Wat is ditquote:Op woensdag 1 december 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.
GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.
Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
Is nog alleen training dus een beetje op FOK! zitten met het geluid van de training aan.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een leuke baan gesproken, hoe is het bij de GGD?
quote:
Die mensjes nemen dat haxball echt heel serieus.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, je ziet in dit soort gifjes niet eens hoe de situatie was. Stel je staat achter en de tijd dringt, dan neem je al hele andere beslissingen, neem je meer risico. Je ziet niet of andere spelers falen waardoor je hun fouten moet trachten te herstellen. Prima ter vermaak maar kom niet betweterig adhv 1 actie die misgaat proberen te doen alsof je meer inzicht hebt dan de ander.
GGMM verliest bijvoorbeeld tig keer de bal wat ik dan mag oplossen, laat 5 goede scoringskansen de mist in gaan waardoor we niet op voorsprong komen. Zien we niks van, nee, gifje met 3rr0r en dan uit de hoogte komen doen alsof je beter inzicht hebt. Ja jullie spelen langer en zijn beter, vooral met de controle. Nemen het serieuzer en zien het liefst pure 1 op 1 acties waarbij de rest toekijkt of ze lukken.
Wat ik wil zeggen is, kom niet de boel framen alsof je zelf perfect gespeeld hebt. Gewoon bescheiden blijven. (Uit)Lachen en plagen prima, dat is juist leuk. Over het randje gaan en treiteren en pesten en continu zeiken zoals GGMM wat weken met mij probeerde geeft slechts blijk van een onzekere kneus. Maar hij is alweer wat bijgedraaid merkte ik.
Jij brengt het op.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:12 schreef GGMM het volgende:
Laat @:3rr0r met rust
Die jongen heeft het niet makkelijk
En terecht.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Die mensjes nemen dat haxball echt heel serieus.
Jij bent ?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En terecht.
Maar beter gebruikt hij mijn 4-zones-tactiek.
Ik volg je raad op. Maak er wat van en trusten.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand waar je geen ruzie mee wil maken tong80.
Dus stop hiermee en ga slapen.
Welterusten ouwe reus.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg je raad op. Maak er wat van en trusten.
Slaap lekker maatquote:Op woensdag 1 december 2021 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg je raad op. Maak er wat van en trusten.
Nee sorry Scrummie maar deze act werkt niet, ik ken jou als een van de liefste users van FOK! Naar mijn mening.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand waar je geen ruzie mee wil maken tong80.
Dus stop hiermee en ga slapen.
Jammer dat jij altijd mensen met elkaar moet vergelijken om jezelf zo beter te voelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard pakt er in COR gemiddeld 15 per post. Even om te vergelijken.
Huh, ik dacht dat ik die altijd scheldende, altijd ziedende dorpsidioot was.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee sorry Scrummie maar deze act werkt niet, ik ken jou als een van de liefste users van FOK! Naar mijn mening.
Ik vergelijk best veel. Zo ga ik nu de zin "een psycholoog over bezoeken" vergelijken met een paar andere mogelijkheden en als blijkt dat jij hier en nu een Lucilletje doet kom ik daar ongelofelijk op terug.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij altijd mensen met elkaar moet vergelijken om jezelf zo beter te voelen.
Ik zou daar toch eens een psycholoog over bezoeken als ik jou was.
IRC genotquote:Op woensdag 1 december 2021 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch slaps @:Muskusboktor57 around a bit with a large trout.
Het verbaast mij oprecht dat @3rr0r nog trouw aanwezig is bij hax.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2021 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Het verbaast mij oprecht dat @:3rr0r nog trouw aanwezig is bij hax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |