@GGMMquote:Op maandag 29 november 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
Wellicht is het verwijderen van zijn twitteraccount een opmaat naar het registreren van een nieuw FOK!-account
Ik ben extreem positief op deze maandag.
Zodra ik mocht heb ik direct een prikje genomen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ben je nog steeds een wappie of heb je inmiddels een prikje gehad? @:scrummie
@:zipportal moet dit weten.
Ben je nog steeds lid van Ongehoord Nederland?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra ik mocht heb ik direct een prikje genomen.
Stukje demonisering tijdens mijn afwezigheid merk ik.
Oh dus @Zipportal heeft je hier maandenlang achter je rug om onterecht zwart gemaakt? (ik neem aan dat je niet zo kansloos was om mee te lezen)quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra ik mocht heb ik direct een prikje genomen.
Stukje demonisering tijdens mijn afwezigheid merk ik.
Ik las af en toe mee jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dus @:zipportal heeft je hier maandenlang achter je rug om zwart gemaakt? (ik neem aan dat je niet zo kansloos was om mee te lezen)
Jij WIST dat dit wel het geval wasquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
(ik neem aan dat je niet zo kansloos was om mee te lezen)
Nee, al bijna twee jaar niet meer!quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je nog steeds lid van Ongehoord Nederland?
Volgende keer gewoon even tot 5 tellen (ik wilde zeggen 10 maar laten we je niet overschatten) als je weer een woedeaanval krijgt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las af en toe mee ja. Zoals ik ook deed vanaf 2002 tot ongeveer 2011. Best leuk hoor.
Maar ja, dat blijkt. Dat is geen verrassing overigens, @:Zipportal is een erg matige user.
Ik ga even reageren in je topic.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
De dag waarvan je wist dat hij zeer spoedig zou komen.
Ik heb alleen op twitter nog contact gehad met Scrummie. Toen verwijderde hij zijn account ook overigens.quote:
Ik was niet woedend, ik was slechts heel erg teleurgesteld. Maar je hebt wel gelijk. Overigens mag het (ik) ook niet meer, anonimiseren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon even tot 5 tellen (ik wilde zeggen 10 maar laten we je niet overschatten) als je weer een woedeaanval krijgt.
Er mag NIETS meer in dit land.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was niet woedend, ik was slechts heel erg teleurgesteld. Maar je hebt wel gelijk. Overigens mag het (ik) ook niet meer, anonimiseren.
Nee ga weg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga even reageren in je topic.
Ik ben benieuwd naar de analyse van Scrummie over de winst van Messi gisteren tijdens ballon d'or galaquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb alleen op twitter nog contact gehad met Scrummie. Toen verwijderde hij zijn account ook overigens.
Die Fransen kunnen mijn kloten kussen met hun kutprijs.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de analyse van Scrummie over de winst van Messi gisteren tijdens ballon d'or gala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |