Ja echt welquote:Op maandag 13 december 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel 20 a 30 graden kouder dan ik zou willenAl helemaal als de stroom kan uitvallen.
Dit doet me denken aan al die lijken op Mount Everestquote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
In je eentje in het puntje van Zweden zitten en pas in het voorjaar worden gevonden als je lijk gaat stinken in de oplopende temperaturen en je half opgegeten bent door beren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Green boots?quote:Op maandag 13 december 2021 11:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan al die lijken op Mount Everest.
Is de enige zender die hier op kantoor te ontvangen is zonder storing.quote:
Zitten wij op hetzelfde kantoor?quote:Op maandag 13 december 2021 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de enige zender die hier op kantoor te ontvangen is zonder storing.
quote:Op maandag 13 december 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zitten wij op hetzelfde kantoor?
Kun je me even de perforator aangeven?quote:
Ja, dat kan wel. Staat achter mijn monitor.quote:Op maandag 13 december 2021 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je me even de perforator aangeven?
Is dat niet de enige juiste activiteit tijdens een meet? (naast bier drinken dan....)quote:Op maandag 13 december 2021 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Roddelen jullie dan ook over andere fokkers bij de koffieautomaat?
quote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat niet de enige juiste activiteit tijdens een meet? (naast bier drinken dan....)
Terwijl je op kantoor bent? Verkeerde account, Q.quote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat niet de enige juiste activiteit tijdens een meet? (naast bier drinken dan....)
Jij hebt nog verlof zeker?quote:Op maandag 13 december 2021 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe werk so far?
nice. Hoe lang nog?quote:
Yeps. Veel nieuwe info en als startup veel dingen nog niet werkende/bereikbaar, maar gaat lekker tot nu toequote:Op maandag 13 december 2021 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe werk so far?
Altijd zo hč, op eerste dagenquote:Op maandag 13 december 2021 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Veel nieuwe info en als startup veel dingen nog niet werkende/bereikbaar, maar gaat lekker tot nu toe
Nog een reden om niet te meeten.quote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef TaMieke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |