Wat raar om dat soort zaken nog te wijzigen terwijl iedereen al zo ver is met de ontwikkeling.quote:
mwa, ze hebben zich de afgelopen dagen wel laten kennen hoor, van winners naar whiners scheelt maar 1 letter maar is toch wel een groot verschil.quote:
Net alsof er ook maar iemand Formule E serieus neemt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef beantherio het volgende:
Mercedes even aan het trollen geslagen:
[ twitter ]
Mercedes neemt het zelf al niet serieus, en stoppen er aan het einde van het seizoen meequote:Op dinsdag 21 december 2021 14:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Net alsof er ook maar iemand Formule E serieus neemt.
Een hogere gewichtslimiet is per definitie raar nu er een budget cap is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat raar om dat soort zaken nog te wijzigen terwijl iedereen al zo ver is met de ontwikkeling.
Overigens, los van gewichtstoename vind ik het vooral jammer dat ze niet nu al meer werk hebben gemaakt van het verkleinen van de wagens. En dan vooral in de breedte. Ik geloof dat ze wel ietsje smaller worden, maar echt veel scheelt het allemaal niet.
Heeft natuurlijk ook te maken met de motoren die nog moeten passen, maar toch.
Ja, maar de kinderen moeten ook mee kunnen en de vrouw heeft ook inspraak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef Dauthi het volgende:
Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom de Alpine A110 de enige nieuwe lichte sportwagen is van een grote autofabrikant.
Met de huidige technologie, kan je veel leukere auto's maken dan al die zware bakken met veel te veel pks.
40 kilogram zwaarder dan dit jaarquote:
ja jammer, al lijkt de auto van volgend jaar er wat minder lomp uit te zien dan die van dit jaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
40 kilogram zwaarder dan dit jaarwat dom.
Een auto moet licht zijn voor de optimale rijervaring.
Ik geloof dat ze qua dimensies ook in alle richtingen wat kleiner zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jammer, al lijkt de auto van volgend jaar er wat minder lomp uit te zien dan die van dit jaar
ja maar door het feit dat ze er nu weer een paar kg bij doen lijkt het moeilijk om nog ruimte voor balansgewicht te vindenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef daNpy het volgende:
Ja meer gewicht is nadelig maar het "voordeel" -als je auto lichter is dan het reglement- dat je het gewicht kan plaatsen waar het jou het beste uitkomt.
Wellicht kunnen ze onderdelen nog verzwaren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar door het feit dat ze er nu weer een paar kg bij doen lijkt het moeilijk om nog ruimte voor balansgewicht te vinden
Nee, maar het is wat het is. Internet heeft idioten een stem gegeven.quote:
incognito idioten, dat is ook mijn bezwaar tegen de social mediaquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het is wat het is. Internet heeft idioten een stem gegeven.
De teams hebben zelf om de extra kilo's gevraagd om kosten te besparen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat raar om dat soort zaken nog te wijzigen terwijl iedereen al zo ver is met de ontwikkeling.
Overigens, los van gewichtstoename vind ik het vooral jammer dat ze niet nu al meer werk hebben gemaakt van het verkleinen van de wagens. En dan vooral in de breedte. Ik geloof dat ze wel ietsje smaller worden, maar echt veel scheelt het allemaal niet.
Heeft natuurlijk ook te maken met de motoren die nog moeten passen, maar toch.
Dat ervaren wij elk raceweekend weer hier.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het is wat het is. Internet heeft idioten een stem gegeven.
Het komt vanuit de teams. Dat verklaart alles, daar had ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De teams hebben zelf om de extra kilo's gevraagd om kosten te besparen.
De gewichtstoename komt vooral door de 18" wielen en strengere crash tests die verstevigingen vereisen.
https://www.racefans.net/(...)790kg-limit-in-2022/
Dat stond ook niet in dat artikel, maar in een eerder artikel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het komt vanuit de teams. Dat verklaart alles, daar had ik overheen gelezen.
Het verbaast mij juist hoeveel mensen onder hun echte voor- en achternaam gewoon dat soort uitingen doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
incognito idioten, dat is ook mijn bezwaar tegen de social media
Ook van Mercedes onverstandig om dat vuurtje op te stoken, die wisten zondag al dat protesteren nutteloos was maar de boel op het spits drijven tot bijna de prijsuitreiking van donderdag en dan Toto en Lewis die niet op komen dagen, allemaal fuel for idiots.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had ie maar niet moeten crashen om Lewis zijn titel te ontzeggen.![]()
![]()
Grapje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |