Nee 1 persoon, naja heb goed inkomen en leef best zuinig, mag dan best wat kosten.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:38 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Allemachtig! Ik hoop dat dit voor 2 personen is?
Snap ik maar voor velen is dit een godsvermogen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee 1 persoon, naja heb goed inkomen en leef best zuinig, mag dan best wat kosten.
Mjah, het zijn natuurijk wel 2 complete weekenden, dus 150 per dag vind ik nog redelijk. Overigens woon ik in Amsterdam, dus het is ongeveer een uur fietsen, op zich goed te doen natuurlijk, zou ook nog trein kunnen pakken als het moetquote:Op donderdag 9 december 2021 12:53 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Snap ik maar voor velen is dit een godsvermogen.
En moet je nog zelf fietsen ook.![]()
Ik weet dat je bijvoorbeeld in Hockenheim op de een na beste plek zat voor nog geen ¤500 pp.
Dat heb ik namelijk zelf neergeteld een paar jaar geleden.
Het is je gegund hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah, het zijn natuurijk wel 2 complete weekenden, dus 150 per dag vind ik nog redelijk. Overigens woon ik in Amsterdam, dus het is ongeveer een uur fietsen, op zich goed te doen natuurlijk, zou ook nog trein kunnen pakken als het moet
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2021 13:05 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor.
Ze hebben nu echt een dieptepunt gehaald. Belachelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:23 schreef daNpy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Kunnen ze daar in Engeland nog lager zakken?
Ja. Als ze Tom Coronel in laten vliegen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:23 schreef daNpy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Kunnen ze daar in Engeland nog lager zakken?
f1.fok.nlquote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje een normale, niet schreeuwende site, om het F1 nieuws een beetje te volgen?
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje een normale, niet schreeuwende site, om het F1 nieuws een beetje te volgen?
hebben een vervelende layout imo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.
https://www.motorsportweek.com/quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Ja, een de betere beslissingen die ze hebben genomen bij viaplay.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
zie de reactie van Jack Plooij op motorsport. zijn reactie is als volgt:
"Kiezen ze voor mij of voor dat blondje meisje met die hele grote longen".
[ twitter ]
zucht....
de opvolgster zit al sinds 2013 fulltime professioneel in de autosport. ze geeft daarnaast trainingen bij Lamborghini en doet al 2 jaar tv-werk. ze deed nog mee in de selectie voor de w-series, dat werd Beitske.
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.
Zekers. Maar ik vind het beter te pruimen dan vrijwel alle andere sites. Ze hadden vandaag nog een erg interessant artikel over de polarisatie binnen Formule 1 n.a.v. de tweestrijd tussen de kampen Hamilton en Verstappen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.
Wat. Een. Kneus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
[ twitter ]
zucht....
de opvolgster zit al sinds 2013 fulltime professioneel in de autosport. ze geeft daarnaast trainingen bij Lamborghini en doet al 2 jaar tv-werk. ze deed nog mee in de selectie voor de w-series, dat werd Beitske.
Ik erger me al jaren aan Hamilton en zijn fanboys, dus daar is echt niets veranderdquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zekers. Maar ik vind het beter te pruimen dan vrijwel alle andere sites. Ze hadden vandaag nog een erg interessant artikel over de polarisatie binnen Formule 1 n.a.v. de tweestrijd tussen de kampen Hamilton en Verstappen.
Wie zal ie bedoelen? Het filmpje is al maanden oud.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
[ twitter ]
zucht....
Gary Anderson moet gewoon lekker blijven darten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.
Ik meende te horen dat Ziggo sport select voor alles en iedereen gratis is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:05 schreef spapaars het volgende:
Zie dat KPN alle Ziggo sport kanalen voor dit weekend heeft vrijgegeven voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |