed staat en goed brandt en er niet te veel rook komt, en je moet het gaan kopen of hakken.
Ja dit dus! hartstikke leuk zo'n weekje sneeuw hier.quote:Op maandag 13 december 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, niet elke dag naar je werk en de winkel en terug.
Nee, dat staat er toch?quote:
Uitkijken dat je jezelf niet vergiftigd.quote:Op maandag 13 december 2021 09:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snachts je bed uit om te zorgen dat ie niet uit gaat
Er zijn ergere manieren om te gaanquote:
Kan heel veel erger.quote:
Circle of lifequote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
In je eentje in het puntje van Zweden zitten en pas in het voorjaar worden gevonden als je lijk gaat stinken in de oplopende temperaturen en je half opgegeten bent door beren
Ik kom in m'n hoofd toch nooit echt verder dan NYAAAAAAAAAAAblablablaaaaaaaaaetceteraaa.quote:
Ik hoor dan altijd:quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom in m'n hoofd toch nooit echt verder dan NYAAAAAAAAAAAblablablaaaaaaaaaetceteraaa.
quote:Op maandag 13 december 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoor dan altijd:
NAAAA so when ya gonna buy me a pizza, Brotha
Ho ho, Timon en Pumba wisten het niet.quote:
Fair enoughquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, Timon en Pumba wisten het niet.
Ja echt welquote:Op maandag 13 december 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan al die lijken op Mount Everestquote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
In je eentje in het puntje van Zweden zitten en pas in het voorjaar worden gevonden als je lijk gaat stinken in de oplopende temperaturen en je half opgegeten bent door beren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Green boots?quote:Op maandag 13 december 2021 11:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan al die lijken op Mount Everest.
Is de enige zender die hier op kantoor te ontvangen is zonder storing.quote:
Zitten wij op hetzelfde kantoor?quote:Op maandag 13 december 2021 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de enige zender die hier op kantoor te ontvangen is zonder storing.
quote:Op maandag 13 december 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zitten wij op hetzelfde kantoor?
Kun je me even de perforator aangeven?quote:
Ja, dat kan wel. Staat achter mijn monitor.quote:Op maandag 13 december 2021 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je me even de perforator aangeven?
Is dat niet de enige juiste activiteit tijdens een meet? (naast bier drinken dan....)quote:Op maandag 13 december 2021 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Roddelen jullie dan ook over andere fokkers bij de koffieautomaat?
quote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat niet de enige juiste activiteit tijdens een meet? (naast bier drinken dan....)
Terwijl je op kantoor bent? Verkeerde account, Q.quote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat niet de enige juiste activiteit tijdens een meet? (naast bier drinken dan....)
Jij hebt nog verlof zeker?quote:Op maandag 13 december 2021 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe werk so far?
nice. Hoe lang nog?quote:
Yeps. Veel nieuwe info en als startup veel dingen nog niet werkende/bereikbaar, maar gaat lekker tot nu toequote:Op maandag 13 december 2021 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe werk so far?
Altijd zo hè, op eerste dagenquote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Veel nieuwe info en als startup veel dingen nog niet werkende/bereikbaar, maar gaat lekker tot nu toe
Nog een reden om niet te meeten.quote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef TaMieke het volgende:
Living on the edge jij!quote:Op maandag 13 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren nog een baby geknuffeld. Heel voorzichtig wel en niet laten vallen.
Iemand ontmoeten is voor mij iets anders dan met 15 man samenkomen om over andere FOK!kers te praten.quote:Op maandag 13 december 2021 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Alsof jij nog nooit een Fokker gemeet hebt?!
Dat wij niet gaan meeten was allang duidelijk
Hoe hard rammelt Cali nu?quote:Op maandag 13 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren nog een baby geknuffeld. Heel voorzichtig wel en niet laten vallen.
Ik kan het hier horen.quote:
Alsof er iets over ons te roddelen valtquote:Op maandag 13 december 2021 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Roddelen jullie dan ook over andere fokkers bij de koffieautomaat?
Over jou? Daar kun je een Gutenberg bijbel mee vullen johquote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof er iets over ons te roddelen valt
Kan 1 op 1 ook roddelenquote:Op maandag 13 december 2021 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand ontmoeten is voor mij iets anders dan met 15 man samenkomen om over andere FOK!kers te praten.
Ik was nog bij je in de buurt gistermiddag.quote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof er iets over ons te roddelen valt
Hoe gaat het eigenlijk met je huis?quote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was nog bij je in de buurt gistermiddag.
Niemand komt ooit bij mij in de buurtquote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was nog bij je in de buurt gistermiddag.
Gaat goed! Tevreden en vrolijke baby, en wij zijn inmiddels redelijk gewend aan het ritme, dus heb niks te klagen op het momentquote:
Ja hallo, jij gaat zo ver weg wonenquote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand komt ooit bij mij in de buurt
Nonsensequote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hallo, jij gaat zo ver weg wonen
Het staat er nogquote:Op maandag 13 december 2021 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je huis?
Ah, fijn om te horen! Vrienden van ons zijn begin september ouders geworden maar die hebben het echt nog heel zwaar met alles...quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat goed! Tevreden en vrolijke baby, en wij zijn inmiddels redelijk gewend aan het ritme, dus heb niks te klagen op het momentKomt wel weer als er weer regeldagen zijn
Oh dat is wel kut, het vlot dus niet echt.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het staat er nog.
nog steeds zoekende naar een aannemer en vooral kijken of we het redden met het bouwdepot...
[..]
Ah, fijn om te horen! Vrienden van ons zijn begin september ouders geworden maar die hebben het echt nog heel zwaar met alles...
Ah sneuquote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het staat er nog.
nog steeds zoekende naar een aannemer en vooral kijken of we het redden met het bouwdepot...
[..]
Ah, fijn om te horen! Vrienden van ons zijn begin september ouders geworden maar die hebben het echt nog heel zwaar met alles...
Nee, natuurlijk de drukte van de bruiloft enzo hielp ook niet mee met dit oppakken. Bouwdepot is tot april 2023 geldig dus dat helpt wel.quote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut, het vlot dus niet echt.
Bouw depot nu te laag door gestegen kosten? Is het depot nog wel lang genoeg geldig? Die lopen af na een bepaalde tijd.
Is je hypotheek verhoogd ingeschreven bij de notaris? Dan kan je misschien met de gestegen woningwaarde een extra depot afsluiten?
Veel huilen en krampjes, moeite met ritme vinden, moeite met oppas door opa en oma, het loopt allemaal nogal stug heb ik het idee. Volgens mij beiden mentaal ook meer moeite dan gedacht met aanpassen aan het nieuwe leven.quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah sneuHebben ze een huilbaby?
En die zullen inmiddels wel weer aan het werk zijn? Denk dat dat wel pittig is, werk en ouderschap combineren.
Volgende week gaat vriend weer aan het werk, dan wordt het ook weer wat zwaarder voor mij ben ik bang.
ahh gelukkig hebben jullie nog wel even dan! Hopelijk vind je snel een goede aannemer!quote:Op maandag 13 december 2021 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk de drukte van de bruiloft enzo hielp ook niet mee met dit oppakken. Bouwdepot is tot april 2023 geldig dus dat helpt wel.
Niet verhoogd ingeschreven omdat we al op NHG grens zitten (weet niet of dat dan ook niet meer kan eigenlijk, maar goed, het is sowieso niet gebeurd helaas).
[..]
Veel huilen en krampjes, moeite met ritme vinden, moeite met oppas door opa en oma, het loopt allemaal nogal stug heb ik het idee. Volgens mij beiden mentaal ook meer moeite dan gedacht met aanpassen aan het nieuwe leven.
Jij staat op eenzame hoogte, jij premium man.quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Verder; het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.quote:Op maandag 13 december 2021 14:36 schreef Debsterr het volgende:
Veel huilen en krampjes, moeite met ritme vinden, moeite met oppas door opa en oma, het loopt allemaal nogal stug heb ik het idee. Volgens mij beiden mentaal ook meer moeite dan gedacht met aanpassen aan het nieuwe leven.
Je krijgt er zoveel voor terugquote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder; het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.
Oh nee dat sowieso, maar dat wist ik al. Vind het alleen zo sneu voor ze. Dus we gaan maar weer af en toe eten langsbrengen zodat ze wat rust hebbenquote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder; het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.
Slapeloze nachten, ruzie met je partner, kotsvlekken op de bank, Q. die losgaat op de verderfelijkheid van kinderen in het algemeen, en hun rol bij de verspreiding van Corona in het bijzonder in je vaste SC. Enzovoort.quote:
Zit je in de isoleerquote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |