Hoe gaat het met afvallen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk een uitsmijter,
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan jij een avond teren op slechts een maaltijdsalade?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens een vrij droevige maaltijdsalade staan maar ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Een vrij droevige maaltijdsalade dus. @:drizzt
Ja.quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij een avond teren op slechts een maaltijdsalade?
Falafel, krieltjes, ijsbergsla, komkommer, tomaat, augurk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is toch niet te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij een avond teren op slechts een maaltijdsalade?
Erg goede keuze.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Falafel, krieltjes, ijsbergsla, komkommer, tomaat, augurk.
Waarbij 'ie dan niet het bord omdraait maar steeds om de tafel loopt?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot 22:00 of zo en dan ondraaglijk. Zal het sporten toch gewoon schaken zijn?
Prima review leest lekker wegquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [VBL SC #8015] Tatabanya ofzoiets
quote:
Solo schaken, is dat een ding? Zo ja dan zeker.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarbij 'ie dan niet het bord omdraait maar steeds om de tafel loopt?
Denk je ook dat we eraan gaan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Solo schaken, is dat een ding? Zo ja dan zeker.
Niks met doodgaan te maken maar louter een extra bewijsstuk dat corona een verzinsel is om ons te onderdrukken door de hogere, geheime wereldleiders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat we eraan gaan?
[ afbeelding ]
Omgquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat we eraan gaan?
[ afbeelding ]
Dit had je nog wel even wat langer mogen vergeten. Ik ga hem dit weekend kijken! (nu echt)quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:56 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ik vergeet het steeds te vragen maar wat vond je van Last night in Soho? (Die zou je dit weekend kijken dat had je beloofd)
Gelukkig maar. Tot voor kort wist ik niet eens dat we eigenlijk geleid worden door reptilians.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks met doodgaan te maken maar louter een extra bewijsstuk dat corona een verzinsel is om ons te onderdrukken door de hogere, geheime wereldleiders.
Wtf in wat voor een magisch sprookjeswereld heb jij al die tijd geleefdquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Tot voor kort wist ik niet eens dat we eigenlijk geleid worden door reptilians.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |