quote:Op donderdag 9 december 2021 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt maar I approve.
Ik had het ookal voorbij zien komen. Is volgens mij al twee keer met een jaar uitgesteldquote:Op donderdag 9 december 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ga ik als het goed is in oktober naartoe.
quote:
Deze past wel bij jou...quote:Op donderdag 9 december 2021 18:20 schreef Barbusse het volgende:
Morgen is mijn laatste werkdag en HR heeft dus serieus niks doorgegevenMen rekent er op dat ik er maandag gewoon weer ben. Sorry, maar nee
Yeps. Heb een officieel ontslag ingediend, en 2 reminders. Op alle 3 slechts een bevestigings auto email ontvangen. Mwoah, dan heb ik gedaan wat ik kon toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze past wel bij jou...
[ afbeelding ]
Godverquote:Op donderdag 9 december 2021 18:20 schreef Barbusse het volgende:
Morgen is mijn laatste werkdag en HR heeft dus serieus niks doorgegevenMen rekent er op dat ik er maandag gewoon weer ben. Sorry, maar nee
Echt, bijzondere aanpak wel.quote:
Nou nee, je had een auto kunnen huren met middelvinger op het dak. Daarnee rondjes rijden rond kantoor terwijl via een megafoon wordt herhaald: OVER TWEE WEKEN BEN IK WEG WANT IK NEEM ONTSLAG!quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Heb een officieel ontslag ingediend, en 2 reminders. Op alle 3 slechts een bevestigings auto email ontvangen. Mwoah, dan heb ik gedaan wat ik kon toch?
Er is vast wel iemand die gaat vragen waar ik blijf. Communicatie is soms een uitdaging hier.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef Tegan het volgende:
Wie verwachten jou dan maandag? Die zijn toch ookal op de hoogte.
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou nee, je had een auto kunnen huren met middelvinger op het dak. Daarnee rondjes rijden rond kantoor terwijl via een megafoon wordt herhaald: OVER TWEE WEKEN BEN IK WEG WANT IK NEEM ONTSLAG!
Dat geldt voor iedere vertrek. Er is altijd wel iemand die het nog niet weet. Geen probleem lijkt me.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die gaat vragen waar ik blijf. Communicatie is soms een uitdaging hier.
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas werkt iedereen vanuit huis. Had alleen wel heel erg de neiging om rouwkaartjes te versturen, "Sterkte met dit verlies. Want over 2 weken rot ik op."
Maandagquote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk![]()
Wanneer begin je bij de nieuwe?
Met een beetje mazzel ontvang je nog twee maanden salaris.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Barbusse het volgende:
Er is vast wel iemand die gaat vragen waar ik blijf. Communicatie is soms een uitdaging hier.
Hahha omg ja dat ze je vergetenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ontvang je nog twee maanden salaris.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ontvang je nog twee maanden salaris.
Dan kan ik ook eindelijk klagen dat er iets is geschrapt en uitgesteld.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had het ookal voorbij zien komen. Is volgens mij al twee keer met een jaar uitgesteld.
Wij gaan ook en ik vond het echt wel fijn dat het lekker ver uitgesteld was, hopelijk tegen die tijd weer alles mogelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik ook eindelijk klagen dat er iets is geschrapt en uitgesteld.
In mei eerst Sarah Millicanquote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wij gaan ook en ik vond het echt wel fijn dat het lekker ver uitgesteld was, hopelijk tegen die tijd weer alles mogelijk
Net op tijd voor de volgende winterlockdownquote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wij gaan ook en ik vond het echt wel fijn dat het lekker ver uitgesteld was, hopelijk tegen die tijd weer alles mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |