quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst in Dordrecht geweest, dat vond ik al heftig genoeg
Hardcore!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst in Dordrecht geweest, dat vond ik al heftig genoeg
Oh wowquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. En met 2 reminders erna nog geen enkele reactie van hr. M'n directe supervisor weet ervan maar ze is letterlijk de enige geloof ik? Sta nog gewoon ingeplanned deze maand, krijg persoonlijke uitnodigingen voor meetings etc
Komt op mij een beetje over als de grote versie van Glanerbrug. Genoeg reden om er met een boog omheen te rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Denk dat ik dat ook maar zo hou
Gaat echt prachtig johquote:
het komt in de buurtquote:
Zelfs ik kom niet in Zoetermeerquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel 11 uitnodigingen binnen 2 dagen ontvangen voor een office Christmas party in Zoetermeer. At least it's something
Kan ik me voorstellen.quote:
Ja, bijzonder. Wel benieuwd nu of ze je maandag gaan bellen omdat je er niet bentquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik begin aan mijn weekend nu.
Deze instellen op je voicemail en niet opnemen...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, bijzonder. Wel benieuwd nu of ze je maandag gaan bellen omdat je er niet bent
Beastie Boysquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze instellen op je voicemail en niet opnemen...
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze instellen op je voicemail en niet opnemen...
Is dit een typo of heeft ze koorts en heb je dat officieel vastgesteld met een thermometer?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:33 schreef Barbusse het volgende:
Mijn vriendin is gecertificeerd heet. Het leven is goed
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit een typo of heeft ze koorts en heb je dat officieel vastgesteld met een thermometer?
Ja? Jij houdt wel van tetten?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh ik zie nu pas het gifje in de OP. Hotdamn
oeh, even kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh ik zie nu pas het gifje in de OP. Hotdamn
Gedeelde interesses, altijd goed.quote:
Wel lang geleden dat ik andere tetten dan de mijne in mijn handen hadquote:
Ik kan mij alles voorstellen bij de frustratie. Meer tetten om aan te raken is zoveel beter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel lang geleden dat ik andere tetten dan de mijne in mijn handen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |