Je bent wel regelmatig woest. Maar op een gemoedelijke manier.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat ik die altijd scheldende, altijd ziedende dorpsidioot was.
Snap ik niets van. @GGMM is een prima analistquote:Op woensdag 1 december 2021 13:07 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM heeft wel eens betere spelers weggejaagd.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 1 december 2021 13:07 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM heeft wel eens betere spelers weggejaagd.
zwevendquote:Op woensdag 1 december 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Ik heb alleen banaantje en vollenhoven weggejaagd, maar die waren een stuk slechter dan @:3rr0r
@:3rr0r spaar ik regelmatig, omdat hij het niet al te makkelijk heeft
Hopelijk doet hij tijdens het WK (als wij duo mod zijn) regelmatig mee bij haxball in de rust.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
Verder zet ik me altijd hard in voor de terugkeer van @:paxcon, die ook niet al te best speelt.
Eens, dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij tijdens het WK als (wij duo mod zijn) regelmatig mee bij haxball in de rust.
Ik zou 'als' toch ook tussen de () zetten.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij tijdens het WK als (wij duo mod zijn) regelmatig mee bij haxball in de rust.
Akkoord, aangepast.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou 'als' toch ook tussen de () zetten.
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
WK-mods worden @:R-woud93, @:Drizzt_DoUrden en @:Nattekat
Daar staat maar 1 naam bij waar ik warm van word.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat zouden @maxi-mus en @Coco toch gaan doen?quote:Op woensdag 1 december 2021 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het is wat het is.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar staat maar 1 naam bij waar ik warm van word.
@maxi-mus speelt geen haxballquote:Op woensdag 1 december 2021 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zouden @:maxi-mus en @:Coco toch gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |