ze is wel knapper dan Jack maar dat ben ik zelf ookquote:
Ik kom ook wel eens op een circuit.quote:
Hoewel je niks anders dan de waarheid schrijft is beter dan Jack tóch gewoon een overwinning voor heel Nederland.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ja maar beter dan Jack" maakt het niet meteen goed ofzo, dat is wel een hele lage lat.
Ja, ze is niet vervelend om naar te kijken. Kan over jou niet oordelen, maar ik kijk waarschijnlijk liever naar haar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is wel knapper dan Jack maar dat ben ik zelf ook
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoewel je niks anders dan de waarheid schrijft is beter dan Jack tóch gewoon een overwinning voor heel Nederland.
Maar je kent die hele vrouw niet en roept al tien keer min of meer dat het zo'n rampzalige keuze is. Het komt bijna over als "WTF een vrouw als pitreporter, dat kan toch niet, ga koken!".quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is één topic niet genoeg om de rebel in uit te hangen? "Ja maar beter dan Jack" maakt het niet meteen goed ofzo, dat is wel een hele lage lat.
ik hoop dat haar Engels een beetje ok isquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ze is niet vervelend om naar te kijken. Kan over jou niet oordelen, maar ik kijk waarschijnlijk liever naar haar.
Nou ja, als je in de geruchten toch wel wat goede namen voorbij ziet komen en het wordt uiteindelijk een nobody, dan is dat toch wel even teleurstellend. Een Amber had ik eigenlijk nog wel logisch gevonden op locatie.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je kent die hele vrouw niet en roept al tien keer min of meer dat het zo'n rampzalige keuze is. Het komt bijna over als "WTF een vrouw als pitreporter, dat kan toch niet, ga koken!".
dat is meteen het probleem met een vrouwelijke interviewer, dat wordt veel te snel als flirten gezien dus ik neem aan het wat serieuzer wordt allemaalquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het met Kox ook nog steeds een beetje persoonlijk en ontspannen is met de coureurs, of dat je alleen nog maar van die standaardriedeltjes gaat krijgen die je met Jack tenminste wat minder hebt.
Dat brabants accent kan echt nietquote:
Oei, ben wel blij dat ik deze info toch nog even meeneem vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Interessant feitje: alle Nederlanders die deel hebben genomen aan die DTM Trophy zijn vrouwen
Beste vrouw geworden met een 15de plek. Van de 29.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Interessant feitje: alle Nederlanders die deel hebben genomen aan die DTM Trophy zijn vrouwen
Hakkinen, Kristensen en Coulthard zijn ook op locatie. Ik neem aan dat die daar ook nog een rol in zullenspelen, zoals er bij Sky ook meer in de pits rondlopen, waaronder Natalie Pinkham en Rachel Brookes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, als je in de geruchten toch wel wat goede namen voorbij ziet komen en het wordt uiteindelijk een nobody, dan is dat toch wel even teleurstellend. Een Amber had ik eigenlijk nog wel logisch gevonden op locatie.
Interessant feitje: Nattekat negeert meerdere malen dat Stephane ook gewoon journalist is bij RTL Autowereld om maar door te kunnen zeuren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Auto's reviewen is natuurlijk een hele andere vorm van journalistiek dan interviewen. En NENT gaat natuurlijk niet iemand met helemaal geen tv-ervaring daar neerzetten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Interessant feitje: Nattekat negeert meerdere malen dat Stephane ook gewoon journalist is bij RTL Autowereld om maar door te kunnen zeuren.
"Journalist", nee niet echt. Gewoon presentatrice die een semi-marketingverhaaltje ophangt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Interessant feitje: Nattekat negeert meerdere malen dat Stephane ook gewoon journalist is bij RTL Autowereld om maar door te kunnen zeuren.
zal toch wel een LOI cursus voor zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Auto's reviewen is natuurlijk een hele andere vorm van journalistiek dan interviewen. En NENT gaat natuurlijk niet iemand met helemaal geen tv-ervaring daar neerzetten.
Terwijl net door ene Nattekat wordt gezegd dat ze 0 ervaring heeftquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Auto's reviewen is natuurlijk een hele andere vorm van journalistiek dan interviewen. En NENT gaat natuurlijk niet iemand met helemaal geen tv-ervaring daar neerzetten.
Voor die specifieke klus ja. Moet ik nou alles uit gaan leggen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl net door ene Nattekat wordt gezegd dat ze 0 ervaring heeft
Als je die door zou trekken, komen we nooit van Jack af.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor die specifieke klus ja. Moet ik nou alles uit gaan leggen?
Tja, specifiek als pitreporter bij F1 heb je er 2 met die ervaring, waarvan de 1 inmiddels 123 is en de andere er vrij weinig van kan. Dan kom je dus altijd uit bij iemand met 0 ervaring in die specifieke klus..quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie heeft er naast Jack Plooij en Alard Kalff nu wel F1 Pit report ervaring?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav Mol daar neer zettenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je die door zou trekken, komen we nooit van Jack af.
Eens hoor, als 'ie niet continu bezig is met soundbites over Max te verzamelen (ik hoor liever iets over de race van de geïnterviewde in kwestie), ontlokt 'ie wel vaak verse uitspraken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:27 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet of ik er voor uit moet komen maar laten we het maar doen:
Ik vind Jack helemaal niet zo slecht eigenlijk voor wat hij moet doen. Toegegeven die gridwalk is vreselijk maar dat is vaak bij Sky ook het geval hoor. Coureurs zitten toch niet meer te wachten op een praatje en de meeste mensen negeren je en terecht - kunnen ze beter afschaffen of gewoon camerabeelden van pit zonder reporter.
Maar in het vierkantje en met de coureurs vind ik Jack juist goed. Hij weet mensen te ontwapenen met zijn olijke bek en zijn rare opmerkingen. Soms komen er dan leuke gesprekken van. Soms ook niet. Maar hij heeft wel met de meeste coureurs een goede band opgebouwd en krijgt er veel "echte" verhalen uit.
Met Lando naar de coffeeshop 😀quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens hoor, als 'ie niet continu bezig is met soundbites over Max te verzamelen (ik hoor liever iets over de race van de geïnterviewde in kwestie), ontlokt 'ie wel vaak verse uitspraken.
verstappen niet op polequote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef THEFXR het volgende:
Olav mol is een lul.
https://nl.sport.autospor(...)-mol-is-echt-een-lul
Je blijft jezelf weer lekker krom lullen. Echtquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan het gemiddelde Hilversumse gekakel. Ze praat geen plat Woensels en dat is al pure winst als je uit Eindhoven komt. Haar gemiddelde stadsgenoot is 10x erger.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat brabants accent kan echt niet
fine, but we take the one with the big titsquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:07 schreef babylon het volgende:
Wat is toch die obsessie over hoe een dame er uit ziet. It's not the fucking sixties no more. Een vrouw kan ook gewoon goed in haar werk zijn los van hoe ze er uit ziet.
Fucking cavemen
Helemaal waar. Maar bij gelijke geschiktheid ga ik toch voor degene die er het leukste uitziet. En aangezien het TV is, kun je zelfs zeggen dat ze met een leuk uiterlijk gewoon ook geschikter is dan een lelijke trol die net zo veel van auto's weet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:07 schreef babylon het volgende:
Wat is toch die obsessie over hoe een dame er uit ziet. It's not the fucking sixties no more. Een vrouw kan ook gewoon goed in haar werk zijn los van hoe ze er uit ziet.
Fucking cavemen
Dit gesprek hebben we nooit als het om een vent gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar bij gelijke geschiktheid ga ik toch voor degene die er het leukste uitziet. En aangezien het TV is, kun je zelfs zeggen dat ze met een leuk uiterlijk gewoon ook geschikter is dan een lelijke trol die net zo veel van auto's weet.
Overigens heb ik ook los van haar uiterlijk het volste vertrouwen in haar capaciteiten.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef THEFXR het volgende:
Olav mol is een lul.
quote:(te oud om op te antwoorden)
17 jaar geleden
Dat is flauwekul, hoewel ik niet op mannen val, vind ik bij tv persoonlijkheden de uitstraling ook bij mannen belangrijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben we nooit als het om een vent gaat.
Water is natquote:Op dinsdag 7 december 2021 14:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Je blijft jezelf weer lekker krom lullen. Echt
En toch krijgen we die.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is flauwekul, hoewel ik niet op mannen val, vind ik bij tv persoonlijkheden de uitstraling ook bij mannen belangrijk.
En vrouwen zien ook liever een knappe presentator dan een dik lelijk mormel.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef THEFXR het volgende:
Olav mol is een lul.
Het allermooiste is nog dat eronder een gerelateerd topic staat over iemand die tips vraagt voor het bezoeken vanquote:
quote:Als het nou geregend heeft, ga dan niet bij een bushalte waarvoor toevallig
een hele grote plas water ligt...Heb dan ook zeker niet allemaal tassen en
toestanden bij je, want als Olav Mol langs komt rijden, kan ik je verzekeren
dat je zeik-, maar dan ook zeiknat wordt...Aan de andere kant, je maakt wel
zijn dag...
17 jaar geleden ja.quote:
quote:En je ziet het ook terugkomen in zijn commentaar, dat
van slechter naar HEEL VEEL SLECHTER gaat...Het wordt tijd dat er een andere
commentator opstaat
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:27 schreef Perox het volgende:
Maar in het vierkantje en met de coureurs vind ik Jack juist goed. Hij weet mensen te ontwapenen met zijn olijke bek en zijn rare opmerkingen.
Zeer fijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Voor iedereen beschikbaar komend weekend.
[ twitter ]
Nederlandse F1 liefhebber, maar geen Ziggo... Seems legit...quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Ja hier, check. Nederlandse F1 liefhebber zonder Ziggo.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Nederlandse F1 liefhebber, maar geen Ziggo... Seems legit...
Meer hier.quote:Dit zijn de kosten van Viaplay voor de Nederlandse Formule 1-fan
08-12-2021 09:09 | Update: 08-12-2021 09:13
door Inge Vliek
De Nederlandse Formule 1-aanbieder Viaplay heeft bekend gemaakt wat de Nederlanse Formule 1-fan moet betalen om gebruik te maken van de streamingdienst.
Op 1 maart 2022 is het zover: Viaplay wordt in Nederland gelanceerd. De streamingdienst van Nordic Entertainment Group (NENT) gaat een combinatie zijn van live sport, maar ook films en series en zelfs content voor kinderen. Voor al deze content betaalt de Nederlandse Formule 1-fan 13,99 euro per maand. Het abonnement van direct via Viaplay afgesloten worden, maar het wordt ook mogelijk om het via KPN of VodafoneZiggo af te sluiten.
wahaha, Vermeulen gaat tegen Marko zeggen, nu is Max 20 miljoen meer waard. Pay him!quote:Op woensdag 8 december 2021 09:25 schreef Zorro het volgende:
En dan wordt Max zondag WK en stopt met F1 en gaat Indycar of WEC doen of zo
Dat is wel aardig. Ik kijk normaal F1TV maar een jankende Coronel als Lewis wint maakt heel veel goed. En als Max wint laat ik hem lekker op Sky staan. Hopen op een interview met Damon Hillenzo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
F1TV blijft bestaan volgend jaar schijnt dus dat is wel een goedkoper alternatiefquote:Op woensdag 8 december 2021 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft dat Viaplay nou alleenrecht volgend jaar? Of blijf F1TV wel gewoon bestaan? Of nog andere aanbieders?
Schijnt niet, die blijft gewoon beschikbaar in Nederland.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1TV blijft bestaan volgend jaar schijnt dus dat is wel een goedkoper alternatief
ik heb het nu via ziggo sport totaal maar dat devalueert volgend jaar uiteraard zonder F1 en PL en ik weet niet of het volgend jaar nog in dat ziggo pakket zit.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schijnt niet, die blijft gewoon beschikbaar in Nederland.
Standaard ¤64,99 per jaar. Maar er is een kortingscode waarmee je 25% korting krijgt.
Nee. Viaplay gaat wel aangeboden worden via KPN en Ziggo. Maar daar zal je een los abbo voor moeten afsluiten.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het nu via ziggo sport totaal maar dat devalueert volgend jaar uiteraard zonder F1 en PL en ik weet niet of het volgend jaar nog in dat ziggo pakket zit.
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee. Viaplay gaat wel aangeboden worden via KPN en Ziggo. Maar daar zal je een los abbo voor moeten afsluiten.
F1TV zit niet meer bij Ziggo volgend seizoen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?
Nope. Net een mail van gezien die een maat heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?
Ik denk dat hij, voordat hij zijn lijn uit het script vertelt, eerst de mensen in de bioscoop wil bedanken.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Met het acteertalent van Lewis moet dit wel een kaskraker worden.
Allemachtig! Ik hoop dat dit voor 2 personen is?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:26 schreef raptorix het volgende:
Krijg net bericht dat ik ingeloot ben voor kaartjes voor Zandvoort
Dutch Grand Prix 2 Year Weekend (SAT/SUN)
Dutch Grand Prix 2022 , Tarzan In Grandstand 1, Regulier
¤1,055.99
script van Rocky 1 een beetje bewerken je komt heel verquote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Bij de Razzies ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Nee 1 persoon, naja heb goed inkomen en leef best zuinig, mag dan best wat kosten.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:38 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Allemachtig! Ik hoop dat dit voor 2 personen is?
Snap ik maar voor velen is dit een godsvermogen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee 1 persoon, naja heb goed inkomen en leef best zuinig, mag dan best wat kosten.
Mjah, het zijn natuurijk wel 2 complete weekenden, dus 150 per dag vind ik nog redelijk. Overigens woon ik in Amsterdam, dus het is ongeveer een uur fietsen, op zich goed te doen natuurlijk, zou ook nog trein kunnen pakken als het moetquote:Op donderdag 9 december 2021 12:53 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Snap ik maar voor velen is dit een godsvermogen.
En moet je nog zelf fietsen ook.![]()
Ik weet dat je bijvoorbeeld in Hockenheim op de een na beste plek zat voor nog geen ¤500 pp.
Dat heb ik namelijk zelf neergeteld een paar jaar geleden.
Het is je gegund hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah, het zijn natuurijk wel 2 complete weekenden, dus 150 per dag vind ik nog redelijk. Overigens woon ik in Amsterdam, dus het is ongeveer een uur fietsen, op zich goed te doen natuurlijk, zou ook nog trein kunnen pakken als het moet
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2021 13:05 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor.
Ze hebben nu echt een dieptepunt gehaald. Belachelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:23 schreef daNpy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Kunnen ze daar in Engeland nog lager zakken?
Ja. Als ze Tom Coronel in laten vliegen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:23 schreef daNpy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Kunnen ze daar in Engeland nog lager zakken?
f1.fok.nlquote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje een normale, niet schreeuwende site, om het F1 nieuws een beetje te volgen?
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje een normale, niet schreeuwende site, om het F1 nieuws een beetje te volgen?
hebben een vervelende layout imo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.
https://www.motorsportweek.com/quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef exile79 het volgende:
Ja, een de betere beslissingen die ze hebben genomen bij viaplay.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
zie de reactie van Jack Plooij op motorsport. zijn reactie is als volgt:
"Kiezen ze voor mij of voor dat blondje meisje met die hele grote longen".
[ twitter ]
zucht....
de opvolgster zit al sinds 2013 fulltime professioneel in de autosport. ze geeft daarnaast trainingen bij Lamborghini en doet al 2 jaar tv-werk. ze deed nog mee in de selectie voor de w-series, dat werd Beitske.
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had the-race.com lange tijd hoog zitten, maar incidenteel bezondigen die zich toch ook wel aan bias. Maar ze zijn misschien minder erg dan anderen.
Zekers. Maar ik vind het beter te pruimen dan vrijwel alle andere sites. Ze hadden vandaag nog een erg interessant artikel over de polarisatie binnen Formule 1 n.a.v. de tweestrijd tussen de kampen Hamilton en Verstappen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.
Wat. Een. Kneus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
[ twitter ]
zucht....
de opvolgster zit al sinds 2013 fulltime professioneel in de autosport. ze geeft daarnaast trainingen bij Lamborghini en doet al 2 jaar tv-werk. ze deed nog mee in de selectie voor de w-series, dat werd Beitske.
Ik erger me al jaren aan Hamilton en zijn fanboys, dus daar is echt niets veranderdquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zekers. Maar ik vind het beter te pruimen dan vrijwel alle andere sites. Ze hadden vandaag nog een erg interessant artikel over de polarisatie binnen Formule 1 n.a.v. de tweestrijd tussen de kampen Hamilton en Verstappen.
Wie zal ie bedoelen? Het filmpje is al maanden oud.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jack Plooij is een zak.
[ twitter ]
zucht....
Gary Anderson moet gewoon lekker blijven darten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gary Anderson schrijft daar vaak hele interessante stukken maar het heeft een hoog VK gehalte, zeg maar.
Ik meende te horen dat Ziggo sport select voor alles en iedereen gratis is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:05 schreef spapaars het volgende:
Zie dat KPN alle Ziggo sport kanalen voor dit weekend heeft vrijgegeven voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |