quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij alles voorstellen bij de frustratie. Meer tetten om aan te raken is zoveel beter.
Jammer dat ik dit bericht maar één keer kan liken.quote:
Goed!quote:
Aluminium hoedje? Wut?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:04 schreef Senn88 het volgende:
Mijn gezicht jeukt maar mijn aluminium hoedje geeft weinig bewegingsruimte
Fijn! Moet ook wel een blije beebs zijn met zo’n mamaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed!Baby is alweer een maand oud (het cliché dat de tijd snel gaat is waar
) en heel blij
Ze lacht echt heel lief, smelt dan helemaal
Met mij gaat ook goed, wel moe, maar dat hoort erbij hè
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fijn! Moet ook wel een blije beebs zijn met zo’n mama
Rood?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Welke kleur wordt je haar?
Ik welquote:
Gaat dit nog over die tetten in de OP?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb er toch foto's voor nodig.
foto's helpen wel natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er toch foto's voor nodig.
Als liken niet meer lukt kan je altijd nog proberen te likkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit bericht maar één keer kan liken.
@Majoraan Kom je nog met voorbeelden? We zijn benieuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit de slow chat waar je bijv. je hersenspinsels kunt posten zonder dat je bij voorbaat belachelijk gemaakt wordt?
Krijg paar donkere plukkies om de landingsbaan minder aanwezig te laten zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Welke kleur wordt je haar?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:
ff tanden poetsen na deze ranzige teams meeting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |