Nou, dan heb ik niks gemist.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland
Dit was het hoogtepunt gister. (naast Matt Campbell ; Koert'met wie? en Barney die tijdens de loting al weer allemaal negatieve scenario's had bedacht)
[ twitter ]
Wel godverdomme.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lewis waarschijnlijk na zijn eerste potje meteen tegen Gerrie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet per se, ik ben gewoon oprecht geïnteresseerdquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef Charz het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd foto’s laten zien eigenlijk
quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]KappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd
Trots op je maatquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Beentjes KAPOT gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2021 15:48:57 ]
Wat is het ook een ongelofelijk slappe lul.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Scrummie heeft een van jouw posts geliked in "Voetbal / [VBL SC #8033] Ballen uit de jus"![]()
![]()
![]()
Beter een slappe lul dan @Elanquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is het ook een ongelofelijk slappe lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |