hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een ventquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
Al die mannen die het maar inhouden en inhouden
Dit is precies wat we willen zien.
Door mannen of door vrouwen? Of verzin je dit?quote:Op zaterdag 18 december 2021 03:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een vent![]()
ja ik spreek uit ervaring![]()
Maar dat zeg ik toch ook precies? Er ging hoe dan ook een team zichzelf genaaid voelen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Maar dit was dus geen standaard SC. Dat maakt het arbitrair, dat is net het hele punt. Het was niet de verkeerde keus (Masi mag blijkbaar in alle objectiviteit dit soort zaken beslissen) maar deze keuze met beslissingen is arbitrair.
Draai het om: Verstappen was P1 en Hamilton was P2. Dan hadden we deze keuze van Masi ook niet omarmd met "zo gaat dat met een safety car" (alle geschiedenis negeren). Dan had het geleken dat Hamilton moet winnen of dat er nog per se een laatste kunstmatige battle moest komen ongeacht de 55 al verreden rondes.
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.quote:“Ik ben blij voor hem”, laat Norris weten. “Ik heb hem gefeliciteerd met wat hij dit seizoen bereikt heeft. Want ik geloof er namelijk niet in dat hij het hele seizoen de betere auto had. Ik denk dat Mercedes het grootste deel van het jaar over de betere wagen beschikte. Max heeft meer pech gehad en ik denk dat hij als rijder minder fouten gemaakt heeft. Desondanks heeft hij hard gestreden. Hij heeft flink geknokt met Lewis, die veel meer ervaring heeft en zoveel wereldtitels heeft gewonnen.
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiekquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Je doet alsof Mercedes een keuze had.
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje waar ik net aan moest denken: Alonso in Hongarije heeft ook direct invloed gehad op de wereldkampioen
mooi, wist ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.
Mercedes heeft het zelf opgekloot.
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiek
wel eens hoor maar dat komt ook omdat de laatste race nog heel vers in het geheugen ligtquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreft
Oja, dat puntje van de snelste rondequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.
Dat is wel het leuke van F1 TV. Dan kun je alles terugkijken. Inclusief positie op de baan, etc.quote:
Alonsogod.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje waar ik net aan moest denken: Alonso in Hongarije heeft ook direct invloed gehad op de wereldkampioen
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award wonquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)1-teambazen/6892215/
Max Verstappen is door teambazen in de Formule 1 uitgeroepen tot beste coureur van het voorbije seizoen. De jaarlijkse teambazenverkiezing is sinds 2014 gewonnen door Lewis Hamilton, maar dit jaar is dit de Brit ook hier van de troon gestoten. Verstappen trekt met veertien punten verschil aan het langste eind.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat interview ergens buiten de tv om nog terug te zien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 03:17 schreef mrkos het volgende:
Wat een prachtig interview van Olav <3 Wat een held is Max toch!!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat interview ergens buiten de tv om nog terug te zien?
dat ze zo blijven janken vind ik wel leuk hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
Als hij wel stopt zal ik de butthurt Hamilton snowflakes op reddit niet missen. Hopelijk zoeken ze dan een andere sub daar om te janken.
Lewis is een aardige narcist jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef Colonia het volgende:
Ik hoorde de afgelopen dagen een paar keer langskomen (o.a. bij de heren van Ziggo gisteravond) dat Lewis misschien zou stoppen. Daar geloof ik niets van: die gast staat altijd graag in het middelpunt van de belangstelling (kijk maar naar zijn soms wat aparte kledingstijl) en kan het nu vermoed ik niet super trekken dat er nu een nieuwe ster aan het firmament is verschenen. Als hij nu nog een paar maanden niet van zich laat horen of vaag blijft of hij verder gaat, dan kan hij de aandacht de komende winter weer lekker op zichzelf richten.
Vorige winter had hij ook al zo'n trucje door pas in de winter zijn contract te verlengen.
het mooie is dat als je zulke figuren op de feiten en statistieken van heel het seizoen wijst dat ze dan opeens heeel stil worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
Als hij wel stopt zal ik de butthurt Hamilton snowflakes op reddit niet missen. Hopelijk zoeken ze dan een andere sub daar om te janken.
Ja maar hij had een zelfgemaakt gedicht en elke race een shirt met een regel eruit aan, dus dat compenseert!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award won![]()
Lekker juichen en met je vlag spelen als je iemand van de baan aan tikt die daarna het ziekenhuis in mag.
is dat zo? Heb toch de indruk dat ze zich er weinig van aantrekken in hun Lewisgoat doctrinequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het mooie is dat als je zulke figuren op de feiten en statistieken van heel het seizoen wijst dat ze dan opeens heeel stil worden.
door vrouwenquote:Op zaterdag 18 december 2021 03:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Door mannen of door vrouwen? Of verzin je dit?
Ach als je alleen het publiek vaak al hoorde hoe ze met Ham omging verteld toch al genoeg ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award won![]()
Lekker juichen en met je vlag spelen als je iemand van de baan aan tikt die daarna het ziekenhuis in mag.
En hij moest ook eerst nog voorbij Vettel om richting Ocon te kunnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.
Mercedes heeft het zelf opgekloot.
Hij stopt echt niet. Hij wil persé die 8e wereldtitel binnenhalen en van iedereen en overal horen dat hij de grootste ever is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef Colonia het volgende:
Ik hoorde de afgelopen dagen een paar keer langskomen (o.a. bij de heren van Ziggo gisteravond) dat Lewis misschien zou stoppen. Daar geloof ik niets van: die gast staat altijd graag in het middelpunt van de belangstelling (kijk maar naar zijn soms wat aparte kledingstijl) en kan het nu vermoed ik niet super trekken dat er nu een nieuwe ster aan het firmament is verschenen. Als hij nu nog een paar maanden niet van zich laat horen of vaag blijft of hij verder gaat, dan kan hij de aandacht de komende winter weer lekker op zichzelf richten.
Vorige winter had hij ook al zo'n trucje door pas in de winter zijn contract te verlengen.
Het idee is dat als Lewis had gepit, Max dat niet gedaan had en de rollen omgekeerd zouden zijn. Mercedes wilde echter koste wat kost trackpositie behouden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vinden![]()
Ronde 53, voor de crash, is het gat 12 sec.......
Op het moment dat Verstappen pit, achter de SC, is het gat 15 sec.
Ik heb net printscreens op mijn telefoon gemaakt. Ik upload met liefde deze afbeeldingen om die onzin te weerleggen.
En anders hier de laptimes en onderlinge verschillen
https://www.racefans.net/(...)rts-times-and-tyres/
Ik heb ook nergens een artikel gezien waar gesteld wordt dat Mercedes een gratis pitstop had kunnen maken. Heck, de 7 sec die Hamilton achter Perez verloren heeft wordt door velen gezien als 100% essentieel want anders had Hamilton wel een pitstop kunnen maken zonder trackpositie te verliezen. Ik lees niet alles, maar ik zie de cijfers of artikelen graag tegemoet
Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)gt-de-formule-1.html
Zou het dan toch?
Misschien!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
"Teleurstelling en frustratie is groot: Hamilton ontvolgt de Formule 1"
Zou het dan toch?
2 keer die race....de laffe strategie werd keihard afgestraftquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het idee is dat als Lewis had gepit, Max dat niet gedaan had en de rollen omgekeerd zouden zijn. Mercedes wilde echter koste wat kost trackpositie behouden.
Lewis wint wel een prijs:quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
Neejoh, die heeft gewoon even geen zin in nabeschouwingen van die race en posts over juichende RedBull engineers etc.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
Als ze bij de VSC wel gestopt waren, was Max alsnog in het voordeel geweest in de laatste ronde, dan waren de hards alleen wat minder oud.. denk niet dat hij hem dan wel had kunnen verdedigenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 keer die race....de laffe strategie werd keihard afgestraft
Het is ook een goede posting. Ik heb de tijden gewoon uit de actuele race gehaald. Met een F1 TV abbo kun je alles terugkijken, inclusief de GPS-posities op de baan. Dat jij het niet leuk vindt, verandert niks aan de actuele data.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vinden![]()
De Vries/Russell.. zou Mercedes daar het seizoen mee willen beginnen ja? Zou wel geniaal zijn uiteraardquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien!
Nyck de Vries is zich al aan het opmaken
Misschien moet hij nog even nadenken hoe hij Silverstone vierdequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neejoh, die heeft gewoon even geen zin in nabeschouwingen van die race en posts over juichende RedBull engineers etc.
Typisch weer Hamilton handeling.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
mooie bluf. Ik heb wel toegang tot F1TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is ook een goede posting. Ik heb de tijden gewoon uit de actuele race gehaald. Met een F1 TV abbo kun je alles terugkijken, inclusief de GPS-posities op de baan. Dat jij het niet leuk vindt, verandert niks aan de actuele data.
Er is zeker een kans. Zou een mooie strijd worden. Maar ik hoop toch dat Hamilton het nog één jaar wil proberen, en daarna Nyck laat rijden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Vries/Russell.. zou Mercedes daar het seizoen mee willen beginnen ja? Zou wel geniaal zijn uiteraard
Of het zijn gewoon mindgames om ons alsnog met hem bezig te laten zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Typisch weer Hamilton handeling.
Via de socials spelen zonder zelf werkelijk voor een camera te gaan staan je verschuilen achter je socialmedia kanalen.
Mensen die nu nog denken dat Hamilton mentaal sterk is vallen door de mand.
Leuke plaatjes, maar ze zeggen niks.Het enige dat je hoeft te bekijken is de timestamp op het moment dat Lewis voorbij de pit entry rijdt (1:29:05) en de timestamp op het moment dat Ocon (die fysiek voor Max reed op de baan voordat Max de pits in ging) langs de pit exit rijdt (1:29:38). Dan zie je een verschil van 33 seconden. Dat is de tijd die Lewis had om te pitten en zijn 1ste plek te behouden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
mooie bluf. Ik heb wel toegang tot F1TV
Hier de afbeeldingen
https://imgur.com/a/dmDHOlU
Is natuurlijk ook wel een maatje van Max.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.
Niet in positieve zin.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon mindgames om ons alsnog met hem bezig te laten zijn.
Het lukt hem in ieder geval wel
There's no such thing as bad publicity.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet in positieve zin.
Het is negatieve aandacht, doen kleine kinderen die hun zin niet krijgen ook.
Sinds het incident van Silverstone hebben die twee elkaar ongeveer ontvolgdquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:58 schreef MorganLeFay het volgende:
Hij volgt Max ook niet![]()
Gelukkig kon hij hem op IG ontvolgen. Dat ont-volgen lukte in AbuDhabi niet echt
ik ben wel klaar met lewis eigenlijk na een hoop gezeik de afgelopen 2 jaar.......quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is zeker een kans. Zou een mooie strijd worden. Maar ik hoop toch dat Hamilton het nog één jaar wil proberen, en daarna Nyck laat rijden.
ze waren gewoon bang en lafquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:46 schreef Marcoss het volgende:
Was in de race zelf al verbaasd dat Mercedes het niet probeerde bij de SC omdat Max best een achterstand had en ze niet op volle snelheid reden. Maar ik ging er vanuit dat ze op basis van de data vrij makkelijk die beslissing konden nemen en het gat dus te klein was..
Tenzij ze echt helemaal geen risico wilde lopen dat Max ervoor had kunnen komen..
Niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Vandaar dat toto zijn crusade moest stoppen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Ehh.....Huh??quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leuke plaatjes, maar ze zeggen niks.Het enige dat je hoeft te bekijken is de timestamp op het moment dat Lewis voorbij de pit entry rijdt (1:29:05) en de timestamp op het moment dat Ocon (die fysiek voor Max reed op de baan voordat Max de pits in ging) langs de pit exit rijdt (1:29:38). Dan zie je een verschil van 33 seconden. Dat is de tijd die Lewis had om te pitten en zijn 1ste plek te behouden.
Heel veel mensen hebben dat door, maar dan kunnen ze zich niet wentelen in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ehh.....Huh??
Wtf. Je hebt gelijk.
Wat een kardinale blunder en niemand heeft dit door
Wel een beetje gek dat in deze topicreeks al dagen over deze SC en trackpositie gaat en maar één iemand (CJS) aangeeft dat trackpositie wellicht geen rol speelde.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben dat door, maar dan kunnen ze zich niet wentelen in zelfmedelijden.
Over het gehele seizoen verdiende Verstappen het natuurlijk ook meer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:21 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)at-het-karma-is.html
Albon
Ik heb ergens gehoord dat GianPiero zat te huilen en Albon de headset van z'n kop trok.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
Maar wat ik me afvraag waarom kregen we Albon te horen tijdens het over de streep gaan en niet Max ?
want dat vond ik gelijk al raar
is dit een bewuste actie geweest of gewoon door de spanning de verkeerde schuif open gezet
ja dat kan er dan ook nog wel bij op zo'n avondquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gehoord dat GianPiero zat te huilen en Albon de headset van z'n kop trok.
Dat gevoel heb ik de hele week eigenlijk al.......quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat kan er dan ook nog wel bij op zo'n avond![]()
Ik hoorde al van iemand die er bij was dat het compleet chaos was daar op die baan
niet alleen op de baan maar ook alles wat maar met de Formule 1 te maken had
Zelf mensen die normaal alleen een bezem mogen vast houden , waren vol ongeloof
en bij vele was het de hele avond zo iets van ........ heeft dit echt zo kunnen gebeuren
Met andere woorden,,,, knijp me eens even , kijken of ik echt wakker ben en niet droom
Beelden? Iemand? Zou wel goud zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gehoord dat GianPiero zat te huilen en Albon de headset van z'n kop trok.
en dan met de woorden van Olav ( spanje 2016 in gedachten )quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik de hele week eigenlijk al.......
Ik zoek al vijf dagen, niet te vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beelden? Iemand? Zou wel goud zijn.
Ik heb geen F1TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ehh.....Huh??
Wtf. Je hebt gelijk.
Wat een mogelijke kardinale blunder en niemand heeft dit door. Als Ocon (en Alonso) ook zou hebben gepit was het een risico, maar trackpositie was wellicht niet in gevaar
Ik ben daar onlangs 5x racist genoemd omdat ik uitlegde waarom ik Hamilton niet zo mag, terwijl mijn uitleg over alles behalve ras gingquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
ach zegt meer over de andere dan over jou ....quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben daar onlangs 5x racist genoemd omdat ik uitlegde waarom ik Hamilton niet zo mag, terwijl mijn uitleg over alles behalve ras ging
Sws beschouwde ik zijn huidskleur nooit tot ie er zelf zo'n drama over maakte. Ik had toen echt zoiets van oja verrek, hij heeft een andere huidskleur.
Als je dan aangeeft dat juist beter zou zijn als niet ras erbij gehaald wordt wanneer het geen topic is, ben je privileged en uitspraken als dat wat ik zeg neerkomt op 'don't be black in my white sport'
Verknipte gasten zeg.
Kans was sowieso groot dat max alsnog naar binnen was gehaald. Kwestie van kans zo groot mogelijk maken. Met een HAM op rood en VER op wit was de titel waarschijnlijk naar HAM gegaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leuke plaatjes, maar ze zeggen niks.Het enige dat je hoeft te bekijken is de timestamp op het moment dat Lewis voorbij de pit entry rijdt (1:29:05) en de timestamp op het moment dat Ocon (die fysiek voor Max reed op de baan voordat Max de pits in ging) langs de pit exit rijdt (1:29:38). Dan zie je een verschil van 33 seconden. Dat is de tijd die Lewis had om te pitten en zijn 1ste plek te behouden.
Ik denk dat hij wel gelijk had. Die 12 seconden die hij daarvoor had was net niet genoeg om voor Max te blijven. Maar doordat Ocon, vlak voor Max, vrij hard van t gas ging was t verschil tussen Hamilton en Max bij pit entry 18 seconden en dat was ruim voldoende voor een vrije pitstop.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wel een beetje gek dat in deze topicreeks al dagen over deze SC en trackpositie gaat en maar één iemand (CJS) aangeeft dat trackpositie wellicht geen rol speelde.
Een beetje gek. Heel klein beetje
Ik schreeuwde/brulde echt keihard KARMA! naar de tv, al staand, toen Max Hamilton inhaaldequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:21 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)at-het-karma-is.html
Albon
Ik riep 'Merry Christmas, Lewis".quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik schreeuwde/brulde echt keihard KARMA! naar de tv, al staand, toen Max Hamilton inhaalde
Tenzij ze dus niet weer opnieuw gestart waren..quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Kans was sowieso groot dat max alsnog naar binnen was gehaald. Kwestie van kans zo groot mogelijk maken. Met een HAM op rood en VER op wit was de titel waarschijnlijk naar HAM gegaan
Als daar als een straf uit voortkomt, is dat vast geen straf die race-technisch impact heeft. Vast een boete ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Krijgt Hamiltoen een 10 P gridpenalty voor z’n eerste race vanwege z’n afwezigheid bij die FIA ceremonie?
Zou wel mooi zijn.
en daardoor weer geen wereldkampioen word hahahahahaquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Krijgt Hamiltoen een 10 P gridpenalty voor z’n eerste race vanwege z’n afwezigheid bij die FIA ceremonie?
Zou wel mooi zijn.
Je moet onzekerheid niet verwarren met arrogantie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:53 schreef mrkos het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Vries? Ik vind hem echt als zo'n ''braafste jongetje van de klas'' overkomen. Tikkeltje arrogant ook. Ik luister veel liever naar Max. Kijken weet ik nog niet, heb Nyck niet heel vaak zien rijden.
Kamper Max > kakker Nyckquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:53 schreef mrkos het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Vries? Ik vind hem echt als zo'n ''braafste jongetje van de klas'' overkomen. Tikkeltje arrogant ook. Ik luister veel liever naar Max. Kijken weet ik nog niet, heb Nyck niet heel vaak zien rijden.
Welnee joh, geregisseerde act.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
Een reprimande.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Zou wel mooi zijn.
En ik zat gewoon saai vol ongeloof naar die tv te starenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik riep 'Merry Christmas, Lewis".
Ik denk niet dat 10 gridplekken voor Lewis een onoverkomelijk probleem is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Zou wel mooi zijn.
wel als Russel de eerste wedstrijd daardoor win , en Merc zal zeggen sorry Ham maar je word 2de rijder .. je mag Russel gaan helpen ....quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 10 gridplekken voor Lewis een onoverkomelijk probleem is.
Dit jaar was overigens pas de 1e keer sinds 2015 dat Lewis de 1e race wonquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel als Russel de eerste wedstrijd daardoor win , en Merc zal zeggen sorry Ham maar je word 2de rijder .. je mag Russel gaan helpen ....![]()
helemaal mee eens.......past prima bij de mercedes mentaliteitquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Kamper Max > kakker Nyck
Nyck past prima bij de Mercedes club
ik heb er zo nog een paar van Hamilton.......hij is 7 keer kampioen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon niet normaal
zo gedraagt een echte kampioen zich dus niet he![]()
Hamilton laat zich nooit zo gaan als Max.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb er zo nog een paar van Hamilton.......hij is 7 keer kampioen.
en nu ?
Ja, precies. VER wordt boos als een vent, HAM zeikt als een 8-jarig meisje dat niet mee mag spelen met de Barbie's.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton laat zich nooit zo gaan als Max.
Maakt niet uit, ieder zijn emoties.
Hier het album met zes printscreens. Het is close, te close.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:56 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ik heb geen F1TV
Zou je daar eens twee screens van kunnen maken?
Heeft hij van Jos, die wordt ook ''boos als een vent'' en begint om zich heen te meppen, is gewoon een teken van mentale zwakte.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, precies. VER wordt boos als een vent, HAM zeikt als een 8-jarig meisje dat niet mee mag spelen met de Barbie's.
Ieder zijn emoties, inderdaad.
Max zegt gelijk wat hij denkt....Hamilton doet het achterbaks in de media....Tjaquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, precies. VER wordt boos als een vent, HAM zeikt als een 8-jarig meisje dat niet mee mag spelen met de Barbie's.
Ieder zijn emoties, inderdaad.
Ik heb liever Donald Duck, dan die schijnheilig Micky Mouse.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jezelf niet laten zien op het FIA gala dat is pas mentale zwaktequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Heeft hij van Jos, die wordt ook ''boos als een vent'' en begint om zich heen te meppen, is gewoon een teken van mentale zwakte.
Masi deed de knockout, niet Max, en Max kon het de race daar voor niet eens opbrengen om op het podium te blijven, dus het lijkt me sterk as de rollen waren omgedraait dat hij wel had komen opdagen..quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jezelf niet laten zien op het FIA gala dat is pas mentale zwakte
max/RB hebben toto en lewis in de allerlaatste ronde van het seizoen compleet knockout geslagen
Max is echt niet de eerste die vroegtijdig het podium afloopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Masi deed de knockout, niet Max, en Max kon het de race daar voor niet eens opbrengen om op het podium te blijven, dus het lijkt me sterk as de rollen waren omgedraait dat hij wel had komen opdagen..
Ja ik zie al, het woont in Engeland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:19 schreef BroesWillems het volgende:
Ga nu niet weer in op die sneuneus.
Ik kijk niet naar nationaliteit, heb dat nooit zo gehad, dat ''ik support diegene die dezelfde nationaliteit als mij heeft'' , en vind het eerlijk gezegd wat vreemd, maar kijk meer naar oa de skill en class van de coureur, en dan steekt Hamilton toch met kop en schouders uit boven de rest van de gridquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja ik zie al, het woont in Engeland.
Die zijn al minstens 4 jaar lang blind voor tegenspraak.
Het was gewoon een terechte SC die zovaak de kant van MB/lewis is opgevallen in het verleden ( net zoals in Imola toen lewis kansloos was maar na de SC naar een P2 reed ) en MB had een zeer laffe en verkeerde tactiek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Masi deed de knockout, niet Max, en Max kon het de race daar voor niet eens opbrengen om op het podium te blijven, dus het lijkt me sterk as de rollen waren omgedraait dat hij wel had komen opdagen..
dat was echt onaanvaardbaar ......het zo vieren !quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Max is echt niet de eerste die vroegtijdig het podium afloopt.![]()
Hamilton kon het niet opbrengen om op gepaste manier te reageren als je wint en de tegenstander het ziekenhuis hebt in gereden.
Gefeliciteerd. De eerste keer dat je iets zegt wat enigszins kloptquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Teambazen vinden Max Verstappen de beste, Lewis Hamilton weer tweedequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:34 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar nationaliteit, heb dat nooit zo gehad, dat ''ik support diegene die dezelfde nationaliteit als mij heeft'' , en vind het eerlijk gezegd wat vreemd, maar kijk meer naar oa de skill en class van de coureur, en dan steekt Hamilton toch met kop en schouders uit boven de rest van de grid
laat zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb er zo nog een paar van Hamilton.......hij is 7 keer kampioen.
en nu ?
Dit hadden ze natuurlijk voor die laatste race moeten uitvragen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Teambazen vinden Max Verstappen de beste, Lewis Hamilton weer tweede
Dat Piquet nu de schoonvader van Max is is ook wel grappig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef Nober het volgende:
Dat het 30 jaar geduurd heeft sta ik nog steeds van te kijken.
[ afbeelding ]
Het besef dat hij kampioen is begint langzaam te komenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:28 schreef beantherio het volgende:
Morgen het 1 weekse jubileum van het kampioenschap van Max.
Zijn hele leven racistisch bejegend en tegengewerkt, zich opgewerkt vanuit de ghetto. Maar op waarde geklopt worden zodat hij niet zijn 8e wereldtitel bij kan schrijven, DAT is de pijn waar hij nooit meer overheen komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Beathoven het volgende:
Speech van Toto
the pain
[ afbeelding ]
Over 92 dagen Bahreinquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:28 schreef beantherio het volgende:
Morgen het 1 weekse jubileum van het kampioenschap van Max.
Ik besef het pas als die grote rode 1 op de auto staat waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het besef dat hij kampioen is begint langzaam te komen
Hij laat zich enorm kennen vind ik. Al die jaren, al die races, geen enkele echte tegenstand, en alles is prima. Nu heeft ie een beetje competitie, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn hele leven racistisch bejegend en tegengewerkt, zich opgewerkt vanuit de ghetto. Maar op waarde geklopt worden zodat hij niet zijn 8e wereldtitel bij kan schrijven, DAT is de pijn waar hij nooit meer overheen komt.
Wat een ongelooflijke pussy.
Max VerstappEEN!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik besef het pas als die grote rode 1 op de auto staat waarschijnlijk
Alhoewel ik alles van Mercedes ernstig in twijfel trek hoop ik toch dat dit waar is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Beathoven het volgende:
Speech van Toto
the pain
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral heel kinderachtig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alhoewel ik alles van Mercedes ernstig in twijfel trek hoop ik toch dat dit waar is.
Genot.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Beathoven het volgende:
Speech van Toto
the pain
[ afbeelding ]
hard gelachen..............quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:34 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar nationaliteit, heb dat nooit zo gehad, dat ''ik support diegene die dezelfde nationaliteit als mij heeft'' , en vind het eerlijk gezegd wat vreemd, maar kijk meer naar oa de skill en class van de coureur, en dan steekt Hamilton toch met kop en schouders uit boven de rest van de grid
Hahaha, deze is echt spot on.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn hele leven racistisch bejegend en tegengewerkt, zich opgewerkt vanuit de ghetto. Maar op waarde geklopt worden zodat hij niet zijn 8e wereldtitel bij kan schrijven, DAT is de pijn waar hij nooit meer overheen komt.
Wat een ongelooflijke pussy.
Hij is de GOAT he. Dus dat moet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max is kampioen maar hier vinden ze het nog steeds leuker om het over Lewis te hebben.
Blijft bijzonder
serieus....die zijn al hun respect verloren dit jaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hahaha, deze is echt spot on.
Als je leven echt zo zwaar is geweest dan is dit een appeltje eitje om je overheen te zetten. Een luxe probleem.
Mercedes is gewoon al begonnen aan hun alternate reality story voor 2022. Die lui leven echt in een andere wereld, met een eigen verhaal, eigen verzonnen problemen en heldendaden.
omdat het zon slechte verliezer is, dat is best bijzonder na 7 dominante jaren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max is kampioen maar hier vinden ze het nog steeds leuker om het over Lewis te hebben.
Blijft bijzonder
wahahaha.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:57 schreef beantherio het volgende:
Een Hamilton-fan probeerde me er vandaag van te overtuigen dat Max eigenlijk had moeten inhouden in de laatste ronde om Hamilton te laten winnen. Omdat dat na de beslissing van Masi wel zo "rechtvaardig" was.![]()
ja wel als die net zoveel humor heeft als Riccardo Patresequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat Piquet nu de schoonvader van Max is is ook wel grappig.
Nee maar ik heb hem wel even herinnerd aan Silverstone, Hongarije en Baku en hem uitgelegd dat Lewis niet uitgezonderd is van het eens hebben van pech.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wahahaha.
Heb je hem met een uitspraak van Senna om zijn oren geslagen?
je vergeet bahrein, monza en jeddah...en de eerste ronde van abu dabhiquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee maar ik heb hem wel even herinnerd aan Silverstone, Hongarije en Baku en hem uitgelegd dat Lewis niet uitgezonderd is van het eens hebben van pech.
Los van dat soort rare ideeën: Lewis heeft al 7 titels op naam staan dus waarom moet ie nog zielig gevonden worden? Hij heeft geen medelijden nodig.
Hamilton rijdt al vijftien jaar F1......quote:Op zondag 19 december 2021 00:20 schreef tripel7 het volgende:
Denk dat als de HAM stopt na een x'tje wdc verliezen hij ook heel snel niet meer als geit gezien word, die wilt alleen rijden als ie een uberdominante auto heeft, en zodra dat niet zeker is, is hij weg.
En heeft bijna de helft van die tijd in een uberdominante auto gereden waarbij hij zonder serieuze tegenstand minuten voor de rest uit naar de finish cruisde, nu moet er gewerkt worden, en meteen heeft hij geen zin meer.quote:Op zondag 19 december 2021 00:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hamilton rijdt al vijftien jaar F1......
Heeft vaker een kampioenschap verloren dan gewonnen....
Dus jij wil zeggen dat het van Hamilton bewonderingswaardig is dat hij ondanks alles toch nog het seizoen volledig uitgereden heeft?quote:Op zondag 19 december 2021 00:35 schreef tripel7 het volgende:
[..]
En heeft bijna de helft van die tijd in een uberdominante auto gereden waarbij hij zonder serieuze tegenstand minuten voor de rest uit naar de finish cruisde, nu moet er gewerkt worden, en meteen heeft hij geen zin meer.
Eerlijk gezegd was het voor RBR ook veel makkelijker, als je niets te verliezen hebt kan je ongestraft risico's nemen. Ik had Hamilton binnengehaald en op nieuwe banden gezet maar ik kan mij ook voorstellen dat je dat niet doet.quote:Op zondag 19 december 2021 00:31 schreef OnwetendeNerd het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Epistel over de verkeerde beslissingen van Mercedes en hoe redbull het strategisch briljant gedaan heeft. Aanrader!!
Eens.quote:Op zondag 19 december 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was het voor RBR ook veel makkelijker, als je niets te verliezen hebt kan je ongestraft risico's nemen. Ik had Hamilton binnengehaald en op nieuwe banden gezet maar ik kan mij ook voorstellen dat je dat niet doet.
Op zich deed Red Bull het nog niet eens geniaal. Mercedes deed het gewoon mokerdom. Wat best onbegrijpelijk is met hun expertise.quote:Op zondag 19 december 2021 00:31 schreef OnwetendeNerd het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Epistel over de verkeerde beslissingen van Mercedes en hoe redbull het strategisch briljant gedaan heeft. Aanrader!!
Als je bijna nooit strategisch hoeft te denken, omdat je auto zoveel sneller is dan de rest, sluipt er wellicht wat onkunde in. Bijna het hele jaar is het vrij amateuristisch geweest daar.quote:Op zondag 19 december 2021 01:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich deed Red Bull het nog niet eens geniaal. Mercedes deed het gewoon mokerdom. Wat best onbegrijpelijk is met hun expertise.
ja zeker omdat that guy hem wel even van zijn troon geschopt heeft .quote:Op zondag 19 december 2021 03:07 schreef DumpTruck het volgende:
Lewis komt gewoon terug met honger voor Nr8, dat dit voor hem een klap is snap ik vanuit hem wel.
Denk dat hij wilde stoppen (of iig Russel wilde helpen) na nr8 en dit voor hem gewoon onverwacht is. Mindset omzetten naar nog een jaar vechten voor een titel is niet makkelijk.quote:Op zondag 19 december 2021 03:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja zeker omdat that guy hem wel even van zijn troon geschopt heeft .
maar denk dat je nu langzaam toch wel mag gaan denken aan einde Ham tijdperk
want denk niet dat dit nog lang gaat duren, zeker met het oog op die jonkies die nu ook meer ervaren zijn
als je ziet welke fouten ze dit jaar al gemaakt hebben bij merc puur omdat ze de druk niet helemaal gewent zijn en aankunnen
Volgend jaar zullen er alleen maar meer hongerige wolven om hem heen hangen , en dan bedoel ik niet een Toto wolf
Plus Ham wil natuurlijk ook wel zijn wraak nemen op Max want reken maar die twee zijn echt nog niet klaar met elkaar
Ik snap dat het lastig voor je is, als fan. Misschien moet je maar gewoon een paar weken weg blijven hier?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft bijzonder
De gok die ze hebben genomen, is dat de race zou finishen onder de SC. En ze hebben dus verkeerd gegokt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Kans was sowieso groot dat max alsnog naar binnen was gehaald. Kwestie van kans zo groot mogelijk maken. Met een HAM op rood en VER op wit was de titel waarschijnlijk naar HAM gegaan
Ben nooit fan geweest, had altijd respect voor hem. Dat is eigenlijk in de loop van dit jaar alleen maar minder geworden en, nu hij zo'n slechte verliezer blijkt te zijn, helemaal weg. Voor mij mag hij nu ook wel de F1 verlaten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft bijzonder
Zo zit ik er ook wat in, eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 08:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ben nooit fan geweest, had altijd respect voor hem. Dat is eigenlijk in de loop van dit jaar alleen maar minder geworden en, nu hij zo'n slechte verliezer blijkt te zijn, helemaal weg. Voor mij mag hij nu ook wel de F1 verlaten.
Dat was een gok inderdaad, want ze hadden kunnen weten dat Masi er alles aan zou doen om de race onder groen te laten finishen.quote:Op zondag 19 december 2021 08:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De gok die ze hebben genomen, is dat de race zou finishen onder de SC. En ze hebben dus verkeerd gegokt.
Niet alleen Masi, dat is ook de guidance van alle race directors geweest eerder in het seizoen. Inclusief die van Totoquote:Op zondag 19 december 2021 08:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat was een gok inderdaad, want ze hadden kunnen weten dat Masi er alles aan zou doen om de race onder groen te laten finishen.
die weten ook echt wel dat ze fouten gemaakt hebben maar wijzen is natuurlijk altijd makkelijkerquote:Op zondag 19 december 2021 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Interessante invalshoek van Ho-Pin Tung in de Boardradio podcast:
Doordat maar een deel van de auto’s zich mochten unlappen zaten maar 11 auto’s in dezelfde ronde. Stel Lewis en Max waren er samen af gegaan in de slotende, dan waren ze als 10e en 11e geklasseerd. Dan had HAM dus een punt gepakt. Zouden ze zich dat gerealiseerd hebben bij MERC? Vast niet he, die waren te druk met boos zijn
Ik ben daar ook van overtuigd. Als Silverstone andersom was geweest dan hadden we 100% een schorsing van Verstappen gezien.quote:Op zondag 19 december 2021 10:03 schreef VacaLoca het volgende:
Alonso eerder dit seizoen wel een punt hoor over dat het een Britse sport is en je het als niet Britse coureur lastiger hebt.
100% dat als Silverstone omgedraaid was geweest en Hamilton met 52G de banden in was gevlogen dat er dan hardop geroepen werd van
"Danger to the sport?" (op afbeelding Max)
"Lewis Hamilton: "I just don't feel safe anymore man"
"Has Mad Max gone too far? F1 world argues he should be banished from sport"
En wat las je nu? Vooral Hamilton aan het woord over dat Max respect moet tonen..
Hamilton: Important to keep respect in Verstappen F1 title fight
https://www.motorsport.co(...)title-fight/6745642/
Echt, daar wind ik mij nog over op. Niet het juichen na z'n gestolen winst maar het framen van Max in de media om hem de schuld te geven
Ralf Schumacher verwonderde zich ook er over dat je niet over fouten van Hamilton mag praten
https://www.gpfans.com/nl(...)-hij-is-geen-koning/
in ieder geval zou de straf dan veel hoger zijn geweest. Een drive-through was in mijn ogen meer op zijn plaats geweest. Daarnaast had het ook flink mis kunnen gaan als Leclerc niet wijd was gegaan in de slotfase van de race. Daar is niet eens over gesproken.quote:Op zondag 19 december 2021 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben daar ook van overtuigd. Als Silverstone andersom was geweest dan hadden we 100% een schorsing van Verstappen gezien.
Werd op Sky al uitgezonden na de race. Er moet dus ook een versie van bestaan waarin Hamilton kampioen wordt.quote:
Max had de FL, dus dan was Max ook WDC geweest.quote:Op zondag 19 december 2021 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Interessante invalshoek van Ho-Pin Tung in de Boardradio podcast:
Doordat maar een deel van de auto’s zich mochten unlappen zaten maar 11 auto’s in dezelfde ronde. Stel Lewis en Max waren er samen af gegaan in de slotronde, dan waren ze als 10e en 11e geklasseerd. Dan had HAM dus een punt gepakt. Zouden ze zich dat gerealiseerd hebben bij MERC? Vast niet he, die waren te druk met boos zijn
Op de 11e positie krijg je daar geen punt voorquote:Op zondag 19 december 2021 12:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max had de FL, dus dan was Max ook WDC geweest.
Dat is niet onwaarschijnlijk. Al hoop ik het niet.quote:Op zondag 19 december 2021 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
Toch mogelijk (MOGELIJK) gridstraf voor Lewis:
https://racingnews365.nl/(...)voor-gp-bahrein-2022
Perez was geen achterblijver, was gewoon voor positie die je MAG verdedigen, wat een idioot.....quote:Op zondag 19 december 2021 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
Bourdais brandt tactiek 'onsportief' Red Bull finaal af: "Hoe kan Perez blij zijn met zichzelf?"
Waar veel mensen vol lof waren over het verdedigingswerk van Sergio Perez ten opzichte van Lewis Hamilton, is voormalig Red Bull-protegé Sebastien Bourdais verbolgen over de teamtactieken van Red Bull. Hij verwijt het team van Max Verstappen een totaal gebrek aan sportiviteit.
-
Waarom krijgen Fransen het altijd voor elkaar om zichzelf nog ondragelijk er te maken dan dat ze al zijn door hun fransheid.
Wel duidelijk waarom deze man geen stoeltje meer heeft.
nouja hij heeft natuurlijk al wat straffen ontlopen in jeddah en Abu Dabhiquote:Op zondag 19 december 2021 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is niet onwaarschijnlijk. Al hoop ik het niet.
Weet je, sommigen maken van elke scheet nieuws, dus je moet het niet te serieus nemen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
Bourdais brandt tactiek 'onsportief' Red Bull finaal af: "Hoe kan Perez blij zijn met zichzelf?"
Waar veel mensen vol lof waren over het verdedigingswerk van Sergio Perez ten opzichte van Lewis Hamilton, is voormalig Red Bull-protegé Sebastien Bourdais verbolgen over de teamtactieken van Red Bull. Hij verwijt het team van Max Verstappen een totaal gebrek aan sportiviteit.
-
Waarom krijgen Fransen het altijd voor elkaar om zichzelf nog ondragelijk er te maken dan dat ze al zijn door hun fransheid.
Dan zou het wel weer heel truttig beginnen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
Stokbrood gonna stokbrood.quote:Op zondag 19 december 2021 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
-
Montaya had een leukere mening. In zijn tijd was het (volgens hem) niet normaal om je teamgenoot te helpen. Ieder reed zijn eigen race en je bemoeien met andermans race was onsportief. Dat sentiment is gedraaid.quote:Op zondag 19 december 2021 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
-
mwah, het kan ook het begin zijn voor de FIA om weer de macht te grijpen. De FIA heeft in de afgelopen twintig jaar de macht langzaam maar zeker aan de teams gegeven. Er is bijna geen sport ter wereld waarin de deelnemers zelf de regels bepalen. Als deelnemers mee mogen beslissen krijg je dat iedereen voor eigen parochie spreekt.quote:Op zondag 19 december 2021 12:22 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Dan zou het wel weer heel truttig beginnen.
Er moet gewoon geracet worden
Die macht heeft Mercedes afgelopen jaren gehad en gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2021 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het kan ook het begin zijn voor de FIA om weer de macht te grijpen. De FIA heeft in de afgelopen twintig jaar de macht langzaam maar zeker aan de teams gegeven. Er is bijna geen sport ter wereld waarin de deelnemers zelf de regels bepalen. Als deelnemers mee mogen beslissen krijg je dat iedereen voor eigen parochie spreekt.
klopt helemaal niet, Schumacher die Irvine probeerde te helpen toen hij terugkwam van z'n beenbreuk en zo zullen er vast meer voorbeelden zijnquote:Op zondag 19 december 2021 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Montaya had een leukere mening. In zijn tijd was het (volgens hem) niet normaal om je teamgenoot te helpen. Ieder reed zijn eigen race en je bemoeien met andermans race was onsportief. Dat sentiment is gedraaid.
https://nl.motorsport.com(...)-teamgenoot/6885292/
Al klopt dat ook niet helemaal. Raikkonen werd ook enkel kampioen omdat Massa hem in de laatste race voor liet. En dat was ook niet meer dan logisch.
Mercedes deed anders hetzelfde een aantal jaar terug. Sterker nog, dat was Lewis himself die datzelfde spelletje speelde. In het jaar dat Rosberg kampioen werd.quote:Op zondag 19 december 2021 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
-
Ik vond Senna geweldig vroeger (en als kind Lauda, maar die stopte toen ik 11 was, dus die reken ik niet mee), daarna nooit een hele zware favoriet gehad, vooral de de Schumacher vs Häkkinen jaren vond ik fantastisch zonder een uitgesproken voorkeur te hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook wat in, eigenlijk.
Buiten Alonso had ik nooit echt een duidelijk voorkeur voor een coureur. Altijd heel neutraal, natuurlijk mooi dat een halve Nederlander het goed doet omdat ik zelf ook een halve Nederlander ben, maar nooit echt uitgesproken Verstappen supporter geweest.
Vorig seizoen werd dat al wat aangezwengeld omdat ik vind dat hij toen flinke stappen zette naar een echte volwassen coureur zijn. Maar ik vond het prima dat HAM toen nog kampioen werd, want hij was met Mercedes gewoon de beste.
Maar dit seizoen is HAM heel hard van zijn voetstuk gevallen. En het is niet eens dat ik nu all out VER fan ben. Het liefst zie ik volgend jaar Alonso kampioen worden. Het is meer dat ik totaal en helemaal klaar ben met Sir Lewis en de rest van die Mercedes jankballen. En nu met Russel erbij ipv Bottas is dat alleen maar erger geworden.
Dat is al de tweede afgezette RB-coureur die nog altijd zwemt in het zout.quote:Op zondag 19 december 2021 12:09 schreef schommelstoel het volgende:
-
quote:Op zondag 19 december 2021 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
Jezus Christus wat een slechte journalistiek weerquote:Want als je drie reprimandes op je naam hebt staan binnen een tijdsbestek van twaalf maanden en waarvan er twee te maken hebben met je acties op de baan, dan volgt een gridstraf van tien plaatsen.
mwah, het besef moet er komen dat het niet alleen de laatste race is waar de titel van af hangt. De 21 races daarvoor hebben er net zo goed toe gedaan.quote:Op zondag 19 december 2021 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die macht heeft Mercedes afgelopen jaren gehad en gebruik van gemaakt.
Zou het daarom ook zo moeilijk te verdragen zijn voor Toto dat Masi niet handelde zoals ze gewend zijn.
Dat mag wel vervallen.
Nee dat snap ik wel maar begin dan gewoon met een schone lei.quote:Op zondag 19 december 2021 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het kan ook het begin zijn voor de FIA om weer de macht te grijpen. De FIA heeft in de afgelopen twintig jaar de macht langzaam maar zeker aan de teams gegeven. Er is bijna geen sport ter wereld waarin de deelnemers zelf de regels bepalen. Als deelnemers mee mogen beslissen krijg je dat iedereen voor eigen parochie spreekt.
Die vent komt af en toe bovendrijven om zuur te doen over rb, hij is boos al iets van 10j boos dat ie bij rb eruit getrapt isquote:Op zondag 19 december 2021 12:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Perez was geen achterblijver, was gewoon voor positie die je MAG verdedigen, wat een idioot.....
Dat laatste help ik je van harte hopen. Het laatste wat ik weer wil zien is een nieuw tijdperk waarin Mercedes mijlenver voorligt op de rest. En dan hebben ze nu ook nog Russell ipv Bottas, dus dan zit je al helemaal naar 1-2tjes te kijken waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 12:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vond Senna geweldig vroeger (en als kind Lauda, maar die stopte toen ik 11 was, dus die reken ik niet mee), daarna nooit een hele zware favoriet gehad, vooral de de Schumacher vs Häkkinen jaren vond ik fantastisch zonder een uitgesproken voorkeur te hebben.
Ik juich nu wel het hardste voor Verstappen, zeker ook door zijn directheid, nuchterheid en aanvallende manier van rijden waarmee hij de F1 weer aardig wakker geschud heeft. Denk ook oprecht dat hij op dit moment de snelste coureur is.
Aan Hamilton heb nooit een hekel gehad, in combinatie met Mercedes heeft hij het jaren fantastisch gedaan en daar verdienen ze beide alle credits voor. Maar de hele act en bewuste mythe vorming er omheen is me zo langzaam wel steeds meer tegen gaan staan. Als je op cruise control 1 minuut voor de rest binnen komt mag je ook gewoon rustig een keer toegeven dat het een makkie was ipv te acteren dat je een mega gevecht hebt geleverd. En bijvoorbeeld 4 DRS inhaalacties maken je race ook niet direct geniaal. In de loop van dit seizoen in de balans wel doorgeslagen, en zeker met de reacties in de laatste races gun ik het zo ongeveer iedereen behalve Mercedes/Toto en Hamilton. Zeker nu ze na een week nog steeds lopen te piepen met hun selectieve verontwaardiging (gedachten experiment: hoe Lewis het ervaren hebben als hij tegen zijn grote idool Senna had geraced..).
Ik hoop echt dat teams als Alpine, Ferrari en McLaren serieus meevechten om te titel volgend jaar. De meest constante mag winnen.
Heeft zich vast niet opgewonden over het ophouden van Verstappen door Bottas onder SC de race ervoor.quote:Op zondag 19 december 2021 13:00 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die vent komt af en toe bovendrijven om zuur te doen over rb, hij is boos al iets van 10j boos dat ie bij rb eruit getrapt is
Ze zijn dit jaar al onttroond.quote:Op zondag 19 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes wordt volgend jaar onttroond, daar ben ik 99% zeker van. Niet zo janken voor je geslagen bent
mwah, ze zijn wel bezig hun eigen graf te graven. Door dit seizoen is daar wel wat een giftige cocktail ontstaan. Het kan zijn dat ze volgend jaar nog goed presteren, maar daarna voor een tijdje wegzakken, puur door een mindere sfeer binnen het team.quote:Op zondag 19 december 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes wordt volgend jaar onttroond, daar ben ik 99% zeker van. Niet zo janken voor je geslagen bent
waarom binnen het team?quote:Op zondag 19 december 2021 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
puur door een mindere sfeer binnen het team.
Zou jij onder Toto Wolff willen werken?quote:
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Jezus Christus wat een slechte journalistiek weer
Iedereen kan F1 nieuws schrijven tegenwoordig.
Wat een baas verbaal naar buiten toe doet zegt heel weinig over hoe hij intern is en George moet het eerst maar even laten zien, wel een voordeel voor hem is dat het nieuwe auto's zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou jij onder Toto Wolff willen werken?
Daarnaast denk ik dat met het binnenhalen van George Russell er wel flink wat rivaliteit gaat ontstaan, ook binnen het team
Oh. Haha wat domquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reprimandes zijn per seizoen, niet per kalenderjaar.
Hoe iemand naar buiten toe is, zegt niet zoveel over hoe iemand als werkgever/baas is, gezien de manier waarop ze met hem feest vierden, kunnen ze hem vast wel waarderenquote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou jij onder Toto Wolff willen werken?
Daarnaast denk ik dat met het binnenhalen van George Russell er wel flink wat rivaliteit gaat ontstaan, ook binnen het team
Wat op zich ook achterlijk is, want als je er voor de laatste 3 races geen hebt kun je dus meer uithalen want het heeft toch geen invloed meerquote:Op zondag 19 december 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reprimandes zijn per seizoen, niet per kalenderjaar.
Wat doet jou vermoeden dat je er niet meer dan 1 per weekend kan krijgenquote:Op zondag 19 december 2021 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat op zich ook achterlijk is, want als je er voor de laatste 3 races geen hebt kun je dus meer uithalen want het heeft toch geen invloed meer.
Niks, dat zie je tochquote:Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat je er niet meer dan 1 per weekend kan krijgen
Dat zou best kunnen want het was volledig reglementair.quote:
In de enige race die ze samen reden bij hetzelfde team, eindigde Bottas voor Russellquote:Op zondag 19 december 2021 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat we weten is dat Russell > Bottas.
Zeg me alsjeblieft dat deze post niet serieus isquote:Op zondag 19 december 2021 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de enige race die ze samen reden bij hetzelfde team, eindigde Bottas voor Russell
Zeker.quote:Op zondag 19 december 2021 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
We kunnen dan toch ook wel stellen dat veel Mercedes/ Hamilton fans een collectief slecht lange-termijn geheugen hebben.
Maldonado toch in Spa in zijn laatste jaar of waren dat penalities?quote:Op zondag 19 december 2021 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat op zich ook achterlijk is, want als je er voor de laatste 3 races geen hebt kun je dus meer uithalen want het heeft toch geen invloed meer
Jaja je kunt er 3 in 1 weekend krijgen, maar ik vraag me af of meer dan 1 al ooit gebeurd is,
Het is qua feiten juister dan jouw post anders!quote:Op zondag 19 december 2021 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat deze post niet serieus is
NO NO MIKEY NO!quote:
Qua scorebordjournalistiek zeker jaquote:Op zondag 19 december 2021 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is qua feiten juister dan jouw post anders!
Ah tuurlijkquote:Op zondag 19 december 2021 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Op de 11e positie krijg je daar geen punt voor
Zoals Russell ook werd outqualified door Latifi afgelopen weekend..quote:Op zondag 19 december 2021 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua scorebordjournalistiek zeker ja
Bottas werd om zijn oren gereden joh. Het scheelde niet veel of hij was verslagen door Russell terwijl Russell nog een lekke band had.quote:Op zondag 19 december 2021 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals Russell ook werd outqualified door Latifi afgelopen weekend..
Ik ga er ook vanuit dat Russell het beter gaat doen dan Bottas, maar de zekerheid waarmee dat gebracht wordt, vind ik gewoon te simpel.
Het feit dat er zo tegen een racedirector geschreeuwd kan worden zegt ook wel dat er iets moet veranderen en ik zeg niet de Red Bull dat niet gedaan heeft hoor dit jaar maar een beetje meer respect voor de autoriteit mag wel.quote:
Ik vond juist dat Red Bull altijd netjes en beleefd in hun communicatie naar de wedstrijdleiding was. Ik kan me geen instantie of moment herinneren dat ze geschreeuwd hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het feit dat er zo tegen een racedirector geschreeuwd kan worden zegt ook wel dat er iets moet veranderen en ik zeg niet de Red Bull dat niet gedaan heeft hoor dit jaar maar een beetje meer respect voor de autoriteit mag wel.
dat kan best hoor, ik kan het me het niet herinneren dus vandaar de slag om de armquote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond juist dat Red Bull altijd netjes en beleefd in hun communicatie naar de wedstrijdleiding was. Ik kan me geen instantie of moment herinneren dat ze geschreeuwd hebben.
ik ook niet, maar de communicatie tussen de teams en de FIA moet gedaan worden tussen de teammanagers en de assistent van Masi, niet teambazen rechtstreeks naar Masi.quote:Op zondag 19 december 2021 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond juist dat Red Bull altijd netjes en beleefd in hun communicatie naar de wedstrijdleiding was. Ik kan me geen instantie of moment herinneren dat ze geschreeuwd hebben.
Horner communiceerde ook wel rechtstreeks met Masi afgelopen weekend (o.a. bij de SC), maar wel met een iets andere toonquote:Op zondag 19 december 2021 14:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de communicatie tussen de teams en de FIA moet gedaan worden tussen de teammanagers en de assistent van Masi, niet teambazen rechtstreeks naar Masi.
Ja, maar wel op basis van 1 raceweekend. Bottas is de afgelopen jaren wel vaker volledig weggereden in 1 weekend om een weekend later weer heel dichtbij Hamilton te komen.. Daarom noemde ik ook als voorbeeld dat Russell afgelopen weekend werd geklopt door Latifi in de kwalificatie, terwijl die niet heel erg hoog wordt ingeschat..quote:Op zondag 19 december 2021 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas werd om zijn oren gereden joh. Het scheelde niet veel of hij was verslagen door Russell terwijl Russell nog een lekke band had.
Na afgelopen weekend schat ik Latifi anders bijzonder hoog inquote:Op zondag 19 december 2021 14:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar wel op basis van 1 raceweekend. Bottas is de afgelopen jaren wel vaker volledig weggereden in 1 weekend om een weekend later weer heel dichtbij Hamilton te komen.. Daarom noemde ik ook als voorbeeld dat Russell afgelopen weekend werd geklopt door Latifi in de kwalificatie, terwijl die niet heel erg hoog wordt ingeschat..
En Russell zelf wisselt ook geniale weekenden af met matige weekenden en dat kan hij zich volgend jaar zeker niet veroorloven. En mijn twijfel zit er vooral in of dat door de auto kwam of dat dat Russell zelf is.
Natuurlijk mag Mercedes dat zelf bepalen maar dat zie ik niet gebeuren, als Mercedes die stap zou nemen dan is het eerder te verwachten dat ze hun aandelen aan Ineos verkopen (wat ik sowieso al verwacht in de komende 5 jaar) en stoppen met F1 als fabrieksteam.quote:Op zondag 19 december 2021 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
Heeft Mercedes het recht en de macht om te zeggen dat de F1 afdeling niet meer met het merknaam Mercedes mag racen?
Aangezien dit seizoen het imago van Mercedes een deuk heeft opgelopen?
Haha, dat is een eeuwige held jaquote:Op zondag 19 december 2021 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend schat ik Latifi anders bijzonder hoog in
Volgens mij deed hij dat ook bij Silverstone, klopt dat?quote:Op zondag 19 december 2021 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Horner communiceerde ook wel rechtstreeks met Masi afgelopen weekend (o.a. bij de SC), maar wel met een iets andere toon
Ja, klopt, die kwam ook bij het jaaroverzicht voorbij afgelopen vrijdag, die zei iets over dat het "de bocht van Max was"quote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat ook bij Silverstone, klopt dat?
"Yuki will grow."quote:
Nee, dat is niet de reden dat "Max-fans" de laatste ronde niet controversieel vinden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zeker.
En de Max fans vinden die laatste ronde niet controversieel omdat Max een klapband heeft gehad en twee keer van de baan geramd is.
Het gaat hij beide kampen erg lekker
Na de actie van Hamilton op Verstappen waardoor Verstappen met 51G de safetybarrier invloog?quote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat ook bij Silverstone, klopt dat?
Ik volg de F1 niet zo lang als anderen hier, maar ik meen te herinneren dat Horner ook niet zo heel geliefd was. Van wat ik heb gezien te afgelopen seizoenen zou ik dat niet eens gelovenquote:Op zondag 19 december 2021 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na de actie van Hamilton op Verstappen waardoor Verstappen met 51G de safetybarrier invloog?
Klopt, maar ook dat ging op een gepaste toon.
Ik vond Toto altijd wel een schappelijke vent maar de laatste 2-3 jaar is het echt een zeurpiet eerste klas geworden. Hij en Hamiltoen riepen jaren om meer strijd en competitie. Maar vanaf het moment dat ze kregen waar ze om vroegen zijn het eerste klas zuignappen geworden alsof de hele wereld tegen ze is.quote:Op zondag 19 december 2021 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik volg de F1 niet zo lang als anderen hier, maar ik meen te herinneren dat Horner ook niet zo heel geliefd was. Van wat ik heb gezien te afgelopen seizoenen zou ik dat niet eens geloven
Dan moeten ze hun aandelen in het team verkopen. Dan kunnen ze eisen dat de naam veranderd moet worden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
Heeft Mercedes het recht en de macht om te zeggen dat de F1 afdeling niet meer met het merknaam Mercedes mag racen?
Aangezien dit seizoen het imago van Mercedes een deuk heeft opgelopen?
George werkt me alweer op de zenuwenquote:Op zondag 19 december 2021 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Yuki will grow."
Ook dat Kimi zijn eigen stukje had![]()
ja daar hoor je ze niet overquote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Toto altijd wel een schappelijke vent maar de laatste 2-3 jaar is het echt een zeurpiet eerste klas geworden. Hij en Hamiltoen riepen jaren om meer strijd en competitie. Maar vanaf het moment dat ze kregen waar ze om vroegen zijn het eerste klas zuignappen geworden alsof de hele wereld tegen ze is.
Ze willen uiteraard concurrentie, zolang ze zelf maar winnenquote:Op zondag 19 december 2021 14:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja daar hoor je ze niet over
schreeuwen dat het weer aantrekkelijker moet worden meer spanning , goed voor de kijkers bla bla
nu hebben het beste jaar van de F1 achter de rug wat betreft alles
gaan dan gaan ze staan tieren als een klein kind
Inderdaad, wat een ongelofelijke stumper.quote:Op zondag 19 december 2021 12:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Perez was geen achterblijver, was gewoon voor positie die je MAG verdedigen, wat een idioot.....
Nou zelfs een bepaalde veelposter in dit topic wel, blijft ook na repliek oude gebeurtenissen erbij halen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden dat "Max-fans" de laatste ronde niet controversieel vinden.
Hebben ze de tranen van Newey gecensureerdquote:
Op de Nederlandse F1 nieuws sites lees je zelden nooit een negatief artikel over Horner, terwijl over Wolff genoeg geschreven wordt. En als je de reacties onder de artikelen op de Britse sites leest, dan krijgt Horner over het algemeen de wind van voren.quote:Op zondag 19 december 2021 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Toto altijd wel een schappelijke vent maar de laatste 2-3 jaar is het echt een zeurpiet eerste klas geworden. Hij en Hamiltoen riepen jaren om meer strijd en competitie. Maar vanaf het moment dat ze kregen waar ze om vroegen zijn het eerste klas zuignappen geworden alsof de hele wereld tegen ze is.
Omdat dit gewoon een bestaande (en meest logische) optie in de regels was in deze situatie. Het merkwaardige zit erin dat Masi eerst iets anders besliste en later terugkwam op die beslissing, maar dat maakt de uiteindelijke beslissing niet meteen controversieel.quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nou zelfs een bepaalde veelposter in dit topic wel, blijft ook na repliek oude gebeurtenissen erbij halen.
Waarom vinden Max fans die laatste ronde niet controversieel?
Hij mocht gewoon verdedigen , alleen als Ham eerste is moet die wel leren als Max tweede is en hij wil in halen dan moet hij hem er gewoon voorbij latenquote:Op zondag 19 december 2021 15:45 schreef quo_ het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een ongelofelijke stumper.
Een leider in de wedstrijd die aan de kant zou moeten voor de nummer twee die van een ander team is..
- Er was ah begin vh seizoen met álle teambazen afgesproken om races indien mogelijk niet te finishen onder een gele vlag;quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nou zelfs een bepaalde veelposter in dit topic wel, blijft ook na repliek oude gebeurtenissen erbij halen.
Ik had hetzelfde. Vond het jaaroverzicht eigenlijk niet zo leuk. Haalde voor mij meer de oneerlijke/controversiële zaken weer naar boven dan ik kon genieten vd successenquote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
Ben het jaaroverzicht aan het kijken maar Silverstone blijft toch een zure nasmaak hebben.
Omdat Max gewonnen heeft als het andersom was geweest dan was 90% hier gewoon viesmad net als de Engelsen. Hoewel ik denk dat er minder protest zou zijn vanuit Red Bull wat mogelijk wel wat zou schelen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij was de berusting er al wel dat het hem niet ging worden afgelopen zondag. Dan zou er uiteraard wel onbegrip/woede zijn geweest als Masi had besloten dat de achterblijvers er niet tussenuit waren gegaan, maar dat was een paar uur waarschijnlijk wel weg.quote:Op zondag 19 december 2021 17:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Omdat Max gewonnen heeft als het andersom was geweest dan was 90% hier gewoon viesmad net als de Engelsen. Hoewel ik denk dat er minder protest zou zijn vanuit Red Bull wat mogelijk wel wat zou schelen.
Als je kijkt naar hoe lang hij gas bleef geven zou ik zeggen: expres.quote:Op zondag 19 december 2021 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Hongarije was echt onkunde van Bottas
Eens. Althans: over inconsequente beslissingen en regelwijzigingen in het nadeel van Max/RBR c.q. onrechtvaardigheid dit seizoen. Begon al bij race 1. Max was dit seizoen overduidelijk de beste coureur, en dan het WDC verliezen door dat soort zaken vind ik redelijk onverteerbaar. Al weet ik vrij zeker dat ik er bij de start het nieuwe seizoen wel weer overheen was gestapt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij was de berusting er al wel dat het hem niet ging worden afgelopen zondag. Dan zou er uiteraard wel onbegrip/woede zijn geweest als Masi had besloten dat de achterblijvers er niet tussenuit waren gegaan, maar dat was een paar uur waarschijnlijk wel weg.
Het viesmad zijn zal dan (nog steeds) vooral over Silverstone en Hongarije gaan.
Het WDC/kampioenschap gaat NIET over wie de winst verdient in de laatste race.quote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had tijdens de race van Abu Dhabi al vrede met Hamiltons kampioenschap. Hij was die race gewoon sneller, en dan verdien je de winst.
Dus toen het eerste bericht kwam dat de lapped cars niet mochten inhalen accepteerde ik dat ook vrij snel, na enige teleurstelling. En toen mochten ze ineens wel inhalen en zat Max op de staart van Lewis. Ongelofelijk moment was dat
De baan was nog niet vrij. Er liepen mensen rond. Niks merkwaardig aan. Zo gaat dat bij alle safetycars sinds een jaar of 20. De baan moeten worden vrijgegeven.....quote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon een bestaande (en meest logische) optie in de regels was in deze situatie. Het merkwaardige zit erin dat Masi eerst iets anders besliste en later terugkwam op die beslissing, maar dat maakt de uiteindelijke beslissing niet meteen controversieel.
Begin seizoen is dus sinds Spa België.quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
- Er was ah begin vh seizoen met álle teambazen afgesproken om races indien mogelijk niet te finishen onder een gele vlag;
- Er was met álle teambazen afgesproken dat er geen rode vlag gezwaaid zou worden bij een crash in die bocht. Tenzij het echt niet anders kon;
- Gelapte wagens mogen er altijd tussenuit en naar hun juiste plek. Normaal alle, maar daar was nu geen tijd (meer) voor;
- Mercedes maakte zelf een tactische blunder (geen nieuwe banden voor Hamilton).
Nope, is NIET sinds Spa.quote:Op zondag 19 december 2021 18:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Begin seizoen is dus sinds Spa België.
Dat derde punt is net controversieel
Vierde punt is onzin natuurlijk. Geen enkele team ging uit van een herstart (maar vier rondes) en om P1 weg te geven is natuurlijk nooit een blunder
Wel in dit gevalquote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het WDC/kampioenschap gaat NIET over wie de winst verdient in de laatste race.
Dan zou Lewis de 8e hebben gehad, en dat is sowieso gaaf, een record van Schumacher af pikken. Dus ik was wel teleurgesteld voor Max, maar tegelijkertijd blij voor Lewis en de F1 in zijn algemeenheid. En dan zou je dus ook een grotere kans hebben gehad dat Lewis zou stoppen en dat Nyck zijn stoeltje zou overnemen.quote:En jij had altijd al vrede met Lewis als WDC uiteraard.
Ook niet in dit geval.quote:Op zondag 19 december 2021 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel in dit geval
[..]
Dan zou Lewis de 8e hebben gehad, en dat is sowieso gaaf, een record van Schumacher af pikken. Dus ik was wel teleurgesteld voor Max, maar tegelijkertijd blij voor Lewis en de F1 in zijn algemeenheid. En dan zou je dus ook een grotere kans hebben gehad dat Lewis zou stoppen en dat Nyck zijn stoeltje zou overnemen.
Jawel want wie die GP won, was kampioen. Dus dan is het vrij simpel dat als Lewis had gewonnen, hij ook WDC was geweest.quote:Op zondag 19 december 2021 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook niet in dit geval.
En of Nyck wel of niet in de F1 terechtkomt (verwacht van niet) interesseert me vrij weinig.
Dat heeft niets te maken met al of niet verdiend WDC zijn dit seizoen. Het seizoen bestaat niet uit de laatste race.quote:Op zondag 19 december 2021 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel want wie die GP won, was kampioen. Dus dan is het vrij simpel dat als Lewis had gewonnen, hij ook WDC was geweest.
Wie hem verdient maakt geen moer uit.quote:Op zondag 19 december 2021 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met al of niet verdiend WDC zijn dit seizoen. Het seizoen bestaat niet uit de laatste race.
Waarom blij voor f1 in het algemeen...quote:Op zondag 19 december 2021 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel in dit geval
[..]
Dan zou Lewis de 8e hebben gehad, en dat is sowieso gaaf, een record van Schumacher af pikken. Dus ik was wel teleurgesteld voor Max, maar tegelijkertijd blij voor Lewis en de F1 in zijn algemeenheid. En dan zou je dus ook een grotere kans hebben gehad dat Lewis zou stoppen en dat Nyck zijn stoeltje zou overnemen.
F1 is groter dan Max maat.quote:Op zondag 19 december 2021 18:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom blij voor f1 in het algemeen...
Iedereen bijna is blijer met Max
Men ziet ook liever dat schumi nog bovenaan staat.quote:Op zondag 19 december 2021 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is groter dan Max maat.
Ik ben een grotere F1-liefhebber dan een Maxfan.
Ik begrijp de Schumi hype niet zo. Alleen maar rare fratsen in de 90's en een paar keer kampioen met een dominante auto.quote:Op zondag 19 december 2021 18:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Men ziet ook liever dat schumi nog bovenaan staat.
Max is de f1.
Ow God. De kans op een herstart was 50% (lijkt me zelfs hoog) en dan moet de leider P1 en dus kampioenschap bewust opgeven want al het ander is zelfs een blunder. Kom op zeg, wat een gekke definitie van blunder wordt hier gehanteerd zeg.quote:Op zondag 19 december 2021 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, is NIET sinds Spa.
En dat derde punt is niet controversieel. Zie punt 1 en 2.
Punt 4 is overduidelijk een blunder.
Die kans was 0%. Zie punt 1 en 2.quote:Op zondag 19 december 2021 18:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ow God. De kans op een herstart was 50% (lijkt me zelfs hoog) en dan moet de leider P1 en dus kampioenschap bewust opgeven want al het ander is zelfs een blunder. Kom op zeg, wat een gekke definitie van blunder wordt hier gehanteerd zeg.
Jij was zeker ook zo resoluut geweest als het andersom was geweest.
Zelfs heel Ziggo en Ho Pin Tun zijn het met je oneens. Maar best hoor je ongelijk toegeven is niet je sterkste puntquote:Op zondag 19 december 2021 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kans was 0%. Zie punt 1 en 2.
Heel de f1 stond te juichen voor max en daarom huilt ham nu in een hoekjequote:Op zondag 19 december 2021 18:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ow God. De kans op een herstart was 50% (lijkt me zelfs hoog) en dan moet de leider P1 en dus kampioenschap bewust opgeven want al het ander is zelfs een blunder. Kom op zeg, wat een gekke definitie van blunder wordt hier gehanteerd zeg.
Jij was zeker ook zo resoluut geweest als het andersom was geweest.
Ongelofelijk. Heel de F1 wereld staat op zijn kop, alle verslaggevers en (zogenaamd) experts kunnen het alleen maar hebben over de SC en de snelle herstart, maar nee voor veel fokkers is het niet eens controversieel. Huh
Dat het geweldige tv en gerechtigheid was, betwist niemandquote:Op zondag 19 december 2021 18:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heel de f1 stond te juichen voor max en daarom huilt ham nu in een hoekje
Het is enkel controversieel geworden omdat het de titel heeft beslistquote:Op zondag 19 december 2021 18:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat het geweldige tv en gerechtigheid was, betwist niemand
Was het minder controversieel geweest als Masi de 3 overgebleven coureurs zich had laten ontlappen?quote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is enkel controversieel geworden omdat het de titel heeft beslist
Lijkt mij nietquote:Op zondag 19 december 2021 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was het minder controversieel geweest als Masi de 3 overgebleven coureurs zich had laten ontlappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |