Ja! Gisterenavond.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of @:muskusboktor57 al nieuwe bananen heeft gekocht
Wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet achterlijke idioot.
Sorry, ik ben altijd een beetje geprikkeld op de woensdag. Zo'n dag waar je echt helemaal niks mee kan.quote:
Misschien kan iemand een jolig deukie plaatje plaatsen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, ik ben altijd een beetje geprikkeld op de woensdag. Zo'n dag waar je echt helemaal niks mee kan.
Ik wilde net zeggen, ik kan mij niet herinneren dat we tezamen rondom het knikkerputje hebben gestaan.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, ik ben altijd een beetje geprikkeld op de woensdag. Zo'n dag waar je echt helemaal niks mee kan.
Op woensdag kan je de week doormidden zagenquote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond al gedaanquote:Op woensdag 1 december 2021 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op woensdag kan je de week doormidden zagen
Is hij ook terug?!quote:Op woensdag 1 december 2021 11:30 schreef GGMM het volgende:
Dat was JanCees zijn enige bijdrage op het forum.
Ik mis hem.
Ik ben best blij dat de woensdag er is deze weken. Dinsdag maakt me kapot.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Steeds als ik je zie lopenquote:
Jij laat het studentenleven wel heel zwaar klinken zeg.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben best blij dat de woensdag er is deze weken. Dinsdag maakt me kapot.
Niet wéér dit gezeikquote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij laat het studentenleven wel heel zwaar klinken zeg.
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar de dinsdag is gewoon een kutdag.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.
Niet zo moeilijk als @3rr0rquote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Stijn met rust. Die jongen heeft het al moeilijk genoeg.
Ik heb 30 jaar genoten van het studentenleven in Utrecht, Den Bosch, Nijmegen en Groningen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |