Bij je nieuwe werkgever even checken of je een leuke premie op kunt strijken als je een nieuwe collega binnenhaaltquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij stuurt ook berichtjes via WhatsApp.
"Wat een kutzooi"
"Ze kunnen ook niks daar"
"Dit is de 2e keer al in een jaar"
Volgens mij gaat hij ook zo op zoek naar een andere baan
Goed plan welquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij je nieuwe werkgever even checken of je een leuke premie op kunt strijken als je een nieuwe collega binnenhaalt
Mensen die lullen over synergie terwijl het vrijdag is. Uit het raam flikkeren met die figuren. Van 6 meter hoog.quote:
Nice, lekker pikquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci cherie
Begin maandag direct, zin in
My god.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:44 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Weekend
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh dat trek echt nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Mensen die lullen over synergie terwijl het vrijdag is. Uit het raam flikkeren met die figuren. Van 6 meter hoog.
Liever lekkere tetten. Waar zijn ze?quote:
Naast mij op de bank.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever lekkere tetten. Waar zijn ze?
Waarom zit je te FOK!ken dan?quote:
Zou kunnen...quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien kan die knul wel multitasken of puft i ff uit
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier heb je tettequote:Op vrijdag 10 december 2021 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afspraak tandarts verzetten
Wat is hier mis mee?quote:
Sorry, wat? Ik was even druk met wat andersquote:
Achterstevoren aangetrokken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze werd net wakker na een dutje in een tank top. It happens.
Niet met dat formaat hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze werd net wakker na een dutje in een tank top. It happens.
Sterktequote:Op zaterdag 11 december 2021 12:15 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga zo een poging doen de hondjes voor de kerstboom op de foto te zetten. Hopelijk werken ze mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |