hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een ventquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
Al die mannen die het maar inhouden en inhouden
Dit is precies wat we willen zien.
Door mannen of door vrouwen? Of verzin je dit?quote:Op zaterdag 18 december 2021 03:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een vent![]()
ja ik spreek uit ervaring![]()
Maar dat zeg ik toch ook precies? Er ging hoe dan ook een team zichzelf genaaid voelen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Maar dit was dus geen standaard SC. Dat maakt het arbitrair, dat is net het hele punt. Het was niet de verkeerde keus (Masi mag blijkbaar in alle objectiviteit dit soort zaken beslissen) maar deze keuze met beslissingen is arbitrair.
Draai het om: Verstappen was P1 en Hamilton was P2. Dan hadden we deze keuze van Masi ook niet omarmd met "zo gaat dat met een safety car" (alle geschiedenis negeren). Dan had het geleken dat Hamilton moet winnen of dat er nog per se een laatste kunstmatige battle moest komen ongeacht de 55 al verreden rondes.
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.quote:“Ik ben blij voor hem”, laat Norris weten. “Ik heb hem gefeliciteerd met wat hij dit seizoen bereikt heeft. Want ik geloof er namelijk niet in dat hij het hele seizoen de betere auto had. Ik denk dat Mercedes het grootste deel van het jaar over de betere wagen beschikte. Max heeft meer pech gehad en ik denk dat hij als rijder minder fouten gemaakt heeft. Desondanks heeft hij hard gestreden. Hij heeft flink geknokt met Lewis, die veel meer ervaring heeft en zoveel wereldtitels heeft gewonnen.
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiekquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Je doet alsof Mercedes een keuze had.
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje waar ik net aan moest denken: Alonso in Hongarije heeft ook direct invloed gehad op de wereldkampioen
mooi, wist ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.
Mercedes heeft het zelf opgekloot.
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiek
wel eens hoor maar dat komt ook omdat de laatste race nog heel vers in het geheugen ligtquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreft
Oja, dat puntje van de snelste rondequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.
Dat is wel het leuke van F1 TV. Dan kun je alles terugkijken. Inclusief positie op de baan, etc.quote:
Alonsogod.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje waar ik net aan moest denken: Alonso in Hongarije heeft ook direct invloed gehad op de wereldkampioen
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award wonquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)1-teambazen/6892215/
Max Verstappen is door teambazen in de Formule 1 uitgeroepen tot beste coureur van het voorbije seizoen. De jaarlijkse teambazenverkiezing is sinds 2014 gewonnen door Lewis Hamilton, maar dit jaar is dit de Brit ook hier van de troon gestoten. Verstappen trekt met veertien punten verschil aan het langste eind.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat interview ergens buiten de tv om nog terug te zien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 03:17 schreef mrkos het volgende:
Wat een prachtig interview van Olav <3 Wat een held is Max toch!!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat interview ergens buiten de tv om nog terug te zien?
dat ze zo blijven janken vind ik wel leuk hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
Als hij wel stopt zal ik de butthurt Hamilton snowflakes op reddit niet missen. Hopelijk zoeken ze dan een andere sub daar om te janken.
Lewis is een aardige narcist jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef Colonia het volgende:
Ik hoorde de afgelopen dagen een paar keer langskomen (o.a. bij de heren van Ziggo gisteravond) dat Lewis misschien zou stoppen. Daar geloof ik niets van: die gast staat altijd graag in het middelpunt van de belangstelling (kijk maar naar zijn soms wat aparte kledingstijl) en kan het nu vermoed ik niet super trekken dat er nu een nieuwe ster aan het firmament is verschenen. Als hij nu nog een paar maanden niet van zich laat horen of vaag blijft of hij verder gaat, dan kan hij de aandacht de komende winter weer lekker op zichzelf richten.
Vorige winter had hij ook al zo'n trucje door pas in de winter zijn contract te verlengen.
het mooie is dat als je zulke figuren op de feiten en statistieken van heel het seizoen wijst dat ze dan opeens heeel stil worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:36 schreef Nielsch het volgende:
Als hij wel stopt zal ik de butthurt Hamilton snowflakes op reddit niet missen. Hopelijk zoeken ze dan een andere sub daar om te janken.
Ja maar hij had een zelfgemaakt gedicht en elke race een shirt met een regel eruit aan, dus dat compenseert!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award won![]()
Lekker juichen en met je vlag spelen als je iemand van de baan aan tikt die daarna het ziekenhuis in mag.
is dat zo? Heb toch de indruk dat ze zich er weinig van aantrekken in hun Lewisgoat doctrinequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het mooie is dat als je zulke figuren op de feiten en statistieken van heel het seizoen wijst dat ze dan opeens heeel stil worden.
door vrouwenquote:Op zaterdag 18 december 2021 03:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Door mannen of door vrouwen? Of verzin je dit?
Ach als je alleen het publiek vaak al hoorde hoe ze met Ham omging verteld toch al genoeg ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachen toen ik bij het afgelopen gala zag dat Hamilton person of the year award won![]()
Lekker juichen en met je vlag spelen als je iemand van de baan aan tikt die daarna het ziekenhuis in mag.
En hij moest ook eerst nog voorbij Vettel om richting Ocon te kunnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vindenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.
Mercedes heeft het zelf opgekloot.
Hij stopt echt niet. Hij wil persé die 8e wereldtitel binnenhalen en van iedereen en overal horen dat hij de grootste ever is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef Colonia het volgende:
Ik hoorde de afgelopen dagen een paar keer langskomen (o.a. bij de heren van Ziggo gisteravond) dat Lewis misschien zou stoppen. Daar geloof ik niets van: die gast staat altijd graag in het middelpunt van de belangstelling (kijk maar naar zijn soms wat aparte kledingstijl) en kan het nu vermoed ik niet super trekken dat er nu een nieuwe ster aan het firmament is verschenen. Als hij nu nog een paar maanden niet van zich laat horen of vaag blijft of hij verder gaat, dan kan hij de aandacht de komende winter weer lekker op zichzelf richten.
Vorige winter had hij ook al zo'n trucje door pas in de winter zijn contract te verlengen.
Het idee is dat als Lewis had gepit, Max dat niet gedaan had en de rollen omgekeerd zouden zijn. Mercedes wilde echter koste wat kost trackpositie behouden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zoveel fokkers dit een goede posting vinden![]()
Ronde 53, voor de crash, is het gat 12 sec.......
Op het moment dat Verstappen pit, achter de SC, is het gat 15 sec.
Ik heb net printscreens op mijn telefoon gemaakt. Ik upload met liefde deze afbeeldingen om die onzin te weerleggen.
En anders hier de laptimes en onderlinge verschillen
https://www.racefans.net/(...)rts-times-and-tyres/
Ik heb ook nergens een artikel gezien waar gesteld wordt dat Mercedes een gratis pitstop had kunnen maken. Heck, de 7 sec die Hamilton achter Perez verloren heeft wordt door velen gezien als 100% essentieel want anders had Hamilton wel een pitstop kunnen maken zonder trackpositie te verliezen. Ik lees niet alles, maar ik zie de cijfers of artikelen graag tegemoet
Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)gt-de-formule-1.html
Zou het dan toch?
Misschien!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
"Teleurstelling en frustratie is groot: Hamilton ontvolgt de Formule 1"
Zou het dan toch?
2 keer die race....de laffe strategie werd keihard afgestraftquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het idee is dat als Lewis had gepit, Max dat niet gedaan had en de rollen omgekeerd zouden zijn. Mercedes wilde echter koste wat kost trackpositie behouden.
Lewis wint wel een prijs:quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef Rnie het volgende:
"Teleurstelling en frustratie is groot: Hamilton ontvolgt de Formule 1"
Zou het dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |