hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een ventquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
Al die mannen die het maar inhouden en inhouden
Dit is precies wat we willen zien.
Door mannen of door vrouwen? Of verzin je dit?quote:Op zaterdag 18 december 2021 03:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
hahaha en dan afgeblaft worden van ben jij nou een vent![]()
ja ik spreek uit ervaring![]()
Maar dat zeg ik toch ook precies? Er ging hoe dan ook een team zichzelf genaaid voelen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Maar dit was dus geen standaard SC. Dat maakt het arbitrair, dat is net het hele punt. Het was niet de verkeerde keus (Masi mag blijkbaar in alle objectiviteit dit soort zaken beslissen) maar deze keuze met beslissingen is arbitrair.
Draai het om: Verstappen was P1 en Hamilton was P2. Dan hadden we deze keuze van Masi ook niet omarmd met "zo gaat dat met een safety car" (alle geschiedenis negeren). Dan had het geleken dat Hamilton moet winnen of dat er nog per se een laatste kunstmatige battle moest komen ongeacht de 55 al verreden rondes.
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.quote:“Ik ben blij voor hem”, laat Norris weten. “Ik heb hem gefeliciteerd met wat hij dit seizoen bereikt heeft. Want ik geloof er namelijk niet in dat hij het hele seizoen de betere auto had. Ik denk dat Mercedes het grootste deel van het jaar over de betere wagen beschikte. Max heeft meer pech gehad en ik denk dat hij als rijder minder fouten gemaakt heeft. Desondanks heeft hij hard gestreden. Hij heeft flink geknokt met Lewis, die veel meer ervaring heeft en zoveel wereldtitels heeft gewonnen.
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiekquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. En dat komt ook gewoon uit een Brit.
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Je doet alsof Mercedes een keuze had.
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje waar ik net aan moest denken: Alonso in Hongarije heeft ook direct invloed gehad op de wereldkampioen
mooi, wist ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En die had Mercedes ook. Vanaf het moment dat Hamilton langs de pit entry reed tot het moment dat Ocon (die reed fysiek voor Max op de baan op dat moment) langs de pit exit kwam, duurde 33 seconden. Zelfs als Max niet gepit had, was Hamilton ruim voor hem op de baan teruggekomen. Er werd natuurlijk niet meer op racesnelheid gereden. Toen de SC bekend werd gemaakt, had Mercedes 20 seconden om te reageren. Tijd zat.
Mercedes heeft het zelf opgekloot.
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat er geen enkele F1 coureur is die vindt dat Max het niet verdient, als ze zich anders uitspreken is dat politiek
wel eens hoor maar dat komt ook omdat de laatste race nog heel vers in het geheugen ligtquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, er komt dan vaak de verplichte 'maar Lewis verdient het ook' achteraan. Wat nergens op slaat wat mij betreft
Oja, dat puntje van de snelste rondequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet echt, met 7 extra punten daar had Lewis nog steeds 2de geweest in de eindstand.
Dat is wel het leuke van F1 TV. Dan kun je alles terugkijken. Inclusief positie op de baan, etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |