Living on the edge jij!quote:Op maandag 13 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren nog een baby geknuffeld. Heel voorzichtig wel en niet laten vallen.
Iemand ontmoeten is voor mij iets anders dan met 15 man samenkomen om over andere FOK!kers te praten.quote:Op maandag 13 december 2021 13:57 schreef TaMieke het volgende:
Alsof jij nog nooit een Fokker gemeet hebt?!
Dat wij niet gaan meeten was allang duidelijk
Hoe hard rammelt Cali nu?quote:Op maandag 13 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren nog een baby geknuffeld. Heel voorzichtig wel en niet laten vallen.
Ik kan het hier horen.quote:
Alsof er iets over ons te roddelen valtquote:Op maandag 13 december 2021 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Roddelen jullie dan ook over andere fokkers bij de koffieautomaat?
Over jou? Daar kun je een Gutenberg bijbel mee vullen johquote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof er iets over ons te roddelen valt
Kan 1 op 1 ook roddelenquote:Op maandag 13 december 2021 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand ontmoeten is voor mij iets anders dan met 15 man samenkomen om over andere FOK!kers te praten.
Ik was nog bij je in de buurt gistermiddag.quote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof er iets over ons te roddelen valt
Hoe gaat het eigenlijk met je huis?quote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was nog bij je in de buurt gistermiddag.
Niemand komt ooit bij mij in de buurtquote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was nog bij je in de buurt gistermiddag.
Gaat goed! Tevreden en vrolijke baby, en wij zijn inmiddels redelijk gewend aan het ritme, dus heb niks te klagen op het momentquote:
Ja hallo, jij gaat zo ver weg wonenquote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand komt ooit bij mij in de buurt
Nonsensequote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hallo, jij gaat zo ver weg wonen
Het staat er nogquote:Op maandag 13 december 2021 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je huis?
Ah, fijn om te horen! Vrienden van ons zijn begin september ouders geworden maar die hebben het echt nog heel zwaar met alles...quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat goed! Tevreden en vrolijke baby, en wij zijn inmiddels redelijk gewend aan het ritme, dus heb niks te klagen op het momentKomt wel weer als er weer regeldagen zijn
Oh dat is wel kut, het vlot dus niet echt.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het staat er nog.
nog steeds zoekende naar een aannemer en vooral kijken of we het redden met het bouwdepot...
[..]
Ah, fijn om te horen! Vrienden van ons zijn begin september ouders geworden maar die hebben het echt nog heel zwaar met alles...
Ah sneuquote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het staat er nog.
nog steeds zoekende naar een aannemer en vooral kijken of we het redden met het bouwdepot...
[..]
Ah, fijn om te horen! Vrienden van ons zijn begin september ouders geworden maar die hebben het echt nog heel zwaar met alles...
Nee, natuurlijk de drukte van de bruiloft enzo hielp ook niet mee met dit oppakken. Bouwdepot is tot april 2023 geldig dus dat helpt wel.quote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut, het vlot dus niet echt.
Bouw depot nu te laag door gestegen kosten? Is het depot nog wel lang genoeg geldig? Die lopen af na een bepaalde tijd.
Is je hypotheek verhoogd ingeschreven bij de notaris? Dan kan je misschien met de gestegen woningwaarde een extra depot afsluiten?
Veel huilen en krampjes, moeite met ritme vinden, moeite met oppas door opa en oma, het loopt allemaal nogal stug heb ik het idee. Volgens mij beiden mentaal ook meer moeite dan gedacht met aanpassen aan het nieuwe leven.quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah sneuHebben ze een huilbaby?
En die zullen inmiddels wel weer aan het werk zijn? Denk dat dat wel pittig is, werk en ouderschap combineren.
Volgende week gaat vriend weer aan het werk, dan wordt het ook weer wat zwaarder voor mij ben ik bang.
ahh gelukkig hebben jullie nog wel even dan! Hopelijk vind je snel een goede aannemer!quote:Op maandag 13 december 2021 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk de drukte van de bruiloft enzo hielp ook niet mee met dit oppakken. Bouwdepot is tot april 2023 geldig dus dat helpt wel.
Niet verhoogd ingeschreven omdat we al op NHG grens zitten (weet niet of dat dan ook niet meer kan eigenlijk, maar goed, het is sowieso niet gebeurd helaas).
[..]
Veel huilen en krampjes, moeite met ritme vinden, moeite met oppas door opa en oma, het loopt allemaal nogal stug heb ik het idee. Volgens mij beiden mentaal ook meer moeite dan gedacht met aanpassen aan het nieuwe leven.
Jij staat op eenzame hoogte, jij premium man.quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Verder; het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.quote:Op maandag 13 december 2021 14:36 schreef Debsterr het volgende:
Veel huilen en krampjes, moeite met ritme vinden, moeite met oppas door opa en oma, het loopt allemaal nogal stug heb ik het idee. Volgens mij beiden mentaal ook meer moeite dan gedacht met aanpassen aan het nieuwe leven.
Je krijgt er zoveel voor terugquote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder; het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.
Oh nee dat sowieso, maar dat wist ik al. Vind het alleen zo sneu voor ze. Dus we gaan maar weer af en toe eten langsbrengen zodat ze wat rust hebbenquote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder; het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.
Slapeloze nachten, ruzie met je partner, kotsvlekken op de bank, Q. die losgaat op de verderfelijkheid van kinderen in het algemeen, en hun rol bij de verspreiding van Corona in het bijzonder in je vaste SC. Enzovoort.quote:
Zit je in de isoleerquote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |