Olielampje danquote:Op maandag 13 december 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lezen bij kaarslicht is echt waardeloos.
Das voor een keertje wel leuk.quote:Op maandag 13 december 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n doos die door de sneeuw gaat banjeren bij -10.
Niet ?quote:Op maandag 13 december 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, niet elke dag naar je werk en de winkel en terug.
Snachts je bed uit om te zorgen dat ie niet uit gaatquote:Op maandag 13 december 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
En dan zo'n houtkachel waarbij je steeds met hout loopt te kutten, of het wel goed staat en goed brandt en er niet te veel rook komt, en je moet het gaan kopen of hakken.
Ja dit dus! hartstikke leuk zo'n weekje sneeuw hier.quote:Op maandag 13 december 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, niet elke dag naar je werk en de winkel en terug.
Nee, dat staat er toch?quote:
Uitkijken dat je jezelf niet vergiftigd.quote:Op maandag 13 december 2021 09:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snachts je bed uit om te zorgen dat ie niet uit gaat
Er zijn ergere manieren om te gaanquote:
Kan heel veel erger.quote:
Circle of lifequote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
In je eentje in het puntje van Zweden zitten en pas in het voorjaar worden gevonden als je lijk gaat stinken in de oplopende temperaturen en je half opgegeten bent door beren
Ik kom in m'n hoofd toch nooit echt verder dan NYAAAAAAAAAAAblablablaaaaaaaaaetceteraaa.quote:
Ik hoor dan altijd:quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom in m'n hoofd toch nooit echt verder dan NYAAAAAAAAAAAblablablaaaaaaaaaetceteraaa.
quote:Op maandag 13 december 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoor dan altijd:
NAAAA so when ya gonna buy me a pizza, Brotha
Ho ho, Timon en Pumba wisten het niet.quote:
Fair enoughquote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, Timon en Pumba wisten het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |