Nederlandse F1 liefhebber, maar geen Ziggo... Seems legit...quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Voor iedereen beschikbaar komend weekend.
[ twitter ]
Ja hier, check. Nederlandse F1 liefhebber zonder Ziggo.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Nederlandse F1 liefhebber, maar geen Ziggo... Seems legit...
Meer hier.quote:Dit zijn de kosten van Viaplay voor de Nederlandse Formule 1-fan
08-12-2021 09:09 | Update: 08-12-2021 09:13
door Inge Vliek
De Nederlandse Formule 1-aanbieder Viaplay heeft bekend gemaakt wat de Nederlanse Formule 1-fan moet betalen om gebruik te maken van de streamingdienst.
Op 1 maart 2022 is het zover: Viaplay wordt in Nederland gelanceerd. De streamingdienst van Nordic Entertainment Group (NENT) gaat een combinatie zijn van live sport, maar ook films en series en zelfs content voor kinderen. Voor al deze content betaalt de Nederlandse Formule 1-fan 13,99 euro per maand. Het abonnement van direct via Viaplay afgesloten worden, maar het wordt ook mogelijk om het via KPN of VodafoneZiggo af te sluiten.
wahaha, Vermeulen gaat tegen Marko zeggen, nu is Max 20 miljoen meer waard. Pay him!quote:Op woensdag 8 december 2021 09:25 schreef Zorro het volgende:
En dan wordt Max zondag WK en stopt met F1 en gaat Indycar of WEC doen of zo
Dat is wel aardig. Ik kijk normaal F1TV maar een jankende Coronel als Lewis wint maakt heel veel goed. En als Max wint laat ik hem lekker op Sky staan. Hopen op een interview met Damon Hillenzo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef D_A het volgende:
Voor iedereen beschikbaar komend weekend.
[ twitter ]
F1TV blijft bestaan volgend jaar schijnt dus dat is wel een goedkoper alternatiefquote:Op woensdag 8 december 2021 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft dat Viaplay nou alleenrecht volgend jaar? Of blijf F1TV wel gewoon bestaan? Of nog andere aanbieders?
Schijnt niet, die blijft gewoon beschikbaar in Nederland.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
F1TV blijft bestaan volgend jaar schijnt dus dat is wel een goedkoper alternatief
ik heb het nu via ziggo sport totaal maar dat devalueert volgend jaar uiteraard zonder F1 en PL en ik weet niet of het volgend jaar nog in dat ziggo pakket zit.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Schijnt niet, die blijft gewoon beschikbaar in Nederland.
Standaard ¤64,99 per jaar. Maar er is een kortingscode waarmee je 25% korting krijgt.
Nee. Viaplay gaat wel aangeboden worden via KPN en Ziggo. Maar daar zal je een los abbo voor moeten afsluiten.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het nu via ziggo sport totaal maar dat devalueert volgend jaar uiteraard zonder F1 en PL en ik weet niet of het volgend jaar nog in dat ziggo pakket zit.
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?quote:Op woensdag 8 december 2021 16:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee. Viaplay gaat wel aangeboden worden via KPN en Ziggo. Maar daar zal je een los abbo voor moeten afsluiten.
F1TV zit niet meer bij Ziggo volgend seizoen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?
Nope. Net een mail van gezien die een maat heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of je me goed begrijpt of andersom, ik weet dat F1 niet meer bij ziggo sport totaal zit volgend jaar maar F1TV ook niet meer?
Ik denk dat hij, voordat hij zijn lijn uit het script vertelt, eerst de mensen in de bioscoop wil bedanken.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Met het acteertalent van Lewis moet dit wel een kaskraker worden.
Allemachtig! Ik hoop dat dit voor 2 personen is?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:26 schreef raptorix het volgende:
Krijg net bericht dat ik ingeloot ben voor kaartjes voor Zandvoort
Dutch Grand Prix 2 Year Weekend (SAT/SUN)
Dutch Grand Prix 2022 , Tarzan In Grandstand 1, Regulier
¤1,055.99
script van Rocky 1 een beetje bewerken je komt heel verquote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Bij de Razzies ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |