Ik wil ook wel weer naar Book of Mormon maar durf ook nog niet te kopenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik wil naar The Book Of Mormon in maart en Froukje in mei. Maar ik wacht nog wel even tot het dichterbij is en niet uitgesteld. Pas daarna even nadenken over Jimmy.
Zeker omdat ze natuurlijk vanuit de US komen geloof ik het nog niet echt. Als het echt zeker doorgaat dan ga ik wel proberen kaartje te kopenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer naar Book of Mormon maar durf ook nog niet te kopen
Ja alles van de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef AirwiN het volgende:
Net weer concertkaartjes gekocht. Heb nu al 6 concerten staan in 2022.
Tetten!quote:
Kun je een voorbeeld geven van zo'n spinsel?quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit de slow chat waar je bijv. je hersenspinsels kunt posten zonder dat je bij voorbaat belachelijk gemaakt wordt?
Sorry, iedereen wordt belachelijk gemaakt, wat er ook gepost wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
Is dit de slow chat waar je bijv. je hersenspinsels kunt posten zonder dat je bij voorbaat belachelijk gemaakt wordt?
af en toe toch wel?quote:
Nee sukkelquote:Op vrijdag 10 december 2021 02:56 schreef Majoraan het volgende:
heel af en toe danquote:
om de constante stroom aan zuur te doorbrekenquote:
Gekkiequote:Op vrijdag 10 december 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de constante stroom aan zuur te doorbreken
Ow sweet summer childquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de constante stroom aan zuur te doorbreken
Lekkah.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste keer op vrijdag werken dit jaar.
Wat willen ze doen dan? Je ontslaan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:23 schreef Barbusse het volgende:
Laatste dag voor deze baan. En ik heb me verslapen.
Mijn gedachte.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? Je ontslaan?
Dan weet 'ie in elk geval zeker dat hij maandag niet hoeft te komen. Daar denkt de werkgever op dit moment nog anders over namelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ja dit dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet 'ie in elk geval zeker dat hij maandag niet hoeft te komen. Daar denkt de werkgever op dit moment nog anders over namelijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet 'ie in elk geval zeker dat hij maandag niet hoeft te komen. Daar denkt de werkgever op dit moment nog anders over namelijk.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:
Dat klopt. En met 2 reminders erna nog geen enkele reactie van hr. M'n directe supervisor weet ervan maar ze is letterlijk de enige geloof ik? Sta nog gewoon ingeplanned deze maand, krijg persoonlijke uitnodigingen voor meetings etcquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb iets gemist denk ik.
Hoezo dit? Je hebt toch je ontslag ingediend?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. En met 2 reminders erna nog geen enkele reactie van hr. M'n directe supervisor weet ervan maar ze is letterlijk de enige geloof ik? Sta nog gewoon ingeplanned deze maand, krijg persoonlijke uitnodigingen voor meetings etc
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. En met 2 reminders erna nog geen enkele reactie van hr. M'n directe supervisor weet ervan maar ze is letterlijk de enige geloof ik? Sta nog gewoon ingeplanned deze maand, krijg persoonlijke uitnodigingen voor meetings etc
Zoetermeer, de place to be!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel 11 uitnodigingen binnen 2 dagen ontvangen voor een office Christmas party in Zoetermeer. At least it's something
Ik durf niet. Too wild for me.quote:
Snap ik, snap ik. Het is ook te wild voor mij.quote:
Nooit geweest. Denk dat ik dat ook maar zo houquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik. Het is ook te wild voor mij.
Tis een levensbepalende ervaring hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Denk dat ik dat ook maar zo hou
Laatst in Dordrecht geweest, dat vond ik al heftig genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis een levensbepalende ervaring hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |