Ja hier, check. Nederlandse F1 liefhebber zonder Ziggo.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Nederlandse F1 liefhebber, maar geen Ziggo... Seems legit...
Meer hier.quote:Dit zijn de kosten van Viaplay voor de Nederlandse Formule 1-fan
08-12-2021 09:09 | Update: 08-12-2021 09:13
door Inge Vliek
De Nederlandse Formule 1-aanbieder Viaplay heeft bekend gemaakt wat de Nederlanse Formule 1-fan moet betalen om gebruik te maken van de streamingdienst.
Op 1 maart 2022 is het zover: Viaplay wordt in Nederland gelanceerd. De streamingdienst van Nordic Entertainment Group (NENT) gaat een combinatie zijn van live sport, maar ook films en series en zelfs content voor kinderen. Voor al deze content betaalt de Nederlandse Formule 1-fan 13,99 euro per maand. Het abonnement van direct via Viaplay afgesloten worden, maar het wordt ook mogelijk om het via KPN of VodafoneZiggo af te sluiten.
wahaha, Vermeulen gaat tegen Marko zeggen, nu is Max 20 miljoen meer waard. Pay him!quote:Op woensdag 8 december 2021 09:25 schreef Zorro het volgende:
En dan wordt Max zondag WK en stopt met F1 en gaat Indycar of WEC doen of zo
Dat is wel aardig. Ik kijk normaal F1TV maar een jankende Coronel als Lewis wint maakt heel veel goed. En als Max wint laat ik hem lekker op Sky staan. Hopen op een interview met Damon Hillenzo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Voor iedereen beschikbaar komend weekend.
[ twitter ]
F1TV blijft bestaan volgend jaar schijnt dus dat is wel een goedkoper alternatiefquote:Op woensdag 8 december 2021 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft dat Viaplay nou alleenrecht volgend jaar? Of blijf F1TV wel gewoon bestaan? Of nog andere aanbieders?
Schijnt niet, die blijft gewoon beschikbaar in Nederland.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1TV blijft bestaan volgend jaar schijnt dus dat is wel een goedkoper alternatief
ik heb het nu via ziggo sport totaal maar dat devalueert volgend jaar uiteraard zonder F1 en PL en ik weet niet of het volgend jaar nog in dat ziggo pakket zit.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schijnt niet, die blijft gewoon beschikbaar in Nederland.
Standaard ¤64,99 per jaar. Maar er is een kortingscode waarmee je 25% korting krijgt.
Nee. Viaplay gaat wel aangeboden worden via KPN en Ziggo. Maar daar zal je een los abbo voor moeten afsluiten.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het nu via ziggo sport totaal maar dat devalueert volgend jaar uiteraard zonder F1 en PL en ik weet niet of het volgend jaar nog in dat ziggo pakket zit.
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee. Viaplay gaat wel aangeboden worden via KPN en Ziggo. Maar daar zal je een los abbo voor moeten afsluiten.
F1TV zit niet meer bij Ziggo volgend seizoen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?
Nope. Net een mail van gezien die een maat heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?
Ik denk dat hij, voordat hij zijn lijn uit het script vertelt, eerst de mensen in de bioscoop wil bedanken.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Met het acteertalent van Lewis moet dit wel een kaskraker worden.
Allemachtig! Ik hoop dat dit voor 2 personen is?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:26 schreef raptorix het volgende:
Krijg net bericht dat ik ingeloot ben voor kaartjes voor Zandvoort
Dutch Grand Prix 2 Year Weekend (SAT/SUN)
Dutch Grand Prix 2022 , Tarzan In Grandstand 1, Regulier
¤1,055.99
script van Rocky 1 een beetje bewerken je komt heel verquote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Met het acteertalent van Lewis moet dit wel een kaskraker worden.
Bij de Razzies ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Met het acteertalent van Lewis moet dit wel een kaskraker worden.
Nee 1 persoon, naja heb goed inkomen en leef best zuinig, mag dan best wat kosten.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:38 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Allemachtig! Ik hoop dat dit voor 2 personen is?
Snap ik maar voor velen is dit een godsvermogen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee 1 persoon, naja heb goed inkomen en leef best zuinig, mag dan best wat kosten.
Mjah, het zijn natuurijk wel 2 complete weekenden, dus 150 per dag vind ik nog redelijk. Overigens woon ik in Amsterdam, dus het is ongeveer een uur fietsen, op zich goed te doen natuurlijk, zou ook nog trein kunnen pakken als het moetquote:Op donderdag 9 december 2021 12:53 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Snap ik maar voor velen is dit een godsvermogen.
En moet je nog zelf fietsen ook.![]()
Ik weet dat je bijvoorbeeld in Hockenheim op de een na beste plek zat voor nog geen ¤500 pp.
Dat heb ik namelijk zelf neergeteld een paar jaar geleden.
Het is je gegund hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah, het zijn natuurijk wel 2 complete weekenden, dus 150 per dag vind ik nog redelijk. Overigens woon ik in Amsterdam, dus het is ongeveer een uur fietsen, op zich goed te doen natuurlijk, zou ook nog trein kunnen pakken als het moet
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2021 13:05 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor.
Ze hebben nu echt een dieptepunt gehaald. Belachelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:23 schreef daNpy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Kunnen ze daar in Engeland nog lager zakken?
Ja. Als ze Tom Coronel in laten vliegen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:23 schreef daNpy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Kunnen ze daar in Engeland nog lager zakken?
f1.fok.nlquote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje een normale, niet schreeuwende site, om het F1 nieuws een beetje te volgen?
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje een normale, niet schreeuwende site, om het F1 nieuws een beetje te volgen?
hebben een vervelende layout imo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.
https://www.motorsportweek.com/quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje een normale, niet schreeuwende site, om het F1 nieuws een beetje te volgen?
Ja, een de betere beslissingen die ze hebben genomen bij viaplay.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
zie de reactie van Jack Plooij op motorsport. zijn reactie is als volgt:
"Kiezen ze voor mij of voor dat blondje meisje met die hele grote longen".
[ twitter ]
zucht....
de opvolgster zit al sinds 2013 fulltime professioneel in de autosport. ze geeft daarnaast trainingen bij Lamborghini en doet al 2 jaar tv-werk. ze deed nog mee in de selectie voor de w-series, dat werd Beitske.
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.
Zekers. Maar ik vind het beter te pruimen dan vrijwel alle andere sites. Ze hadden vandaag nog een erg interessant artikel over de polarisatie binnen Formule 1 n.a.v. de tweestrijd tussen de kampen Hamilton en Verstappen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.
Wat. Een. Kneus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
zie de reactie van Jack Plooij op motorsport. zijn reactie is als volgt:
"Kiezen ze voor mij of voor dat blondje meisje met die hele grote longen".
[ twitter ]
zucht....
de opvolgster zit al sinds 2013 fulltime professioneel in de autosport. ze geeft daarnaast trainingen bij Lamborghini en doet al 2 jaar tv-werk. ze deed nog mee in de selectie voor de w-series, dat werd Beitske.
Ik erger me al jaren aan Hamilton en zijn fanboys, dus daar is echt niets veranderdquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zekers. Maar ik vind het beter te pruimen dan vrijwel alle andere sites. Ze hadden vandaag nog een erg interessant artikel over de polarisatie binnen Formule 1 n.a.v. de tweestrijd tussen de kampen Hamilton en Verstappen.
Wie zal ie bedoelen? Het filmpje is al maanden oud.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
zie de reactie van Jack Plooij op motorsport. zijn reactie is als volgt:
"Kiezen ze voor mij of voor dat blondje meisje met die hele grote longen".
[ twitter ]
zucht....
de opvolgster zit al sinds 2013 fulltime professioneel in de autosport. ze geeft daarnaast trainingen bij Lamborghini en doet al 2 jaar tv-werk. ze deed nog mee in de selectie voor de w-series, dat werd Beitske.
Gary Anderson moet gewoon lekker blijven darten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.
Ik meende te horen dat Ziggo sport select voor alles en iedereen gratis is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:05 schreef spapaars het volgende:
Zie dat KPN alle Ziggo sport kanalen voor dit weekend heeft vrijgegeven voor iedereen.
Ziggo heeft de poorten overal opengegooid.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:05 schreef spapaars het volgende:
Zie dat KPN alle Ziggo sport kanalen voor dit weekend heeft vrijgegeven voor iedereen.
Klopt, of het ook voor KPN gratis is weet ik niet, maar er zijn nu 6 Ziggo kanalen vrijgegeven.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik meende te horen dat Ziggo sport select voor alles en iedereen gratis is.
Dat ze biased zijn prima.. , hier met Ziggo net zo erg pro Max/Red bull , en hadden ze hekel aan alles wat Frans was , Renault, Grosjean (hoeveel bijnamen had ie ook alweer ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:23 schreef daNpy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Kunnen ze daar in Engeland nog lager zakken?
Ik heb KPN en kan dat bevestigen, gister via iTV van KPN VT2 gekeken, ik kan alle 6 de zenders kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, of het ook voor KPN gratis is weet ik niet, maar er zijn nu 6 Ziggo kanalen vrijgegeven.
Klopt. Werd bekend vlak nadat ik F1TV Pro afsloot om dit weekend te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik meende te horen dat Ziggo sport select voor alles en iedereen gratis is.
quote:"We travel with the best engineers. Mercedes travels with the best lawyers," he said, on the eve of Mercedes’ Thursday’s deadline to press ahead with the official appeal.
Hier in Keniaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef BroesWillems het volgende:
Of Max nog een beetje populair is buiten Nederland? Geen idee:
https://www.dumpert.nl/item/100017533_87b31fd6
Die met dat Petronas shirt is wat minder enthousiastquote:
Dit is neem ik aan zonder de honderdmiljoenmiljard keer dat Hamilton in Bahrain over de lijn heenging?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:36 schreef beantherio het volgende:
Nog iets wat ik via Reddit tegenkwam:
[ twitter ]
Nog een mythe over Max die onderuit gehaald wordt: dat ie wel erg makkelijk tracklimits brak. Misschien dat trouwens het gezeik uit het verleden daarover een reden is dat ie er nu zo goed mee overweg kan. Hij is er vaak genoeg attent op gemaakt.
Ja, want daar kreeg hij geen waarschuwing voor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit is neem ik aan zonder de honderdmiljoenmiljard keer dat Hamilton in Bahrain over de lijn heenging?
Bewaren voor later vandaag.quote:
Ik bedoel meer als Max de hele race aan kop gelegen had en Hamilton dan kon profiteren van een SC.quote:Op zondag 19 december 2021 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij was de berusting er al wel dat het hem niet ging worden afgelopen zondag. Dan zou er uiteraard wel onbegrip/woede zijn geweest als Masi had besloten dat de achterblijvers er niet tussenuit waren gegaan, maar dat was een paar uur waarschijnlijk wel weg.
Het viesmad zijn zal dan (nog steeds) vooral over Silverstone en Hongarije gaan.
quote:TRANSLATION part 1:
What you will read below are parts of a long conversation I had with the Mercedes Dude last Thursday. A lot of this I told on LIVE that we did on Thursday itself, but not all because there was no time...
Dude, let's start at the beginning. What was the plan for Sunday's race with Hamilton starting at P2?
The plan was for him to make the first turn at P1 and for that we configured the UP via software with a map, releasing maximum power already at low speed for the man to use until halfway through the first lap. The problem was that he had to go very smooth on the accelerator, otherwise the car would slip at the start and he was even capable of losing several positions, instead of winning Max's. And he would also have to be careful on the first straight, because with this map would not have the maximum possible there, only on the straight after the chicane.
Great, that explains why Max nearly hit the brakes between the two straights. But what if he hadn't managed to pass Max at the start?
Then the strategy would be completely different and would depend a lot on the moment Max's soft tires fell. We had a multitude of possibilities.
Explain this better, please.
Well, at the start we have all the data collected from all the cars, especially ours, everything from the track, weather, asphalt conditions, temperature of everything you can imagine, lap time of long stints from practice, differences between types tires, likely exchange ratio of other cars, differences for the rear and eventually the front, are thousands of data all stored in some computers that show us some strategic possibilities. And that changes every lap. At each turn, the systems present the most likely strategies of our opponents and what would be our best responses to that. When entering a VSC or SC the system immediately understands that everyone has taken their foot off and identifies where each car is on the lane at what speed. It takes about 2 seconds to do this, but we have two people who can insert every time something out of the ordinary happens on the floor. For each eventuality there is a type of insert that can be inserted before the system understands what happened, that is, before those 2 seconds.
is is every turn! Now, why did you change Hamilton's tire right after Verstappen if he had a tire that would last longer?
Because putting a hard tire at that moment with the time differences they were running on the track, it made sure the man didn't need to stop anymore, the tire would withstand whatever strategy the Bulls had for Max, in addition to protecting us from an SC in the 10 or 15 laps following.
But was that the system you showed or you the ones who decided?
It's always us. The system shows us the most likely possibilities and we decide which one to follow.
So that's why you didn't stop Hamilton or VSC?
Exactly, it wasn't necessary. Even with Max changing the tires he wouldn't have time to get to the man, as proved in the course of the race. His tires would fall out sooner and that's exactly what happened. We had 11.3 seconds until there were 5 laps to go and Max wasn't getting more than 2 tenths of a lap in the 2, 3 or 4 laps before, I don't remember exactly now.
And that fight with Perez, was it planned?
It was a strong possibility that the Bulls used Perez to rein in the man, which is legitimate. A few laps before that happened, we already knew it was going to happen, as did the man. But he couldn't ruin his tires fighting too much with Perez. That's where his intelligence comes in not being too aggressive in that fight, or he could screw up his tires and his racing strategy. He did exactly what he had to do, wasted seconds he could lose without compromising the tires.
TRANSLATION part 2:
Well Dude, now the question that won't shut up and that I didn't understand. Why didn't you call Hamilton as soon as the safety car came in at the end?
It's simple, my dear Adawtow. There were three possibilities foreseen in the regulation for the race not to end up on a yellow flag, as we all expected. The first was for the race director not to allow latecomers to overtake the man and the safety car. This would leave all those cars between the man and Max and the restart would only be on the last lap, as the regulations mandate that the track be totally free and free of debris for the SC to enter (in the box). Max couldn't pass every car between himself and the man, plus the man himself in a single lap, even considering the blue flags latecomers would receive.
The second possibility provided for in the regulation was for all latecomers to pass the SC and that would end the race with a yellow flag. This was the most likely, as the race director himself had said before at the Eifel GP that the “regulation required that if a latecomer can redeem a lap, everyone has to redeem a lap”. This is clear in the regulation, he said it himself and he followed the regulation every other time it happened. The race director cannot subvert the order of the drivers on the track at will, neither he nor anyone else. And by allowing only a few cars to cash back, he took away the possibility of those he didn't allow to compete for position with the cars that before SC were ahead of them. He manipulated not only the title between the man and Max, but also other positions that could change hands on that final lap.
It was just absurd, there is no excuse and no precedent for what was done. His prevailing authority is over the stewards, marshals, assistants and anyone else who can make decisions about the entry and exit of the safety car and other items in practice and races, but never over the regulations. Nobody has the authority to circumvent what is clearly written in the regulation. How many times have you read the sporting regulations, Adawtow?
Many, Dude, you must have seen that I even translated it into Portuguese!
Did you have any questions about this?
No, because I used the logical principle that no one can prevail over regulation. But I think this policy should be rewritten to describe exactly what the race director is supposed to do in each situation.
But Adawtow, you can predict situations that have already happened. And the ones that didn't happen? Do you think a person can decide the fate of a title by playing tricks on what is written?
Of course not! And that's why I know what would be the third possibility for Masi to do and the most correct one. Red flag and they would go for a 3 or 4 lap shootout!
I don't know if it would have been the most correct, but yes, this would have been the third possibility, as he didn't want to end up on the yellow flag at all, even if he did not want to break the regulations.
Is this business of not ending up on a yellow flag at all a Liberty thing?
Not that I know. We all prefer not to finish any race under the yellow flag, PROVIDED (with a lot of emphasis) that it is possible to do so without violating the principles of regulation and sport!
I totally agree with that Dude, but now what?
You are not going to publish this today, right?
We agreed that no!
Ok, there was a meeting on Tuesday night between Lobo with some members of the team, Daimler, Ineos and the lawyers. It was very clear that we would have to go to the common court to win this fight, not the FIA Court of Appeal, which judges themselves. In the common court, the lawyers said that it would be a 'barbade' for us to win, but then there would be consequences...
Which was?
The championship decision would be suspended, there would be no proclamation, no celebration, there would be nothing, because everything would be embargoed, until a verdict was reached. And it could take months with the FIA trying to delay decisions with a fierce legal fight between the parties. It would be a total break with the FIA and with all motorsport governed by it. Therefore, if we went ahead we would have to leave all the championships, abandon FIA motorsport.
Was this decided on Tuesday itself?
No, at this point the team owners (Daimler, Wolff and Ineos with 33% each) ended the meeting and stayed to decide what to do. And of course, this (last Thursday) morning we already knew they wouldn't take it any further.
Did you fear the team would break up if they took the case to the common court?
Not really, I knew that the three (Daimler, Wolff and Ineos) wanted to continue, motorsport and especially Formula 1 is in the DNA of the three owners. Even more so now that it will certainly yield much higher operating profits than before this new Concordia Pact. I didn't fear.
Dude, tell me the atmosphere after the race in Abu Dhabi.
Felt like a funeral, man, funeral. Nobody who worked on the team in 2021 will ever forget what happened. It was very heavy, it was something that we all felt was taken away from us. Losing on the track is a game, anything in the car could have broken at any time, the tires could tear if the man kept running over those ridiculous zebras they did there, there could be a touch of racing, all that could happen, but it would be about the game. We would be very sad, but it would be ephemeral, it would pass soon. But not the way it happened. This is hard, very hard. The funeral atmosphere persists and I don't know when it will get better. Next week, or sometime soon, Lobo is going to have a meeting and he's going to try to play everybody up. But I don't know, man, for me and for many it's been really hard to digest. It's gonna take a while.
But you won the constructors' championship for the eighth time!
Ahhhhh Adawtow, it's not the same thing! Who was the champion of constructors in 1981, for example, do you know?
I don't remember now…
And what about pilots?
Nelson Piquet, of course!!
Yeah, my friend… I don't remember who was the 1981 constructor champion either!
Mooie beeldenquote:Op zondag 19 december 2021 19:55 schreef tralalala het volgende:
Voor degene die hem nog niet heeft gezien.
Zelfs Newey houdt het niet droog.
Erg mooi inderdaadquote:Op zondag 19 december 2021 19:55 schreef tralalala het volgende:
Voor degene die hem nog niet heeft gezien.
Zelfs Newey houdt het niet droog.
Dat viel me ook al op ja. Hand in eigen boezem steken is hem onbekendquote:Op zondag 19 december 2021 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)an-net-als-christian
Maar hij, maar hij, maar hij.....
Zelfreflectie is onbekend bij hem.
Wel sneu voor Leclerc, nog een geluk dat het na het seizoen is.quote:
Grappig artikel, iemand heeft een manier gevonden voor een kwartiertje bekendheid.quote:Op zondag 19 december 2021 20:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dus als je lobo leest, is dat Wolff
Een anonieme Mercedes insider wordt geïnterviewd. Meest interessante interview wat ik afgelopen maanden geleden heb. Via reddit, Braziliaans artikel is vertaald met deepl
[..]
Ja? Ik ken dat radioverkeer niet dus ik weet niet wat elkaar tegenspreekt. Care to elaborate of wil je het hier bij laten?quote:Op zondag 19 december 2021 23:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Grappig artikel, iemand heeft een manier gevonden voor een kwartiertje bekendheid.
Het gesprek tussen Lewis en zijn engineer tijdens de safetycar haalt dat hele stuk onderuit.
Dit doen kleine kinderen ook.quote:Op zondag 19 december 2021 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)an-net-als-christian
Maar hij, maar hij, maar hij.....
Zelfreflectie is onbekend bij hem.
welk kwartiertje bekendheid? van die anonieme Mercedes-medewerker?quote:Op zondag 19 december 2021 23:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Grappig artikel, iemand heeft een manier gevonden voor een kwartiertje bekendheid.
Alle lapped cars tijdig in ronde 56 voorbij laten en ronde later groen licht was ook nog een mogelijkheid. Beetje achteraf lullen van ze.quote:Op zondag 19 december 2021 20:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dus als je lobo leest, is dat Wolff
Een anonieme Mercedes insider wordt geïnterviewd. Meest interessante interview wat ik afgelopen maanden geleden heb. Via reddit, Braziliaans artikel is vertaald met deepl
[..]
Dat Lewis vroeg of Max wel gepit had met daarna de vraag of hij achter hem terecht zou komen met nieuwe banden waarna z'n engineer antwoordde dat dat inderdaad zo zou zijn als de lapped cars eruit gehaald zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ja? Ik ken dat radioverkeer niet dus ik weet niet wat elkaar tegenspreekt. Care to elaborate of wil je het hier bij laten?
De toon van Lewis in dat gesprek sprak ook wel boekdelen.. echt als in “ I’m fucked”quote:Op maandag 20 december 2021 09:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat Lewis vroeg of Max wel gepit had met daarna de vraag of hij achter hem terecht zou komen met nieuwe banden waarna z'n engineer antwoordde dat dat inderdaad zo zou zijn als de lapped cars eruit gehaald zijn.
Zie de reactie van Marcoss.quote:Op zondag 19 december 2021 23:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ja? Ik ken dat radioverkeer niet dus ik weet niet wat elkaar tegenspreekt. Care to elaborate of wil je het hier bij laten?
De vraag is natuurlijk of er werkelijk een anonieme Mercedes medewerker is.quote:Op maandag 20 december 2021 09:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
welk kwartiertje bekendheid? van die anonieme Mercedes-medewerker?
Bernie wil dus weer een vinger in de pap.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)e-fia-vicepresident/
Fabiana Ecclestone is vrijdag verkozen tot één van de nieuwe FIA-vicepresidenten. De vrouw van de 91-jarige ex-Formule 1-baas, Bernie Ecclestone, zal toezicht houden op de autosport in Zuid-Amerika.
Als er 1 dit even verteld is het nu een anonieme ex-Medewerker.quote:Op maandag 20 december 2021 10:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zie de reactie van Marcoss.
Naar mijn mening is het vooral achteraf mooi ingevuld.
[..]
De vraag is natuurlijk of er werkelijk een anonieme Mercedes medewerker is.
Wat een overduidelijk verzonnen stuk. Dat hele deel over het gevecht met Perez.quote:Op zondag 19 december 2021 20:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dus als je lobo leest, is dat Wolff
Een anonieme Mercedes insider wordt geïnterviewd. Meest interessante interview wat ik afgelopen maanden geleden heb. Via reddit, Braziliaans artikel is vertaald met deepl
[..]
even op die site gekeken, lijkt me meer een copy paste site, wat ik wel een leuke vond is "Hamilton is een merk Verstappen een F1 coureur"quote:Op maandag 20 december 2021 12:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een overduidelijk verzonnen stuk. Dat hele deel over het gevecht met Perez.
Allemaal ingecalculeerd. HAM deed het daar rustig aan en wilde niet te hard vechten om Perez voorbij te komen. Wat een gelul, daarom liep hij zo te janken en liet hij VER tot in zijn uitlaat terugkomen.
Die is minstens 15 jaar jonger dan Bernie, misschien wel 20.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)e-fia-vicepresident/
Fabiana Ecclestone is vrijdag verkozen tot één van de nieuwe FIA-vicepresidenten. De vrouw van de 91-jarige ex-Formule 1-baas, Bernie Ecclestone, zal toezicht houden op de autosport in Zuid-Amerika.
46 jaar jonger.quote:Op maandag 20 december 2021 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die is minstens 15 jaar jonger dan Bernie, misschien wel 20.
[ afbeelding ]
Motorleverancier. Hoe en wat is nog niet duidelijk, maar ergens ben ik wel benieuwd.quote:
Wel een beetje verassend als het Audi is, overigens, de meesten hadden Porsche als VAG F1 merk gegokt.quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Motorleverancier. Hoe en wat is nog niet duidelijk, maar ergens ben ik wel benieuwd.
En Red Bull heeft nu nét een motor onder eigen beheer die ze kunnen verkopen of kunnen rebranden, best handig.quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Motorleverancier. Hoe en wat is nog niet duidelijk, maar ergens ben ik wel benieuwd.
Duidelijk, genoeg Nederlanders die het Wereld kartkampioenschap gewonnen hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef beantherio het volgende:
Mercedes even aan het trollen geslagen:
[ twitter ]
Dat. En Racing Team Nederland heeft de LMP2 ook al eens gewonnen en dat valt ook onder de FIA.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Duidelijk, genoeg Nederlanders die het Wereld kartkampioenschap gewonnen hebben.
En dus wereldkampioen in de motorsport zijn.
Het is dit soort dingen waarom Mercedes als bedrijf onuitstaanbaar is, en dat komt nog eens bovenop de proletenbakken die ze bouwen.
Hij was ook de eerstequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef beantherio het volgende:
Mercedes even aan het trollen geslagen:
[ twitter ]
Volgens mij niet. Meerdere Nederlanders (in ieder geval Jan Lammers en Gijs van Lennep) hebben al eens het World Sportscar Championship gewonnen met hun team. Als ze hadden gezegd " first Dutch @fia Motorsport driver World Champion" dan hadden ze wel gelijk gehad.quote:
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Peter Koene is het hier niet mee eens.
Nederland heeft een uitgebreide historie in het karten met meerdere wereldkampioenen in verschillende klassen. Dat gaat sowieso terug tot eind jaren '70. En voor zover ik weet vallen die in elk geval deels onder de FIA.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Meerdere Nederlanders (in ieder geval Jan Lammers en Gijs van Lennep) hebben al eens het World Sportscar Championship gewonnen met hun team. Als ze hadden gezegd " first Dutch @:fia Motorsport driver World Champion" dan hadden ze wel gelijk gehad.
who cares? Sowieso is dat Scalextric racen niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nederland heeft een uitgebreide historie in het karten met meerdere wereldkampioenen in verschillende klassen. Dat gaat sowieso terug tot eind jaren '70. En voor zover ik weet vallen die in elk geval deels onder de FIA.
Dat Mercedes een onderscheid maakt in welke klassen ze kennelijk wel of niet waardig vinden voor dit soort media-uitspattingen moeten zij weten, maar wat ze claimen met de Vries klopt 100% zeker niet.
Wat raar om dat soort zaken nog te wijzigen terwijl iedereen al zo ver is met de ontwikkeling.quote:
mwa, ze hebben zich de afgelopen dagen wel laten kennen hoor, van winners naar whiners scheelt maar 1 letter maar is toch wel een groot verschil.quote:
Net alsof er ook maar iemand Formule E serieus neemt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef beantherio het volgende:
Mercedes even aan het trollen geslagen:
[ twitter ]
Mercedes neemt het zelf al niet serieus, en stoppen er aan het einde van het seizoen meequote:Op dinsdag 21 december 2021 14:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Net alsof er ook maar iemand Formule E serieus neemt.
Een hogere gewichtslimiet is per definitie raar nu er een budget cap is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat raar om dat soort zaken nog te wijzigen terwijl iedereen al zo ver is met de ontwikkeling.
Overigens, los van gewichtstoename vind ik het vooral jammer dat ze niet nu al meer werk hebben gemaakt van het verkleinen van de wagens. En dan vooral in de breedte. Ik geloof dat ze wel ietsje smaller worden, maar echt veel scheelt het allemaal niet.
Heeft natuurlijk ook te maken met de motoren die nog moeten passen, maar toch.
Ja, maar de kinderen moeten ook mee kunnen en de vrouw heeft ook inspraak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef Dauthi het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom de Alpine A110 de enige nieuwe lichte sportwagen is van een grote autofabrikant.
Met de huidige technologie, kan je veel leukere auto's maken dan al die zware bakken met veel te veel pks.
40 kilogram zwaarder dan dit jaarquote:
ja jammer, al lijkt de auto van volgend jaar er wat minder lomp uit te zien dan die van dit jaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
40 kilogram zwaarder dan dit jaarwat dom.
Een auto moet licht zijn voor de optimale rijervaring.
Ik geloof dat ze qua dimensies ook in alle richtingen wat kleiner zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jammer, al lijkt de auto van volgend jaar er wat minder lomp uit te zien dan die van dit jaar
ja maar door het feit dat ze er nu weer een paar kg bij doen lijkt het moeilijk om nog ruimte voor balansgewicht te vindenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef daNpy het volgende:
Ja meer gewicht is nadelig maar het "voordeel" -als je auto lichter is dan het reglement- dat je het gewicht kan plaatsen waar het jou het beste uitkomt.
Wellicht kunnen ze onderdelen nog verzwaren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar door het feit dat ze er nu weer een paar kg bij doen lijkt het moeilijk om nog ruimte voor balansgewicht te vinden
Nee, maar het is wat het is. Internet heeft idioten een stem gegeven.quote:
incognito idioten, dat is ook mijn bezwaar tegen de social mediaquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het is wat het is. Internet heeft idioten een stem gegeven.
De teams hebben zelf om de extra kilo's gevraagd om kosten te besparen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat raar om dat soort zaken nog te wijzigen terwijl iedereen al zo ver is met de ontwikkeling.
Overigens, los van gewichtstoename vind ik het vooral jammer dat ze niet nu al meer werk hebben gemaakt van het verkleinen van de wagens. En dan vooral in de breedte. Ik geloof dat ze wel ietsje smaller worden, maar echt veel scheelt het allemaal niet.
Heeft natuurlijk ook te maken met de motoren die nog moeten passen, maar toch.
Dat ervaren wij elk raceweekend weer hier.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het is wat het is. Internet heeft idioten een stem gegeven.
Het komt vanuit de teams. Dat verklaart alles, daar had ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De teams hebben zelf om de extra kilo's gevraagd om kosten te besparen.
De gewichtstoename komt vooral door de 18" wielen en strengere crash tests die verstevigingen vereisen.
https://www.racefans.net/(...)790kg-limit-in-2022/
Dat stond ook niet in dat artikel, maar in een eerder artikel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het komt vanuit de teams. Dat verklaart alles, daar had ik overheen gelezen.
Het verbaast mij juist hoeveel mensen onder hun echte voor- en achternaam gewoon dat soort uitingen doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
incognito idioten, dat is ook mijn bezwaar tegen de social media
Ook van Mercedes onverstandig om dat vuurtje op te stoken, die wisten zondag al dat protesteren nutteloos was maar de boel op het spits drijven tot bijna de prijsuitreiking van donderdag en dan Toto en Lewis die niet op komen dagen, allemaal fuel for idiots.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had ie maar niet moeten crashen om Lewis zijn titel te ontzeggen.![]()
![]()
Grapje![]()
dan zijn ze nog dommer dan ik al dachtquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het verbaast mij juist hoeveel mensen onder hun echte voor- en achternaam gewoon dat soort uitingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |