Timber is de nieuwe Johan Cruijff.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet, echt een hele vervelende stem ook. Zou je niet verwachten op de radio.
Sowieso heb ik bij hem en dat oudje dat er vaak bijzit het idee dat ze niet eens weten of er lucht of zand in een bal zit.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Timber is de nieuwe Johan Cruijff.
gr Henk
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
gr Henk
Meh, soms wil hij net te graag. Dit was zo’n column.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe Nico kan je vast bekoren @:caland
Overigens snap ik niet waarom er op twitter allemaal mensen ontzettend boos doen dat ze Barendrecht - Ajax niet kunnen kijken.
Ik heb meer met honden, maar dit gaat me toch net te ver.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Volgende keer de doodstraf gaarne.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Volgende keer de doodstraf gaarne.
Ik vind het slag volk dat ziedend wordt omdat Jong Ajax niet altijd op TV is een stuk vermoeiender.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens snap ik niet waarom er op twitter allemaal mensen ontzettend boos doen dat ze Barendrecht - Ajax niet kunnen kijken.
PetrovicGodquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-wijzen~a03a07fb4/
Een kat heeft 9 levens.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is toch al dood? Tommie kan niet nog een keer de kippenren binnen sluipen.
Komt eigenlijk op hetzelfde neer toch.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het slag volk dat ziedend wordt omdat Jong Ajax niet altijd op TV is een stuk vermoeiender.
Nu er geen fans zijn bij Ajax v Barendrecht heb je ergens gelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt eigenlijk op hetzelfde neer toch.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind zijn "humor" echt helemaal niks met zijn zogenaamd leuke vergelijkingen en metaforenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
13quote:
Dan ben je vast ook geen fan van Arco Gnocchi.quote:Op dinsdag 30 november 2021 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zijn "humor" echt helemaal niks met zijn zogenaamd leuke vergelijkingen en metaforen
mee eensquote:
Dat is 'ie ook.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
gr Henk
Successionquote:Op dinsdag 30 november 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb me dus drie seizoenen zitten verbazen over succession dat Amerikanen toch wel humor hebben
Kom ik er nu achter dat het geschreven is door een Engelsman, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |