hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een ventquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
Al die mannen die het maar inhouden en inhouden
Dit is precies wat we willen zien.
Door mannen of door vrouwen? Of verzin je dit?quote:Op zaterdag 18 december 2021 03:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een vent![]()
ja ik spreek uit ervaring![]()
Maar dat zeg ik toch ook precies? Er ging hoe dan ook een team zichzelf genaaid voelen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Maar dit was dus geen standaard SC. Dat maakt het arbitrair, dat is net het hele punt. Het was niet de verkeerde keus (Masi mag blijkbaar in alle objectiviteit dit soort zaken beslissen) maar deze keuze met beslissingen is arbitrair.
Draai het om: Verstappen was P1 en Hamilton was P2. Dan hadden we deze keuze van Masi ook niet omarmd met "zo gaat dat met een safety car" (alle geschiedenis negeren). Dan had het geleken dat Hamilton moet winnen of dat er nog per se een laatste kunstmatige battle moest komen ongeacht de 55 al verreden rondes.
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.quote:“Ik ben blij voor hem”, laat Norris weten. “Ik heb hem gefeliciteerd met wat hij dit seizoen bereikt heeft. Want ik geloof er namelijk niet in dat hij het hele seizoen de betere auto had. Ik denk dat Mercedes het grootste deel van het jaar over de betere wagen beschikte. Max heeft meer pech gehad en ik denk dat hij als rijder minder fouten gemaakt heeft. Desondanks heeft hij hard gestreden. Hij heeft flink geknokt met Lewis, die veel meer ervaring heeft en zoveel wereldtitels heeft gewonnen.
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiekquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Je doet alsof Mercedes een keuze had.
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje waar ik net aan moest denken: Alonso in Hongarije heeft ook direct invloed gehad op de wereldkampioen
mooi, wist ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.
Mercedes heeft het zelf opgekloot.
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiek
wel eens hoor maar dat komt ook omdat de laatste race nog heel vers in het geheugen ligtquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreft
Oja, dat puntje van de snelste rondequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.
Dat is wel het leuke van F1 TV. Dan kun je alles terugkijken. Inclusief positie op de baan, etc.quote:
Alonsogod.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje waar ik net aan moest denken: Alonso in Hongarije heeft ook direct invloed gehad op de wereldkampioen
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award wonquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)1-teambazen/6892215/
Max Verstappen is door teambazen in de Formule 1 uitgeroepen tot beste coureur van het voorbije seizoen. De jaarlijkse teambazenverkiezing is sinds 2014 gewonnen door Lewis Hamilton, maar dit jaar is dit de Brit ook hier van de troon gestoten. Verstappen trekt met veertien punten verschil aan het langste eind.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat interview ergens buiten de tv om nog terug te zien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 03:17 schreef mrkos het volgende:
Wat een prachtig interview van Olav <3 Wat een held is Max toch!!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat interview ergens buiten de tv om nog terug te zien?
dat ze zo blijven janken vind ik wel leuk hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
Als hij wel stopt zal ik de butthurt Hamilton snowflakes op reddit niet missen. Hopelijk zoeken ze dan een andere sub daar om te janken.
Lewis is een aardige narcist jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef Colonia het volgende:
Ik hoorde de afgelopen dagen een paar keer langskomen (o.a. bij de heren van Ziggo gisteravond) dat Lewis misschien zou stoppen. Daar geloof ik niets van: die gast staat altijd graag in het middelpunt van de belangstelling (kijk maar naar zijn soms wat aparte kledingstijl) en kan het nu vermoed ik niet super trekken dat er nu een nieuwe ster aan het firmament is verschenen. Als hij nu nog een paar maanden niet van zich laat horen of vaag blijft of hij verder gaat, dan kan hij de aandacht de komende winter weer lekker op zichzelf richten.
Vorige winter had hij ook al zo'n trucje door pas in de winter zijn contract te verlengen.
het mooie is dat als je zulke figuren op de feiten en statistieken van heel het seizoen wijst dat ze dan opeens heeel stil worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
Als hij wel stopt zal ik de butthurt Hamilton snowflakes op reddit niet missen. Hopelijk zoeken ze dan een andere sub daar om te janken.
Ja maar hij had een zelfgemaakt gedicht en elke race een shirt met een regel eruit aan, dus dat compenseert!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award won![]()
Lekker juichen en met je vlag spelen als je iemand van de baan aan tikt die daarna het ziekenhuis in mag.
is dat zo? Heb toch de indruk dat ze zich er weinig van aantrekken in hun Lewisgoat doctrinequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het mooie is dat als je zulke figuren op de feiten en statistieken van heel het seizoen wijst dat ze dan opeens heeel stil worden.
door vrouwenquote:Op zaterdag 18 december 2021 03:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Door mannen of door vrouwen? Of verzin je dit?
Ach als je alleen het publiek vaak al hoorde hoe ze met Ham omging verteld toch al genoeg ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award won![]()
Lekker juichen en met je vlag spelen als je iemand van de baan aan tikt die daarna het ziekenhuis in mag.
En hij moest ook eerst nog voorbij Vettel om richting Ocon te kunnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.
Mercedes heeft het zelf opgekloot.
Hij stopt echt niet. Hij wil persé die 8e wereldtitel binnenhalen en van iedereen en overal horen dat hij de grootste ever is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef Colonia het volgende:
Ik hoorde de afgelopen dagen een paar keer langskomen (o.a. bij de heren van Ziggo gisteravond) dat Lewis misschien zou stoppen. Daar geloof ik niets van: die gast staat altijd graag in het middelpunt van de belangstelling (kijk maar naar zijn soms wat aparte kledingstijl) en kan het nu vermoed ik niet super trekken dat er nu een nieuwe ster aan het firmament is verschenen. Als hij nu nog een paar maanden niet van zich laat horen of vaag blijft of hij verder gaat, dan kan hij de aandacht de komende winter weer lekker op zichzelf richten.
Vorige winter had hij ook al zo'n trucje door pas in de winter zijn contract te verlengen.
Het idee is dat als Lewis had gepit, Max dat niet gedaan had en de rollen omgekeerd zouden zijn. Mercedes wilde echter koste wat kost trackpositie behouden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vinden![]()
Ronde 53, voor de crash, is het gat 12 sec.......
Op het moment dat Verstappen pit, achter de SC, is het gat 15 sec.
Ik heb net printscreens op mijn telefoon gemaakt. Ik upload met liefde deze afbeeldingen om die onzin te weerleggen.
En anders hier de laptimes en onderlinge verschillen
https://www.racefans.net/(...)rts-times-and-tyres/
Ik heb ook nergens een artikel gezien waar gesteld wordt dat Mercedes een gratis pitstop had kunnen maken. Heck, de 7 sec die Hamilton achter Perez verloren heeft wordt door velen gezien als 100% essentieel want anders had Hamilton wel een pitstop kunnen maken zonder trackpositie te verliezen. Ik lees niet alles, maar ik zie de cijfers of artikelen graag tegemoet
Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)gt-de-formule-1.html
Zou het dan toch?
Misschien!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
"Teleurstelling en frustratie is groot: Hamilton ontvolgt de Formule 1"
Zou het dan toch?
2 keer die race....de laffe strategie werd keihard afgestraftquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het idee is dat als Lewis had gepit, Max dat niet gedaan had en de rollen omgekeerd zouden zijn. Mercedes wilde echter koste wat kost trackpositie behouden.
Lewis wint wel een prijs:quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
Neejoh, die heeft gewoon even geen zin in nabeschouwingen van die race en posts over juichende RedBull engineers etc.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
Als ze bij de VSC wel gestopt waren, was Max alsnog in het voordeel geweest in de laatste ronde, dan waren de hards alleen wat minder oud.. denk niet dat hij hem dan wel had kunnen verdedigenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
2 keer die race....de laffe strategie werd keihard afgestraft
Het is ook een goede posting. Ik heb de tijden gewoon uit de actuele race gehaald. Met een F1 TV abbo kun je alles terugkijken, inclusief de GPS-posities op de baan. Dat jij het niet leuk vindt, verandert niks aan de actuele data.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vinden![]()
De Vries/Russell.. zou Mercedes daar het seizoen mee willen beginnen ja? Zou wel geniaal zijn uiteraardquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien!
Nyck de Vries is zich al aan het opmaken
Misschien moet hij nog even nadenken hoe hij Silverstone vierdequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neejoh, die heeft gewoon even geen zin in nabeschouwingen van die race en posts over juichende RedBull engineers etc.
Typisch weer Hamilton handeling.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
mooie bluf. Ik heb wel toegang tot F1TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is ook een goede posting. Ik heb de tijden gewoon uit de actuele race gehaald. Met een F1 TV abbo kun je alles terugkijken, inclusief de GPS-posities op de baan. Dat jij het niet leuk vindt, verandert niks aan de actuele data.
Er is zeker een kans. Zou een mooie strijd worden. Maar ik hoop toch dat Hamilton het nog één jaar wil proberen, en daarna Nyck laat rijden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Vries/Russell.. zou Mercedes daar het seizoen mee willen beginnen ja? Zou wel geniaal zijn uiteraard
Of het zijn gewoon mindgames om ons alsnog met hem bezig te laten zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Typisch weer Hamilton handeling.
Via de socials spelen zonder zelf werkelijk voor een camera te gaan staan je verschuilen achter je socialmedia kanalen.
Mensen die nu nog denken dat Hamilton mentaal sterk is vallen door de mand.
Leuke plaatjes, maar ze zeggen niks.Het enige dat je hoeft te bekijken is de timestamp op het moment dat Lewis voorbij de pit entry rijdt (1:29:05) en de timestamp op het moment dat Ocon (die fysiek voor Max reed op de baan voordat Max de pits in ging) langs de pit exit rijdt (1:29:38). Dan zie je een verschil van 33 seconden. Dat is de tijd die Lewis had om te pitten en zijn 1ste plek te behouden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
mooie bluf. Ik heb wel toegang tot F1TV
Hier de afbeeldingen
https://imgur.com/a/dmDHOlU
Is natuurlijk ook wel een maatje van Max.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.
Niet in positieve zin.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon mindgames om ons alsnog met hem bezig te laten zijn.
Het lukt hem in ieder geval wel
There's no such thing as bad publicity.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet in positieve zin.
Het is negatieve aandacht, doen kleine kinderen die hun zin niet krijgen ook.
Sinds het incident van Silverstone hebben die twee elkaar ongeveer ontvolgdquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:58 schreef MorganLeFay het volgende:
Hij volgt Max ook niet![]()
Gelukkig kon hij hem op IG ontvolgen. Dat ont-volgen lukte in AbuDhabi niet echt
ik ben wel klaar met lewis eigenlijk na een hoop gezeik de afgelopen 2 jaar.......quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is zeker een kans. Zou een mooie strijd worden. Maar ik hoop toch dat Hamilton het nog één jaar wil proberen, en daarna Nyck laat rijden.
ze waren gewoon bang en lafquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:46 schreef Marcoss het volgende:
Was in de race zelf al verbaasd dat Mercedes het niet probeerde bij de SC omdat Max best een achterstand had en ze niet op volle snelheid reden. Maar ik ging er vanuit dat ze op basis van de data vrij makkelijk die beslissing konden nemen en het gat dus te klein was..
Tenzij ze echt helemaal geen risico wilde lopen dat Max ervoor had kunnen komen..
Niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Vandaar dat toto zijn crusade moest stoppen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Ehh.....Huh??quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leuke plaatjes, maar ze zeggen niks.Het enige dat je hoeft te bekijken is de timestamp op het moment dat Lewis voorbij de pit entry rijdt (1:29:05) en de timestamp op het moment dat Ocon (die fysiek voor Max reed op de baan voordat Max de pits in ging) langs de pit exit rijdt (1:29:38). Dan zie je een verschil van 33 seconden. Dat is de tijd die Lewis had om te pitten en zijn 1ste plek te behouden.
Heel veel mensen hebben dat door, maar dan kunnen ze zich niet wentelen in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ehh.....Huh??
Wtf. Je hebt gelijk.
Wat een kardinale blunder en niemand heeft dit door
Wel een beetje gek dat in deze topicreeks al dagen over deze SC en trackpositie gaat en maar één iemand (CJS) aangeeft dat trackpositie wellicht geen rol speelde.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben dat door, maar dan kunnen ze zich niet wentelen in zelfmedelijden.
Over het gehele seizoen verdiende Verstappen het natuurlijk ook meer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:21 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)at-het-karma-is.html
Albon
Ik heb ergens gehoord dat GianPiero zat te huilen en Albon de headset van z'n kop trok.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
Maar wat ik me afvraag waarom kregen we Albon te horen tijdens het over de streep gaan en niet Max ?
want dat vond ik gelijk al raar
is dit een bewuste actie geweest of gewoon door de spanning de verkeerde schuif open gezet
ja dat kan er dan ook nog wel bij op zo'n avondquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gehoord dat GianPiero zat te huilen en Albon de headset van z'n kop trok.
Dat gevoel heb ik de hele week eigenlijk al.......quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat kan er dan ook nog wel bij op zo'n avond![]()
Ik hoorde al van iemand die er bij was dat het compleet chaos was daar op die baan
niet alleen op de baan maar ook alles wat maar met de Formule 1 te maken had
Zelf mensen die normaal alleen een bezem mogen vast houden , waren vol ongeloof
en bij vele was het de hele avond zo iets van ........ heeft dit echt zo kunnen gebeuren
Met andere woorden,,,, knijp me eens even , kijken of ik echt wakker ben en niet droom
Beelden? Iemand? Zou wel goud zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gehoord dat GianPiero zat te huilen en Albon de headset van z'n kop trok.
en dan met de woorden van Olav ( spanje 2016 in gedachten )quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik de hele week eigenlijk al.......
Ik zoek al vijf dagen, niet te vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beelden? Iemand? Zou wel goud zijn.
Ik heb geen F1TVquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ehh.....Huh??
Wtf. Je hebt gelijk.
Wat een mogelijke kardinale blunder en niemand heeft dit door. Als Ocon (en Alonso) ook zou hebben gepit was het een risico, maar trackpositie was wellicht niet in gevaar
Ik ben daar onlangs 5x racist genoemd omdat ik uitlegde waarom ik Hamilton niet zo mag, terwijl mijn uitleg over alles behalve ras gingquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
ach zegt meer over de andere dan over jou ....quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben daar onlangs 5x racist genoemd omdat ik uitlegde waarom ik Hamilton niet zo mag, terwijl mijn uitleg over alles behalve ras ging
Sws beschouwde ik zijn huidskleur nooit tot ie er zelf zo'n drama over maakte. Ik had toen echt zoiets van oja verrek, hij heeft een andere huidskleur.
Als je dan aangeeft dat juist beter zou zijn als niet ras erbij gehaald wordt wanneer het geen topic is, ben je privileged en uitspraken als dat wat ik zeg neerkomt op 'don't be black in my white sport'
Verknipte gasten zeg.
Kans was sowieso groot dat max alsnog naar binnen was gehaald. Kwestie van kans zo groot mogelijk maken. Met een HAM op rood en VER op wit was de titel waarschijnlijk naar HAM gegaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leuke plaatjes, maar ze zeggen niks.Het enige dat je hoeft te bekijken is de timestamp op het moment dat Lewis voorbij de pit entry rijdt (1:29:05) en de timestamp op het moment dat Ocon (die fysiek voor Max reed op de baan voordat Max de pits in ging) langs de pit exit rijdt (1:29:38). Dan zie je een verschil van 33 seconden. Dat is de tijd die Lewis had om te pitten en zijn 1ste plek te behouden.
Ik denk dat hij wel gelijk had. Die 12 seconden die hij daarvoor had was net niet genoeg om voor Max te blijven. Maar doordat Ocon, vlak voor Max, vrij hard van t gas ging was t verschil tussen Hamilton en Max bij pit entry 18 seconden en dat was ruim voldoende voor een vrije pitstop.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wel een beetje gek dat in deze topicreeks al dagen over deze SC en trackpositie gaat en maar één iemand (CJS) aangeeft dat trackpositie wellicht geen rol speelde.
Een beetje gek. Heel klein beetje
Ik schreeuwde/brulde echt keihard KARMA! naar de tv, al staand, toen Max Hamilton inhaaldequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:21 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)at-het-karma-is.html
Albon
Ik riep 'Merry Christmas, Lewis".quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik schreeuwde/brulde echt keihard KARMA! naar de tv, al staand, toen Max Hamilton inhaalde
Tenzij ze dus niet weer opnieuw gestart waren..quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Kans was sowieso groot dat max alsnog naar binnen was gehaald. Kwestie van kans zo groot mogelijk maken. Met een HAM op rood en VER op wit was de titel waarschijnlijk naar HAM gegaan
Als daar als een straf uit voortkomt, is dat vast geen straf die race-technisch impact heeft. Vast een boete ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Krijgt Hamiltoen een 10 P gridpenalty voor z’n eerste race vanwege z’n afwezigheid bij die FIA ceremonie?
Zou wel mooi zijn.
en daardoor weer geen wereldkampioen word hahahahahaquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Krijgt Hamiltoen een 10 P gridpenalty voor z’n eerste race vanwege z’n afwezigheid bij die FIA ceremonie?
Zou wel mooi zijn.
Je moet onzekerheid niet verwarren met arrogantie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:53 schreef mrkos het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Vries? Ik vind hem echt als zo'n ''braafste jongetje van de klas'' overkomen. Tikkeltje arrogant ook. Ik luister veel liever naar Max. Kijken weet ik nog niet, heb Nyck niet heel vaak zien rijden.
Kamper Max > kakker Nyckquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:53 schreef mrkos het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Vries? Ik vind hem echt als zo'n ''braafste jongetje van de klas'' overkomen. Tikkeltje arrogant ook. Ik luister veel liever naar Max. Kijken weet ik nog niet, heb Nyck niet heel vaak zien rijden.
Welnee joh, geregisseerde act.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
Zou het dan toch?
Een reprimande.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Zou wel mooi zijn.
En ik zat gewoon saai vol ongeloof naar die tv te starenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik riep 'Merry Christmas, Lewis".
Ik denk niet dat 10 gridplekken voor Lewis een onoverkomelijk probleem is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef tja77 het volgende:
Zou wel mooi zijn.
wel als Russel de eerste wedstrijd daardoor win , en Merc zal zeggen sorry Ham maar je word 2de rijder .. je mag Russel gaan helpen ....quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 10 gridplekken voor Lewis een onoverkomelijk probleem is.
Dit jaar was overigens pas de 1e keer sinds 2015 dat Lewis de 1e race wonquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel als Russel de eerste wedstrijd daardoor win , en Merc zal zeggen sorry Ham maar je word 2de rijder .. je mag Russel gaan helpen ....![]()
helemaal mee eens.......past prima bij de mercedes mentaliteitquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Kamper Max > kakker Nyck
Nyck past prima bij de Mercedes club
ik heb er zo nog een paar van Hamilton.......hij is 7 keer kampioen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon niet normaal
zo gedraagt een echte kampioen zich dus niet he![]()
Hamilton laat zich nooit zo gaan als Max.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb er zo nog een paar van Hamilton.......hij is 7 keer kampioen.
en nu ?
Ja, precies. VER wordt boos als een vent, HAM zeikt als een 8-jarig meisje dat niet mee mag spelen met de Barbie's.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton laat zich nooit zo gaan als Max.
Maakt niet uit, ieder zijn emoties.
Hier het album met zes printscreens. Het is close, te close.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:56 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ik heb geen F1TV
Zou je daar eens twee screens van kunnen maken?
Heeft hij van Jos, die wordt ook ''boos als een vent'' en begint om zich heen te meppen, is gewoon een teken van mentale zwakte.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, precies. VER wordt boos als een vent, HAM zeikt als een 8-jarig meisje dat niet mee mag spelen met de Barbie's.
Ieder zijn emoties, inderdaad.
Max zegt gelijk wat hij denkt....Hamilton doet het achterbaks in de media....Tjaquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, precies. VER wordt boos als een vent, HAM zeikt als een 8-jarig meisje dat niet mee mag spelen met de Barbie's.
Ieder zijn emoties, inderdaad.
Ik heb liever Donald Duck, dan die schijnheilig Micky Mouse.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jezelf niet laten zien op het FIA gala dat is pas mentale zwaktequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Heeft hij van Jos, die wordt ook ''boos als een vent'' en begint om zich heen te meppen, is gewoon een teken van mentale zwakte.
Masi deed de knockout, niet Max, en Max kon het de race daar voor niet eens opbrengen om op het podium te blijven, dus het lijkt me sterk as de rollen waren omgedraait dat hij wel had komen opdagen..quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jezelf niet laten zien op het FIA gala dat is pas mentale zwakte
max/RB hebben toto en lewis in de allerlaatste ronde van het seizoen compleet knockout geslagen
Max is echt niet de eerste die vroegtijdig het podium afloopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Masi deed de knockout, niet Max, en Max kon het de race daar voor niet eens opbrengen om op het podium te blijven, dus het lijkt me sterk as de rollen waren omgedraait dat hij wel had komen opdagen..
Ja ik zie al, het woont in Engeland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:19 schreef BroesWillems het volgende:
Ga nu niet weer in op die sneuneus.
Ik kijk niet naar nationaliteit, heb dat nooit zo gehad, dat ''ik support diegene die dezelfde nationaliteit als mij heeft'' , en vind het eerlijk gezegd wat vreemd, maar kijk meer naar oa de skill en class van de coureur, en dan steekt Hamilton toch met kop en schouders uit boven de rest van de gridquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja ik zie al, het woont in Engeland.
Die zijn al minstens 4 jaar lang blind voor tegenspraak.
Het was gewoon een terechte SC die zovaak de kant van MB/lewis is opgevallen in het verleden ( net zoals in Imola toen lewis kansloos was maar na de SC naar een P2 reed ) en MB had een zeer laffe en verkeerde tactiek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Masi deed de knockout, niet Max, en Max kon het de race daar voor niet eens opbrengen om op het podium te blijven, dus het lijkt me sterk as de rollen waren omgedraait dat hij wel had komen opdagen..
dat was echt onaanvaardbaar ......het zo vieren !quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Max is echt niet de eerste die vroegtijdig het podium afloopt.![]()
Hamilton kon het niet opbrengen om op gepaste manier te reageren als je wint en de tegenstander het ziekenhuis hebt in gereden.
Gefeliciteerd. De eerste keer dat je iets zegt wat enigszins kloptquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Teambazen vinden Max Verstappen de beste, Lewis Hamilton weer tweedequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:34 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar nationaliteit, heb dat nooit zo gehad, dat ''ik support diegene die dezelfde nationaliteit als mij heeft'' , en vind het eerlijk gezegd wat vreemd, maar kijk meer naar oa de skill en class van de coureur, en dan steekt Hamilton toch met kop en schouders uit boven de rest van de grid
laat zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb er zo nog een paar van Hamilton.......hij is 7 keer kampioen.
en nu ?
Dit hadden ze natuurlijk voor die laatste race moeten uitvragen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Teambazen vinden Max Verstappen de beste, Lewis Hamilton weer tweede
Dat Piquet nu de schoonvader van Max is is ook wel grappig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef Nober het volgende:
Dat het 30 jaar geduurd heeft sta ik nog steeds van te kijken.
[ afbeelding ]
Het besef dat hij kampioen is begint langzaam te komenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:28 schreef beantherio het volgende:
Morgen het 1 weekse jubileum van het kampioenschap van Max.
Zijn hele leven racistisch bejegend en tegengewerkt, zich opgewerkt vanuit de ghetto. Maar op waarde geklopt worden zodat hij niet zijn 8e wereldtitel bij kan schrijven, DAT is de pijn waar hij nooit meer overheen komt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Beathoven het volgende:
Speech van Toto
the pain
[ afbeelding ]
Over 92 dagen Bahreinquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:28 schreef beantherio het volgende:
Morgen het 1 weekse jubileum van het kampioenschap van Max.
Ik besef het pas als die grote rode 1 op de auto staat waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het besef dat hij kampioen is begint langzaam te komen
Hij laat zich enorm kennen vind ik. Al die jaren, al die races, geen enkele echte tegenstand, en alles is prima. Nu heeft ie een beetje competitie, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn hele leven racistisch bejegend en tegengewerkt, zich opgewerkt vanuit de ghetto. Maar op waarde geklopt worden zodat hij niet zijn 8e wereldtitel bij kan schrijven, DAT is de pijn waar hij nooit meer overheen komt.
Wat een ongelooflijke pussy.
Max VerstappEEN!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik besef het pas als die grote rode 1 op de auto staat waarschijnlijk
Alhoewel ik alles van Mercedes ernstig in twijfel trek hoop ik toch dat dit waar is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Beathoven het volgende:
Speech van Toto
the pain
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral heel kinderachtig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alhoewel ik alles van Mercedes ernstig in twijfel trek hoop ik toch dat dit waar is.
Genot.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Beathoven het volgende:
Speech van Toto
the pain
[ afbeelding ]
hard gelachen..............quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:34 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar nationaliteit, heb dat nooit zo gehad, dat ''ik support diegene die dezelfde nationaliteit als mij heeft'' , en vind het eerlijk gezegd wat vreemd, maar kijk meer naar oa de skill en class van de coureur, en dan steekt Hamilton toch met kop en schouders uit boven de rest van de grid
Hahaha, deze is echt spot on.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn hele leven racistisch bejegend en tegengewerkt, zich opgewerkt vanuit de ghetto. Maar op waarde geklopt worden zodat hij niet zijn 8e wereldtitel bij kan schrijven, DAT is de pijn waar hij nooit meer overheen komt.
Wat een ongelooflijke pussy.
Hij is de GOAT he. Dus dat moet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max is kampioen maar hier vinden ze het nog steeds leuker om het over Lewis te hebben.
Blijft bijzonder
serieus....die zijn al hun respect verloren dit jaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hahaha, deze is echt spot on.
Als je leven echt zo zwaar is geweest dan is dit een appeltje eitje om je overheen te zetten. Een luxe probleem.
Mercedes is gewoon al begonnen aan hun alternate reality story voor 2022. Die lui leven echt in een andere wereld, met een eigen verhaal, eigen verzonnen problemen en heldendaden.
omdat het zon slechte verliezer is, dat is best bijzonder na 7 dominante jaren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max is kampioen maar hier vinden ze het nog steeds leuker om het over Lewis te hebben.
Blijft bijzonder
wahahaha.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:57 schreef beantherio het volgende:
Een Hamilton-fan probeerde me er vandaag van te overtuigen dat Max eigenlijk had moeten inhouden in de laatste ronde om Hamilton te laten winnen. Omdat dat na de beslissing van Masi wel zo "rechtvaardig" was.![]()
ja wel als die net zoveel humor heeft als Riccardo Patresequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat Piquet nu de schoonvader van Max is is ook wel grappig.
Nee maar ik heb hem wel even herinnerd aan Silverstone, Hongarije en Baku en hem uitgelegd dat Lewis niet uitgezonderd is van het eens hebben van pech.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wahahaha.
Heb je hem met een uitspraak van Senna om zijn oren geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |