"Yuki will grow."quote:
Nee, dat is niet de reden dat "Max-fans" de laatste ronde niet controversieel vinden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zeker.
En de Max fans vinden die laatste ronde niet controversieel omdat Max een klapband heeft gehad en twee keer van de baan geramd is.
Het gaat hij beide kampen erg lekker
Na de actie van Hamilton op Verstappen waardoor Verstappen met 51G de safetybarrier invloog?quote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat ook bij Silverstone, klopt dat?
Ik volg de F1 niet zo lang als anderen hier, maar ik meen te herinneren dat Horner ook niet zo heel geliefd was. Van wat ik heb gezien te afgelopen seizoenen zou ik dat niet eens gelovenquote:Op zondag 19 december 2021 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na de actie van Hamilton op Verstappen waardoor Verstappen met 51G de safetybarrier invloog?
Klopt, maar ook dat ging op een gepaste toon.
Ik vond Toto altijd wel een schappelijke vent maar de laatste 2-3 jaar is het echt een zeurpiet eerste klas geworden. Hij en Hamiltoen riepen jaren om meer strijd en competitie. Maar vanaf het moment dat ze kregen waar ze om vroegen zijn het eerste klas zuignappen geworden alsof de hele wereld tegen ze is.quote:Op zondag 19 december 2021 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik volg de F1 niet zo lang als anderen hier, maar ik meen te herinneren dat Horner ook niet zo heel geliefd was. Van wat ik heb gezien te afgelopen seizoenen zou ik dat niet eens geloven
Dan moeten ze hun aandelen in het team verkopen. Dan kunnen ze eisen dat de naam veranderd moet worden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
Heeft Mercedes het recht en de macht om te zeggen dat de F1 afdeling niet meer met het merknaam Mercedes mag racen?
Aangezien dit seizoen het imago van Mercedes een deuk heeft opgelopen?
George werkt me alweer op de zenuwenquote:Op zondag 19 december 2021 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Yuki will grow."
Ook dat Kimi zijn eigen stukje had![]()
ja daar hoor je ze niet overquote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Toto altijd wel een schappelijke vent maar de laatste 2-3 jaar is het echt een zeurpiet eerste klas geworden. Hij en Hamiltoen riepen jaren om meer strijd en competitie. Maar vanaf het moment dat ze kregen waar ze om vroegen zijn het eerste klas zuignappen geworden alsof de hele wereld tegen ze is.
Ze willen uiteraard concurrentie, zolang ze zelf maar winnenquote:Op zondag 19 december 2021 14:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja daar hoor je ze niet over
schreeuwen dat het weer aantrekkelijker moet worden meer spanning , goed voor de kijkers bla bla
nu hebben het beste jaar van de F1 achter de rug wat betreft alles
gaan dan gaan ze staan tieren als een klein kind
Inderdaad, wat een ongelofelijke stumper.quote:Op zondag 19 december 2021 12:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Perez was geen achterblijver, was gewoon voor positie die je MAG verdedigen, wat een idioot.....
Nou zelfs een bepaalde veelposter in dit topic wel, blijft ook na repliek oude gebeurtenissen erbij halen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden dat "Max-fans" de laatste ronde niet controversieel vinden.
Hebben ze de tranen van Newey gecensureerdquote:
Op de Nederlandse F1 nieuws sites lees je zelden nooit een negatief artikel over Horner, terwijl over Wolff genoeg geschreven wordt. En als je de reacties onder de artikelen op de Britse sites leest, dan krijgt Horner over het algemeen de wind van voren.quote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Toto altijd wel een schappelijke vent maar de laatste 2-3 jaar is het echt een zeurpiet eerste klas geworden. Hij en Hamiltoen riepen jaren om meer strijd en competitie. Maar vanaf het moment dat ze kregen waar ze om vroegen zijn het eerste klas zuignappen geworden alsof de hele wereld tegen ze is.
Omdat dit gewoon een bestaande (en meest logische) optie in de regels was in deze situatie. Het merkwaardige zit erin dat Masi eerst iets anders besliste en later terugkwam op die beslissing, maar dat maakt de uiteindelijke beslissing niet meteen controversieel.quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nou zelfs een bepaalde veelposter in dit topic wel, blijft ook na repliek oude gebeurtenissen erbij halen.
Waarom vinden Max fans die laatste ronde niet controversieel?
Hij mocht gewoon verdedigen , alleen als Ham eerste is moet die wel leren als Max tweede is en hij wil in halen dan moet hij hem er gewoon voorbij latenquote:Op zondag 19 december 2021 15:45 schreef quo_ het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een ongelofelijke stumper.
Een leider in de wedstrijd die aan de kant zou moeten voor de nummer twee die van een ander team is..
- Er was ah begin vh seizoen met įlle teambazen afgesproken om races indien mogelijk niet te finishen onder een gele vlag;quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nou zelfs een bepaalde veelposter in dit topic wel, blijft ook na repliek oude gebeurtenissen erbij halen.
Ik had hetzelfde. Vond het jaaroverzicht eigenlijk niet zo leuk. Haalde voor mij meer de oneerlijke/controversiėle zaken weer naar boven dan ik kon genieten vd successenquote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
Ben het jaaroverzicht aan het kijken maar Silverstone blijft toch een zure nasmaak hebben.
Omdat Max gewonnen heeft als het andersom was geweest dan was 90% hier gewoon viesmad net als de Engelsen. Hoewel ik denk dat er minder protest zou zijn vanuit Red Bull wat mogelijk wel wat zou schelen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij was de berusting er al wel dat het hem niet ging worden afgelopen zondag. Dan zou er uiteraard wel onbegrip/woede zijn geweest als Masi had besloten dat de achterblijvers er niet tussenuit waren gegaan, maar dat was een paar uur waarschijnlijk wel weg.quote:Op zondag 19 december 2021 17:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Omdat Max gewonnen heeft als het andersom was geweest dan was 90% hier gewoon viesmad net als de Engelsen. Hoewel ik denk dat er minder protest zou zijn vanuit Red Bull wat mogelijk wel wat zou schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |