Jij laat het studentenleven wel heel zwaar klinken zeg.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben best blij dat de woensdag er is deze weken. Dinsdag maakt me kapot.
Niet wéér dit gezeikquote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij laat het studentenleven wel heel zwaar klinken zeg.
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar de dinsdag is gewoon een kutdag.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.
Niet zo moeilijk als @3rr0rquote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.
Ik heb 30 jaar genoten van het studentenleven in Utrecht, Den Bosch, Nijmegen en Groningen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als je later goed terecht komt en een leuke baan hebt mag studeren best even duren.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 30 jaar genoten van het studentenleven in Utrecht, Den Bosch, Nijmegen en Groningen.
Werkgevers geven geen fuck om je uni diploma, ik kom echt nergens uberhaupt door de eerste sollicitatieronde heen.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als je later goed terecht komt en een leuke baan hebt mag studeren best even duren.
Of aan je studie. Overigens was het een sneer naar tong.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Werkgevers geven geen fuck om je uni diploma, ik kom echt nergens uberhaupt door de eerste sollicitatieronde heen.
Misschien ligt het dan toch niet aan mn diploma ( ik maak hem zelf maar alvast)
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.quote:
Waar wel een kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of aan je studie. Overigens was het een sneer naar tong.
Precies. Jij begrijpt het. Wel kut van die studieschuld bij de studentes.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als je later goed terecht komt en een leuke baan hebt mag studeren best even duren.
Mwah, dat is het aparte. Mn studie sluit perfect aan bij de functies. Alleen mn werkervaring niet ( ik werk in financiele sector en solliciteer bij de overheid)quote:Op woensdag 1 december 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of aan je studie. Overigens was het een sneer naar tong.
Als zelfs de roverheid je niet wil dan gaat er wel iets mis ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, dat is het aparte. Mn studie sluit perfect aan bij de functies. Alleen mn werkervaring niet ( ik werk in financiele sector en solliciteer bij de overheid)
Over een leuke baan gesproken, hoe is het bij de GGD?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |