Nou, dan heb ik niks gemist.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland
Dit was het hoogtepunt gister. (naast Matt Campbell ; Koert'met wie? en Barney die tijdens de loting al weer allemaal negatieve scenario's had bedacht)
[ twitter ]
Wel godverdomme.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lewis waarschijnlijk na zijn eerste potje meteen tegen Gerrie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet per se, ik ben gewoon oprecht genteresseerdquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef Charz het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd foto’s laten zien eigenlijk
quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]KappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, ik ben gewoon oprecht genteresseerd
Trots op je maatquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Beentjes KAPOT gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2021 15:48:57 ]
Wat is het ook een ongelofelijk slappe lul.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Scrummie heeft een van jouw posts geliked in "Voetbal / [VBL SC #8033] Ballen uit de jus"![]()
![]()
![]()
Beter een slappe lul dan @Elanquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het ook een ongelofelijk slappe lul.
@GGMMquote:Op maandag 29 november 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
Wellicht is het verwijderen van zijn twitteraccount een opmaat naar het registreren van een nieuw FOK!-account
Ik ben extreem positief op deze maandag.
Zodra ik mocht heb ik direct een prikje genomen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ben je nog steeds een wappie of heb je inmiddels een prikje gehad? @:scrummie
@:zipportal moet dit weten.
Ben je nog steeds lid van Ongehoord Nederland?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra ik mocht heb ik direct een prikje genomen.
Stukje demonisering tijdens mijn afwezigheid merk ik.
Oh dus @Zipportal heeft je hier maandenlang achter je rug om onterecht zwart gemaakt? (ik neem aan dat je niet zo kansloos was om mee te lezen)quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra ik mocht heb ik direct een prikje genomen.
Stukje demonisering tijdens mijn afwezigheid merk ik.
Ik las af en toe mee jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dus @:zipportal heeft je hier maandenlang achter je rug om zwart gemaakt? (ik neem aan dat je niet zo kansloos was om mee te lezen)
Jij WIST dat dit wel het geval wasquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
(ik neem aan dat je niet zo kansloos was om mee te lezen)
Nee, al bijna twee jaar niet meer!quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je nog steeds lid van Ongehoord Nederland?
Volgende keer gewoon even tot 5 tellen (ik wilde zeggen 10 maar laten we je niet overschatten) als je weer een woedeaanval krijgt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las af en toe mee ja. Zoals ik ook deed vanaf 2002 tot ongeveer 2011. Best leuk hoor.
Maar ja, dat blijkt. Dat is geen verrassing overigens, @:Zipportal is een erg matige user.
Ik ga even reageren in je topic.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
De dag waarvan je wist dat hij zeer spoedig zou komen.
Ik heb alleen op twitter nog contact gehad met Scrummie. Toen verwijderde hij zijn account ook overigens.quote:
Ik was niet woedend, ik was slechts heel erg teleurgesteld. Maar je hebt wel gelijk. Overigens mag het (ik) ook niet meer, anonimiseren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon even tot 5 tellen (ik wilde zeggen 10 maar laten we je niet overschatten) als je weer een woedeaanval krijgt.
Er mag NIETS meer in dit land.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was niet woedend, ik was slechts heel erg teleurgesteld. Maar je hebt wel gelijk. Overigens mag het (ik) ook niet meer, anonimiseren.
Nee ga weg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga even reageren in je topic.
Ik ben benieuwd naar de analyse van Scrummie over de winst van Messi gisteren tijdens ballon d'or galaquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb alleen op twitter nog contact gehad met Scrummie. Toen verwijderde hij zijn account ook overigens.
Die Fransen kunnen mijn kloten kussen met hun kutprijs.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de analyse van Scrummie over de winst van Messi gisteren tijdens ballon d'or gala
Volledig terecht. @BadderHaringquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de analyse van Scrummie over de winst van Messi gisteren tijdens ballon d'or gala
Las ergens dat Messi z'n statistieken bijna overal in excelleerde tov Lewa lolquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Fransen kunnen mijn kloten kussen met hun kutprijs.
Internationale jury. Kunnen trouwens ook m'n kut kussen. Tot morgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Fransen kunnen mijn kloten kussen met hun kutprijs.
Ik ga NU naar het Feyenoord topic even Gurley uitschelden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Hij heeft na een post of 10 nog niet echt iets extreems doms gezegd en is nog niet kwaad geworden.
Dit is niet de echte Scrummie.
Heftig nieuws ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
En dan lees je het nieuws over Gyan. Ik ga niemand uitschelden.
Wat vind jij van mensen die zich druk maken om wat wel of niet in de Top 2000 staat?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die zich druk maken om de ballon d'or hebben meestal een hele kleine piemel.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die zich druk maken om wat wel of niet in de Top 2000 staat?
(ik heb dit onderwerp al aangesneden op Twitter laatst, maar dat heb je denk ik gemist)
Ik werd vandaag op twitter een verwend kind genoemd naar aanleiding van een opmerking over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die zich druk maken om wat wel of niet in de Top 2000 staat?
(ik heb dit onderwerp al aangesneden op Twitter laatst, maar dat heb je denk ik gemist)
Scrummiequote:Op dinsdag 30 november 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
En dan lees je het nieuws over Gyan. Ik ga niemand uitschelden.
Wat vind jij van mensen die meerdere keren met veel bombarie hun account weggooien om dan toch weer terug te komen alsof er niks gebeurd is?quote:
Onkruid vergaat niet.. net zoals ikquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die meerdere keren met veel bombarie hun account weggooien om dan toch weer terug te komen alsof er niks gebeurd is?
Ik zie het nut niet echt in van het selecteren van de username. @GGMM doet dit echt veel soepeler.quote:
Wat vond jij van Cash Truck?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:56 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ik vergeet het steeds te vragen maar wat vond je van Last night in Soho? (Die zou je dit weekend kijken dat had je beloofd)
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk een uitsmijter,
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan jij een avond teren op slechts een maaltijdsalade?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens een vrij droevige maaltijdsalade staan maar ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Een vrij droevige maaltijdsalade dus. @:drizzt
Ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij een avond teren op slechts een maaltijdsalade?
Falafel, krieltjes, ijsbergsla, komkommer, tomaat, augurk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is toch niet te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij een avond teren op slechts een maaltijdsalade?
Erg goede keuze.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Falafel, krieltjes, ijsbergsla, komkommer, tomaat, augurk.
Waarbij 'ie dan niet het bord omdraait maar steeds om de tafel loopt?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot 22:00 of zo en dan ondraaglijk. Zal het sporten toch gewoon schaken zijn?
Prima review leest lekker wegquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [VBL SC #8015] Tatabanya ofzoiets
quote:
Solo schaken, is dat een ding? Zo ja dan zeker.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarbij 'ie dan niet het bord omdraait maar steeds om de tafel loopt?
Denk je ook dat we eraan gaan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Solo schaken, is dat een ding? Zo ja dan zeker.
Niks met doodgaan te maken maar louter een extra bewijsstuk dat corona een verzinsel is om ons te onderdrukken door de hogere, geheime wereldleiders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat we eraan gaan?
[ afbeelding ]
Omgquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat we eraan gaan?
[ afbeelding ]
Dit had je nog wel even wat langer mogen vergeten. Ik ga hem dit weekend kijken! (nu echt)quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:56 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ik vergeet het steeds te vragen maar wat vond je van Last night in Soho? (Die zou je dit weekend kijken dat had je beloofd)
Gelukkig maar. Tot voor kort wist ik niet eens dat we eigenlijk geleid worden door reptilians.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks met doodgaan te maken maar louter een extra bewijsstuk dat corona een verzinsel is om ons te onderdrukken door de hogere, geheime wereldleiders.
Wtf in wat voor een magisch sprookjeswereld heb jij al die tijd geleefdquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Tot voor kort wist ik niet eens dat we eigenlijk geleid worden door reptilians.
Ja, ik moet toegeven dat ik echt heb zitten slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf in wat voor een magisch sprookjeswereld heb jij al die tijd geleefd
Maar goed doe je toch niks aan, we hebben het maar te accepteren
Ik heb hem al geluisterd ja, dat doe ik vaak als Henk Spaan er niet bij is. Wie is dat met die verwijfde stem eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland de nieuwe hardgras podcast is met Marcel en de bestseller auteur.
Moet je wel Hugo en met name Frank van der Lende![]()
![]()
voor lief nemen.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
Wellicht is het verwijderen van zijn twitteraccount een opmaat naar het registreren van een nieuw FOK!-account
Ik ben extreem positief op deze maandag.
Hoe was hij toen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:08 schreef Caland het volgende:
Ook wel mooi dat ze mijn beeld over Harry Vermeegen echt compleet bevestigen. Zo heb ik hem ook een keer meegemaakt ooit toen de camera's er niet bij waren.
quote:
Frank van der Lende dus, n of andere kutdj van 3fm ofzo. die o.a. niets wist van Vloet en Airborne icm Vitesse. Echt een engnekje ook.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem al geluisterd ja, dat doe ik vaak als Henk Spaan er niet bij is. Wie is dat met die verwijfde stem eigenlijk?
Ah die ken ik niet, echt een hele vervelende stem ook. Zou je niet verwachten op de radio.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank van der Lende dus, n of andere kutdj van 3fm ofzo. die o.a. niets wist van Vloet en Airborne icm Vitesse. Echt een engnekje ook.
Hij heeft ook een enorm radiohoofd, die Frank.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet, echt een hele vervelende stem ook. Zou je niet verwachten op de radio.
Sowieso heb ik bij hem en dat oudje dat er vaak bijzit het idee dat ze niet eens weten of er lucht of zand in een bal zit.
Ik herkende hem ook niet, moest het navragen in WLR aan @Slobeend . En die laatste zin was precies hetzelfde als wat ik zei.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet, echt een hele vervelende stem ook. Zou je niet verwachten op de radio.
Sowieso heb ik bij hem en dat oudje dat er vaak bijzit het idee dat ze niet eens weten of er lucht of zand in een bal zit.
Neequote:Op dinsdag 30 november 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook niet, moest het navragen in WLR aan @:slobeend . En die laatste zin was precies hetzelfde als wat ik zei.![]()
[ afbeelding ]
Vreselijk nat geworden van deze knapperd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook niet, moest het navragen in WLR aan @:slobeend . En die laatste zin was precies hetzelfde als wat ik zei.![]()
[ afbeelding ]
Timber is de nieuwe Johan Cruijff.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Timber is de nieuwe Johan Cruijff.
gr Henk
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
gr Henk
Meh, soms wil hij net te graag. Dit was zo’n column.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe Nico kan je vast bekoren @:caland
Overigens snap ik niet waarom er op twitter allemaal mensen ontzettend boos doen dat ze Barendrecht - Ajax niet kunnen kijken.
Ik heb meer met honden, maar dit gaat me toch net te ver.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Volgende keer de doodstraf gaarne.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Volgende keer de doodstraf gaarne.
Ik vind het slag volk dat ziedend wordt omdat Jong Ajax niet altijd op TV is een stuk vermoeiender.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens snap ik niet waarom er op twitter allemaal mensen ontzettend boos doen dat ze Barendrecht - Ajax niet kunnen kijken.
PetrovicGodquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-wijzen~a03a07fb4/
Een kat heeft 9 levens.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is toch al dood? Tommie kan niet nog een keer de kippenren binnen sluipen.
Komt eigenlijk op hetzelfde neer toch.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het slag volk dat ziedend wordt omdat Jong Ajax niet altijd op TV is een stuk vermoeiender.
Nu er geen fans zijn bij Ajax v Barendrecht heb je ergens gelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt eigenlijk op hetzelfde neer toch.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind zijn "humor" echt helemaal niks met zijn zogenaamd leuke vergelijkingen en metaforenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
13quote:
Dan ben je vast ook geen fan van Arco Gnocchi.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zijn "humor" echt helemaal niks met zijn zogenaamd leuke vergelijkingen en metaforen
mee eensquote:
Dat is 'ie ook.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
gr Henk
Successionquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb me dus drie seizoenen zitten verbazen over succession dat Amerikanen toch wel humor hebben
Kom ik er nu achter dat het geschreven is door een Engelsman, uiteraard
Plafonddienstquote:Op woensdag 1 december 2021 00:45 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen. Blijf vannacht maar op denk ik.
FF pissen.quote:
Bijna weer een coronajaar voorbij.quote:Op woensdag 1 december 2021 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme het is alweer december.
Nee jouw humor is leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zijn "humor" echt helemaal niks met zijn zogenaamd leuke vergelijkingen en metaforen
Dit jaar is echt voorbij gevlogen !!quote:Op woensdag 1 december 2021 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme het is alweer december.
Wat is jouw meest memorabele moment van het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 1 december 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit jaar is echt voorbij gevlogen !!
Een noodlanding in Minsk.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw meest memorabele moment van het afgelopen jaar?
Toch een glimlach.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Weekend gifdump #16 ( ? ) presenteer ik vandaag gif #46:
[ afbeelding ]
Kuthondenquote:Op woensdag 1 december 2021 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Weekend gifdump #16 ( ? ) presenteer ik vandaag gif #46:
[ afbeelding ]
Ja! Gisterenavond.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of @:muskusboktor57 al nieuwe bananen heeft gekocht
Wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke idioot.
Sorry, ik ben altijd een beetje geprikkeld op de woensdag. Zo'n dag waar je echt helemaal niks mee kan.quote:
Misschien kan iemand een jolig deukie plaatje plaatsen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, ik ben altijd een beetje geprikkeld op de woensdag. Zo'n dag waar je echt helemaal niks mee kan.
Ik wilde net zeggen, ik kan mij niet herinneren dat we tezamen rondom het knikkerputje hebben gestaan.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, ik ben altijd een beetje geprikkeld op de woensdag. Zo'n dag waar je echt helemaal niks mee kan.
Op woensdag kan je de week doormidden zagenquote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond al gedaanquote:Op woensdag 1 december 2021 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op woensdag kan je de week doormidden zagen
Is hij ook terug?!quote:Op woensdag 1 december 2021 11:30 schreef GGMM het volgende:
Dat was JanCees zijn enige bijdrage op het forum.
Ik mis hem.
Ik ben best blij dat de woensdag er is deze weken. Dinsdag maakt me kapot.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Steeds als ik je zie lopenquote:
Jij laat het studentenleven wel heel zwaar klinken zeg.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben best blij dat de woensdag er is deze weken. Dinsdag maakt me kapot.
Niet wr dit gezeikquote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij laat het studentenleven wel heel zwaar klinken zeg.
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar de dinsdag is gewoon een kutdag.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.
Niet zo moeilijk als @3rr0rquote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.
Ik heb 30 jaar genoten van het studentenleven in Utrecht, Den Bosch, Nijmegen en Groningen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als je later goed terecht komt en een leuke baan hebt mag studeren best even duren.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 30 jaar genoten van het studentenleven in Utrecht, Den Bosch, Nijmegen en Groningen.
Werkgevers geven geen fuck om je uni diploma, ik kom echt nergens uberhaupt door de eerste sollicitatieronde heen.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als je later goed terecht komt en een leuke baan hebt mag studeren best even duren.
Of aan je studie. Overigens was het een sneer naar tong.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Werkgevers geven geen fuck om je uni diploma, ik kom echt nergens uberhaupt door de eerste sollicitatieronde heen.
Misschien ligt het dan toch niet aan mn diploma ( ik maak hem zelf maar alvast)
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.quote:
Waar wel een kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of aan je studie. Overigens was het een sneer naar tong.
Precies. Jij begrijpt het. Wel kut van die studieschuld bij de studentes.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als je later goed terecht komt en een leuke baan hebt mag studeren best even duren.
Mwah, dat is het aparte. Mn studie sluit perfect aan bij de functies. Alleen mn werkervaring niet ( ik werk in financiele sector en solliciteer bij de overheid)quote:Op woensdag 1 december 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of aan je studie. Overigens was het een sneer naar tong.
Als zelfs de roverheid je niet wil dan gaat er wel iets mis ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, dat is het aparte. Mn studie sluit perfect aan bij de functies. Alleen mn werkervaring niet ( ik werk in financiele sector en solliciteer bij de overheid)
Over een leuke baan gesproken, hoe is het bij de GGD?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is ditquote:Op woensdag 1 december 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.
GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.
Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
Is nog alleen training dus een beetje op FOK! zitten met het geluid van de training aan.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een leuke baan gesproken, hoe is het bij de GGD?
quote:
Die mensjes nemen dat haxball echt heel serieus.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.
GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.
Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
Jij brengt het op.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:12 schreef GGMM het volgende:
Laat @:3rr0r met rust
Die jongen heeft het niet makkelijk
En terecht.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Die mensjes nemen dat haxball echt heel serieus.
Jij bent ?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En terecht.
Maar beter gebruikt hij mijn 4-zones-tactiek.
Ik volg je raad op. Maak er wat van en trusten.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand waar je geen ruzie mee wil maken tong80.
Dus stop hiermee en ga slapen.
Welterusten ouwe reus.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg je raad op. Maak er wat van en trusten.
Slaap lekker maatquote:Op woensdag 1 december 2021 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg je raad op. Maak er wat van en trusten.
Nee sorry Scrummie maar deze act werkt niet, ik ken jou als een van de liefste users van FOK! Naar mijn mening.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand waar je geen ruzie mee wil maken tong80.
Dus stop hiermee en ga slapen.
Jammer dat jij altijd mensen met elkaar moet vergelijken om jezelf zo beter te voelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard pakt er in COR gemiddeld 15 per post. Even om te vergelijken.
Huh, ik dacht dat ik die altijd scheldende, altijd ziedende dorpsidioot was.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee sorry Scrummie maar deze act werkt niet, ik ken jou als een van de liefste users van FOK! Naar mijn mening.
Ik vergelijk best veel. Zo ga ik nu de zin "een psycholoog over bezoeken" vergelijken met een paar andere mogelijkheden en als blijkt dat jij hier en nu een Lucilletje doet kom ik daar ongelofelijk op terug.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij altijd mensen met elkaar moet vergelijken om jezelf zo beter te voelen.
Ik zou daar toch eens een psycholoog over bezoeken als ik jou was.
IRC genotquote:Op woensdag 1 december 2021 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch slaps @:Muskusboktor57 around a bit with a large trout.
Het verbaast mij oprecht dat @3rr0r nog trouw aanwezig is bij hax.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2021 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Het verbaast mij oprecht dat @:3rr0r nog trouw aanwezig is bij hax.
Je bent wel regelmatig woest. Maar op een gemoedelijke manier.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ik die altijd scheldende, altijd ziedende dorpsidioot was.
Snap ik niets van. @GGMM is een prima analistquote:Op woensdag 1 december 2021 13:07 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM heeft wel eens betere spelers weggejaagd.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 1 december 2021 13:07 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM heeft wel eens betere spelers weggejaagd.
zwevendquote:Op woensdag 1 december 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Ik heb alleen banaantje en vollenhoven weggejaagd, maar die waren een stuk slechter dan @:3rr0r
@:3rr0r spaar ik regelmatig, omdat hij het niet al te makkelijk heeft
Hopelijk doet hij tijdens het WK (als wij duo mod zijn) regelmatig mee bij haxball in de rust.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Verder zet ik me altijd hard in voor de terugkeer van @:paxcon, die ook niet al te best speelt.
Eens, dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij tijdens het WK als (wij duo mod zijn) regelmatig mee bij haxball in de rust.
Ik zou 'als' toch ook tussen de () zetten.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij tijdens het WK als (wij duo mod zijn) regelmatig mee bij haxball in de rust.
Akkoord, aangepast.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou 'als' toch ook tussen de () zetten.
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
WK-mods worden @:R-woud93, @:Drizzt_DoUrden en @:Nattekat
Daar staat maar 1 naam bij waar ik warm van word.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat zouden @maxi-mus en @Coco toch gaan doen?quote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het is wat het is.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar staat maar 1 naam bij waar ik warm van word.
@maxi-mus speelt geen haxballquote:Op woensdag 1 december 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zouden @:maxi-mus en @:Coco toch gaan doen?
Dat lijkt mij niet. Hoewel wij wel een uitstekend duo zouden zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zouden @:maxi-mus en @:Coco toch gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |