Eens hoor, als 'ie niet continu bezig is met soundbites over Max te verzamelen (ik hoor liever iets over de race van de geïnterviewde in kwestie), ontlokt 'ie wel vaak verse uitspraken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:27 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet of ik er voor uit moet komen maar laten we het maar doen:
Ik vind Jack helemaal niet zo slecht eigenlijk voor wat hij moet doen. Toegegeven die gridwalk is vreselijk maar dat is vaak bij Sky ook het geval hoor. Coureurs zitten toch niet meer te wachten op een praatje en de meeste mensen negeren je en terecht - kunnen ze beter afschaffen of gewoon camerabeelden van pit zonder reporter.
Maar in het vierkantje en met de coureurs vind ik Jack juist goed. Hij weet mensen te ontwapenen met zijn olijke bek en zijn rare opmerkingen. Soms komen er dan leuke gesprekken van. Soms ook niet. Maar hij heeft wel met de meeste coureurs een goede band opgebouwd en krijgt er veel "echte" verhalen uit.
Met Lando naar de coffeeshop 😀quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens hoor, als 'ie niet continu bezig is met soundbites over Max te verzamelen (ik hoor liever iets over de race van de geïnterviewde in kwestie), ontlokt 'ie wel vaak verse uitspraken.
verstappen niet op polequote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef THEFXR het volgende:
Olav mol is een lul.
https://nl.sport.autospor(...)-mol-is-echt-een-lul
Je blijft jezelf weer lekker krom lullen. Echtquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor die specifieke klus ja. Moet ik nou alles uit gaan leggen?
Beter dan het gemiddelde Hilversumse gekakel. Ze praat geen plat Woensels en dat is al pure winst als je uit Eindhoven komt. Haar gemiddelde stadsgenoot is 10x erger.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat brabants accent kan echt niet
fine, but we take the one with the big titsquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:07 schreef babylon het volgende:
Wat is toch die obsessie over hoe een dame er uit ziet. It's not the fucking sixties no more. Een vrouw kan ook gewoon goed in haar werk zijn los van hoe ze er uit ziet.
Fucking cavemen
Helemaal waar. Maar bij gelijke geschiktheid ga ik toch voor degene die er het leukste uitziet. En aangezien het TV is, kun je zelfs zeggen dat ze met een leuk uiterlijk gewoon ook geschikter is dan een lelijke trol die net zo veel van auto's weet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:07 schreef babylon het volgende:
Wat is toch die obsessie over hoe een dame er uit ziet. It's not the fucking sixties no more. Een vrouw kan ook gewoon goed in haar werk zijn los van hoe ze er uit ziet.
Fucking cavemen
Dit gesprek hebben we nooit als het om een vent gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar bij gelijke geschiktheid ga ik toch voor degene die er het leukste uitziet. En aangezien het TV is, kun je zelfs zeggen dat ze met een leuk uiterlijk gewoon ook geschikter is dan een lelijke trol die net zo veel van auto's weet.
Overigens heb ik ook los van haar uiterlijk het volste vertrouwen in haar capaciteiten.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef THEFXR het volgende:
Olav mol is een lul.
quote:(te oud om op te antwoorden)
17 jaar geleden
Dat is flauwekul, hoewel ik niet op mannen val, vind ik bij tv persoonlijkheden de uitstraling ook bij mannen belangrijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben we nooit als het om een vent gaat.
Water is natquote:Op dinsdag 7 december 2021 14:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Je blijft jezelf weer lekker krom lullen. Echt
En toch krijgen we die.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is flauwekul, hoewel ik niet op mannen val, vind ik bij tv persoonlijkheden de uitstraling ook bij mannen belangrijk.
En vrouwen zien ook liever een knappe presentator dan een dik lelijk mormel.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:30 schreef THEFXR het volgende:
Olav mol is een lul.
Het allermooiste is nog dat eronder een gerelateerd topic staat over iemand die tips vraagt voor het bezoeken vanquote:
quote:Als het nou geregend heeft, ga dan niet bij een bushalte waarvoor toevallig
een hele grote plas water ligt...Heb dan ook zeker niet allemaal tassen en
toestanden bij je, want als Olav Mol langs komt rijden, kan ik je verzekeren
dat je zeik-, maar dan ook zeiknat wordt...Aan de andere kant, je maakt wel
zijn dag...
17 jaar geleden ja.quote:
quote:En je ziet het ook terugkomen in zijn commentaar, dat
van slechter naar HEEL VEEL SLECHTER gaat...Het wordt tijd dat er een andere
commentator opstaat
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:27 schreef Perox het volgende:
Maar in het vierkantje en met de coureurs vind ik Jack juist goed. Hij weet mensen te ontwapenen met zijn olijke bek en zijn rare opmerkingen.
Zeer fijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Voor iedereen beschikbaar komend weekend.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |