quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rood haar staat mij niet omdat ik een roze huid heb
*Barbusse heeft de chat verlaten*quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een berichtje achtergelaten in een Teams chat dat het m'n laatste dag was, bedankt voor de samenwerking bla bla bla
Manager 1: wat?
Manager 2: WAT![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*Barbusse heeft de chat verlaten*
Ben benieuwd welke collega's er een persoonlijke boodschap hebben achtergelaten op je afscheidskaart.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een berichtje achtergelaten in een Teams chat dat het m'n laatste dag was, bedankt voor de samenwerking bla bla bla
Landingsbaan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Krijg paar donkere plukkies om de landingsbaan minder aanwezig te laten zijn
Ik wacht op de post van gedragen lingerie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke collega's er een persoonlijke boodschap hebben achtergelaten op je afscheidskaart.
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik heb toch liever tettenpics van leuke vrouwelijke collega's, al dan niet voorzien van een 'tet ziens'.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik wacht op de post van gedragen lingerie.
Stond je geluid wel aan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Tis niet dat ik er om vraag hequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik heb toch liever tettenpics van leuke vrouwelijke collega's, al dan niet voorzien van een 'tet ziens'.
Ik mag zo even gaan uitleggen wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond je geluid wel aan?
Man, met die Casanova feromonen walm om je heen, vraag je er continu om.quote:
Wutquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, met die Casanova feromonen walm om je heen, vraag je er continu om.
Vertel?quote:
Manager pisnijdig dat hr niks doorgeeft en daardoor hun hele planning verneukt, maarre, succes met je nieuwe baan man!quote:
Toch nog een soort van nette afsluiting. Blijft knullig. Goed dat vandaag je laatste dag is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Manager pisnijdig dat hr niks doorgeeft en daardoor hun hele planning verneukt, maarre, succes met je nieuwe baan man!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren. Ik heb toch liever tettenpics van leuke vrouwelijke collega's, al dan niet voorzien van een 'tet ziens'.
Hij stuurt ook berichtjes via WhatsApp.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog een soort van nette afsluiting. Blijft knullig. Goed dat vandaag je laatste dag is.
quote:
Geniet ervan Barb, je hebt het verdiend!quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Weekend. De bar is open, tijd voor Bowmore sherry cask aged. En psychedelic 60s Rock. Slàinte Mhath!
Merci cheriequote:Op vrijdag 10 december 2021 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geniet ervan Barb, je hebt het verdiend!![]()
Begin je maandag al bij je nieuwe baan of heb je nog even vakantie tussendoor?
Fijn dat je er zin in hebt!quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci cherie
Begin maandag direct, zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |