Die is minstens 15 jaar jonger dan Bernie, misschien wel 20.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)e-fia-vicepresident/
Fabiana Ecclestone is vrijdag verkozen tot één van de nieuwe FIA-vicepresidenten. De vrouw van de 91-jarige ex-Formule 1-baas, Bernie Ecclestone, zal toezicht houden op de autosport in Zuid-Amerika.
46 jaar jonger.quote:Op maandag 20 december 2021 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die is minstens 15 jaar jonger dan Bernie, misschien wel 20.
[ afbeelding ]
Motorleverancier. Hoe en wat is nog niet duidelijk, maar ergens ben ik wel benieuwd.quote:
Wel een beetje verassend als het Audi is, overigens, de meesten hadden Porsche als VAG F1 merk gegokt.quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Motorleverancier. Hoe en wat is nog niet duidelijk, maar ergens ben ik wel benieuwd.
En Red Bull heeft nu nét een motor onder eigen beheer die ze kunnen verkopen of kunnen rebranden, best handig.quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Motorleverancier. Hoe en wat is nog niet duidelijk, maar ergens ben ik wel benieuwd.
Duidelijk, genoeg Nederlanders die het Wereld kartkampioenschap gewonnen hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef beantherio het volgende:
Mercedes even aan het trollen geslagen:
[ twitter ]
Dat. En Racing Team Nederland heeft de LMP2 ook al eens gewonnen en dat valt ook onder de FIA.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Duidelijk, genoeg Nederlanders die het Wereld kartkampioenschap gewonnen hebben.
En dus wereldkampioen in de motorsport zijn.
Het is dit soort dingen waarom Mercedes als bedrijf onuitstaanbaar is, en dat komt nog eens bovenop de proletenbakken die ze bouwen.
Hij was ook de eerstequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef beantherio het volgende:
Mercedes even aan het trollen geslagen:
[ twitter ]
Volgens mij niet. Meerdere Nederlanders (in ieder geval Jan Lammers en Gijs van Lennep) hebben al eens het World Sportscar Championship gewonnen met hun team. Als ze hadden gezegd " first Dutch @fia Motorsport driver World Champion" dan hadden ze wel gelijk gehad.quote:
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Peter Koene is het hier niet mee eens.
Nederland heeft een uitgebreide historie in het karten met meerdere wereldkampioenen in verschillende klassen. Dat gaat sowieso terug tot eind jaren '70. En voor zover ik weet vallen die in elk geval deels onder de FIA.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Meerdere Nederlanders (in ieder geval Jan Lammers en Gijs van Lennep) hebben al eens het World Sportscar Championship gewonnen met hun team. Als ze hadden gezegd " first Dutch @:fia Motorsport driver World Champion" dan hadden ze wel gelijk gehad.
who cares? Sowieso is dat Scalextric racen niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nederland heeft een uitgebreide historie in het karten met meerdere wereldkampioenen in verschillende klassen. Dat gaat sowieso terug tot eind jaren '70. En voor zover ik weet vallen die in elk geval deels onder de FIA.
Dat Mercedes een onderscheid maakt in welke klassen ze kennelijk wel of niet waardig vinden voor dit soort media-uitspattingen moeten zij weten, maar wat ze claimen met de Vries klopt 100% zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |