quote:Ey ouwe
Ey Leipe ouwe
Wat zit je nou te lullen over je patta ouwe?
Wat heeft nou het ene met het andere te maken?
Je had je voor 1 paar sokken ook klaar kunnen laten pijpen door die snol hierboven, zonder condoom en alles!quote:
In december is het zelfs 1+1 gratis.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:36 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Je had je voor 1 paar sokken ook klaar kunnen laten pijpen door die snol hierboven, zonder condoom en alles!
wat is ditquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
In december is het zelfs 1+1 gratis.
Een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan.quote:
Zal jou eens asynchroon leggen en mijn bijdrage in je archiveren over een langere periode.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:47 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:53 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Zal jou eens asynchroon leggen en mijn bijdrage in je archiveren over een langere periode.
Ik hou het wel bij 1 sterretje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
En voor al jullie FOK!kers met 0 tot 1 ster.. neem een echt abbo zoals ik, 4 sterren heya, steun je geliefde FOK! want je wil niet dat dit op zwart gaat terwijl ik nog aanwezig ben
Heb genoeg aan de ster van @Naardegallemiezenquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
En voor al jullie FOK!kers met 0 tot 1 ster.. neem een echt abbo zoals ik, 4 sterren heya, steun je geliefde FOK! want je wil niet dat dit op zwart gaat terwijl ik nog aanwezig ben
Moppie heb gewoon 1 paar bij Zalando van 20 euro en bij Bristol.nl 4 stuks voor 30 euroquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja paps wat fijn voor je, maar als je met mij was geweest dan weet je ook dat je gewoon voor 300 of meer uit had kunnen geven aan die patta's.
Was nog voor je naar PC Hooft gereden om ze voor je op te halen.
Dat is supervoordelig als je twee piemels hebt!quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
In december is het zelfs 1+1 gratis.
Snugger ben je niet, nee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:48 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat is supervoordelig als je twee piemels hebt!
Hoezo dat nou weer? Ik mag hem niet maar dat betekent niet dat ik dit soort flauwekul toesta.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Snugger ben je niet, nee.
Want anders?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik mag hem niet maar dat betekent niet dat ik dit soort flauwekul toesta.
Als jij ook snugger was had ik het geeneens hoeven uitleggen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:14 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Anders vraag ik jou waarom je dat zegt, zoals ik deed
Waarom hebben mensen hier zo de drang om te doen alsof ze intelligent zijn? Kan je niet gewoon reageren op wat gevraagd/gezegd wordt?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als jij ook snugger was had ik het geeneens hoeven uitleggen.
Omdat je zelf niet kunt handelen dat je iets niet begrijpt? Dan doet de ander ineens alsof ze intelligent zijn? Goede logica weer. Bemoei je anders even met jezelf in plaats van stoer te doen, dan krijg je ook geen problemen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen hier zo de drang om te doen alsof ze intelligent zijn? Kan je niet gewoon reageren op wat gevraagd/gezegd wordt?
Oke ja ik had niet door dat ik stoer deed. Ik dacht dat ik gewoon reageerde.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Omdat je zelf niet kunt handelen dat je iets niet begrijpt? Dan doet de ander ineens alsof ze intelligent zijn? Goede logica weer. Bemoei je anders even met jezelf in plaats van stoer te doen, dan krijg je ook geen problemen.
Overgenomen door een paar egootjes , sterkte man!!quote:
Phoenyx-God, laat deze vrouw met rustquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:14 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Anders vraag ik jou waarom je dat zegt, zoals ik deed
Hoe kan je zoiets zeggen terwijl je in DTS om elk punt vecht?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Overgenomen door een paar egootjes , sterkte man!!
Ik ga mijn best doen omdat jij het bentquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:22 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Phoenyx-God, laat deze vrouw met rust
Heb die vent afgezegd man ik had echt geen zinquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom heb jij op dit moment geen seks met die gast?
Oke nou prima, je blijft hier nog wel een tijdje?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heb die vent afgezegd man ik had echt geen zin
Ah daar heb je em alquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets zeggen terwijl je in DTS om elk punt vecht?
Zeker, u ook weer hier Heer Feniksquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nou prima, je blijft hier nog wel een tijdje?
precies wat ik zei.quote:
Dank moppie, wanneer gaan we naar long Sing? Duurt langquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Overgenomen door een paar egootjes , sterkte man!!
Gelukkig weten we beiden dat denken allesbehalve je sterkste punt is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ja ik had niet door dat ik stoer deed. Ik dacht dat ik gewoon reageerde.
Ja onterecht een maand gebanned maar goed dat hoort erbij. Haaienidea voor 2 maand dus nog iets van 3 week hierna. Ik wil graag weer met jou dat drakenspel spelen maar nu dat we weten hoe het werktquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zeker, u ook weer hier Heer Feniks
Als ik in Roermond ben app ik je.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dank moppie, wanneer gaan we naar long Sing? Duurt lang
Waarom zeg je zoiets? Ik ben juist in zeer extreme mate hoogbegaafdquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gelukkig weten we beiden dat denken allesbehalve je sterkste punt is.
Allesbehalve, gelukkig ben ik wel intelligent. Misschien dat je daar een percentage van kunt meepikken maar ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zeg je zoiets? Ik ben juist in zeer extreme mate hoogbegaafd
Dat drakenspel is oké met mij, maar die egg shooting met jou was ook leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:29 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja onterecht een maand gebanned maar goed dat hoort erbij. Haaienidea voor 2 maand dus nog iets van 3 week hierna. Ik wil graag weer met jou dat drakenspel spelen maar nu dat we weten hoe het werkt
Oeh, je klinkt als iemand die iemand online niet mag en dan maar gaat zeggen dat die persoon niet intelligent isquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Allesbehalve, gelukkig ben ik wel intelligent. Misschien dat je daar een percentage van kunt meepikken maar ik betwijfel het.
Hoeft niet, je hebt het zelf namelijk al bewezen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oeh, je klinkt als iemand die iemand online niet mag en dan maar gaat zeggen dat die persoon niet intelligent is
Nou als je 300+ uur slaaptekort heb zou ik je adviseren om de horrorfilm links te laten liggen en direct naar bed te gaan om te gaan slapenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat drakenspel is oké met mij, maar die egg shooting met jou was ook leuk.
Maar ik ben nou van plan in mijn eentje een horrorfilm te gaan kijken en dan mijn slaaptekort van 300+ uur in te halen, dus gaarne een andere avond.
Optyfenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oeh, je klinkt als iemand die iemand online niet mag en dan maar gaat zeggen dat die persoon niet intelligent is
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:35 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou als je 300+ uur slaaptekort heb zou ik je adviseren om de horrorfilm links te laten liggen en direct naar bed te gaan om te gaan slapen
Nou gelukkig zijn wij niet getrouwd want dat zou een minder geslaagd huwelijk zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoeft niet, je hebt het zelf namelijk al bewezen.
Met alcohol op heeft hij zelfs meer hersencellen dan jullie hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:37 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Minder drinken, minder fel reageren
Tief zelf op, tuig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Tyfstraal een eind op Batuhan
Jullie? Wie nog meer dan naast mij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Met alcohol op heeft hij zelfs meer hersencellen dan jullie hebben.
[..]
Tief zelf op, tuig.
Dat bepaal ik zelf wel aangezien je toch ontoerekeningsvatbaar bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:40 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jullie? Wie nog meer dan naast mij?
En naardegallemiezen is geen tuig.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Doug doe eens normaal ik ik kom je even wat klapjes geven ouw wie
Waarom haat je mij zo erg?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel aangezien je toch ontoerekeningsvatbaar bent.
Oh god je hebt weer een manier gevonden om op mij te reageren. Ook al de eerste reactie in mijn topic, 1 minuut nadat ik het geplaatst had. Wie is hier nu het hondje?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Met alcohol op heeft hij zelfs meer hersencellen dan jullie hebben.
[..]
Tief zelf op, tuig.
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden vooral dat je na uren onthoudt dat ik de eerste was die in je topic had gereageerd. Zielige fan van me.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Oh god je hebt weer een manier gevonden om op mij te reageren. Ook al de eerste reactie in mijn topic, 1 minuut nadat ik het geplaatst had. Wie is hier nu het hondje?
Ik heb haar gesproken en gezien en zij is gewoon normaal, intelligent en netjes in het echt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden.
Ja nee precies inderdaad, goede zinconstructie, logica -100 ik geef het een 2,5/10quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden vooral dat je na uren onthoudt dat ik de eerste was die in je topic had gereageerd. Zielige fan van me.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik heb haar gesproken en gezien en zij is gewoon normaal, intelligent en netjes in het echt.
Snap ik wel, laagbegaafden trekken vaak met elkaar op en kunnen inhoudelijk nooit reageren. Veel plezier samen in de goot.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja nee precies inderdaad, goede zinconstructie, logica -100 ik geef het een 2,5/10
* Sfancta gooit tientje toe voor PZC en anaal.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Snap ik wel, laagbegaafden trekken vaak met elkaar op en kunnen inhoudelijk nooit reageren. Veel plezier samen in de goot.
Dit is wel echt kinderlijk flauwquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Snap ik wel, laagbegaafden trekken vaak met elkaar op en kunnen inhoudelijk nooit reageren. Veel plezier samen in de goot.
Komt omdat ik ook praat met mensen die het IQ hebben van een kind. (Daarmee bedoel ik jullie dus)quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dit is wel echt kinderlijk flauw
Wow wow wow nee dan jouw reacties in sommige topics .. dat is geen aandachtvragenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent het hondje omdat je weer als een loops hondje aandacht loopt te zoeken puur om mijn aandacht te trekken. Erg zielig begint het te worden vooral dat je na uren onthoudt dat ik de eerste was die in je topic had gereageerd. Zielige fan van me.
Nee, je praat met intelligente mensen en bent zelf blijven steken in het verleden en denkt dat je intelligent bentquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Komt omdat ik ook praat met mensen die het IQ hebben van een kind.
Gelukkig lag ik ook bovenop je oom vannacht.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow wow wow nee dan jouw reacties in sommige topics .. dat is geen aandachtvragen![]()
![]()
Het ligt er ook allemaal zo dik bovenop
Die heb ik niet, beetje sneue reactie dit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gelukkig lag ik ook bovenop je oom vannacht.
Dat correleert inderdaad met het blijven steken in het verleden? Je bent heel erg in de war. Ik heb vaker reacties van je gezien, ik adviseer je af te blijven van de drugs. Dan behoud je nog tenminste de weinige hersencellen die er nog over zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee, je praat met intelligente mensen en bent zelf blijven steken in het verleden en denkt dat je intelligent bent
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
Zie je zelf echt niet in hoe kinderlijk zo'n reactie is?quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat correleert inderdaad met het blijven steken in het verleden? Je bent heel erg in de war. Ik heb vaker reacties van je gezien, ik adviseer je af te blijven van de drugs. Dan behoud je nog tenminste de weinige hersencellen die er nog over zijn.
Een sneue reactie past wel bij een sneu persoon, vandaar.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, beetje sneue reactie dit.
Zoals ik net al aangaf past een kinderlijke reactie ook bij iemand die het IQ heeft van een kind. Lezen is niet lastig, doe beter je best.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zie je zelf echt niet in hoe kinderlijk zo'n reactie is?
ze nam het juist voor je op hé eerder..quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Een sneue reactie past wel bij een sneu persoon, vandaar.
Zoek anders nog wat leuters om af te zuigen, heb je aandacht ook weer.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:52 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Een sneue reactie past wel bij een sneu persoon, vandaar.
Daarna het tegenovergestelde, is wel passend bij iemand die bipolair is. Blijf bij de les.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
ze nam het juist voor je op hé eerder..
Kennelijk kom jij aandacht tekort aangezien je je zo aan het mengen bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoek anders nog wat leuters om af te zuigen, heb je aandacht ook weer.
Op je bristol schoenen zekerquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Doug doe eens normaal ik ik kom je even wat klapjes geven ouw wie
Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kennelijk kom jij aandacht tekort aangezien je je zo aan het mengen bent.Tja, projectie hé.
Hoor inderdaad wie het zegt, ik kan me wel voorstellen dat het lastig is met die 10 stemmen in je hoofd.quote:
Oeiquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoor inderdaad wie het zegt, ik kan me wel voorstellen dat het lastig is met die 10 stemmen in je hoofd.
Praat nog 1 keer zo tegen paps en ik maak je kapot !!!111!!!!! ik rij je omver in de kermisbak W140quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Op je bristol schoenen zeker
Denk vaak dat jij er juist 10 hebt want je hebt nou al gezeik met >10 mensen op dit forum, en dat terwijl je hier juist kwam voor een pik in je bek en een tientjequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoor inderdaad wie het zegt, ik kan me wel voorstellen dat het lastig is met die 10 stemmen in je hoofd.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Denk vaak dat jij er juist 10 hebt want je hebt nou al gezeik met >10 mensen op dit forum, en dat terwijl je hier juist kwam voor een pik in je bek en een tientje
Komt omdat ik niet zo'n loops hondje ben als jij. Maar goed, je weet dan al van jezelf dat je een enorme mentale handicap hebt.quote:Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Therapie geprobeerd, hielp matig.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Denk vaak dat jij er juist 10 hebt want je hebt nou al gezeik met >10 mensen op dit forum, en dat terwijl je hier juist kwam voor een pik in je bek en een tientje
Nou ja je reageert nogal zuur in het algemeen, komt niet echt over alsof je niet gemakkelijk bentquote:
Omdat ze een aandachtshoer is net als @Naardegallemiezen die een heel verzonnen topic opent over haar ''scharrel'' en vervolgens toch de hele avond hier zit te haten omdat ik aandacht krijg waar ik niets voor hoef te doen.quote:
Zelfreflectie hoef je van jou ook niet te verwachten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja je reageert nogal zuur in het algemeen, komt niet echt over alsof je niet gemakkelijk bent
Ik ken naardegallemiezen. Ze heeft topics inderdaad maar in het echt is ze gewoon prima. FOK! is gewoon voor de lol voor haar, soms met serieuze topics. Ze is zeker geen aandachtshoer, ze reageert gewoon netjes en vindt het leuk om te reageren. Andere mensen echter... En ja nu komt er weer een discussie maar goed je weet zelf ook wel dat jij juist naast puzziepie gewoon net zo verlegen zit om aandachtquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Omdat ze aan aandachtshoer is net als @:Naardegallemiezen die een heel verzonnen topic opent over haar ''scharrel'' en vervolgens toch de hele avond hier zit te haten omdat ik aandacht krijg waar ik niets voor hoef te doen.
Ik reageer gewoon in topics, wat menig user hier doet, en maak niet hopeloos elke dag continu topics. Daar zit toch wel echt een verschil maar ik kan me voorstellen dat een kontenlikker zoals jij bent van haar het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik ken naardegallemiezen. Ze heeft topics inderdaad maar in het echt is ze gewoon prima. FOK! is gewoon voor de lol voor haar, soms met serieuze topics. Ze is zeker geen aandachtshoer, ze reageert gewoon netjes en vindt het leuk om te reageren. Andere mensen echter... En ja nu komt er weer een discussie maar goed je weet zelf ook wel dat jij juist naast puzziepie gewoon net zo verlegen zit om aandacht
Zou je het geloven als ik wel gewoon een gezin, vrienden, familie en normale baan heb? Jullie mensen zijn zo vol van jezelfquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfreflectie hoef je van jou ook niet te verwachten.
Kan jij ook niets aan doen.
Ik ben geen kontenlikker van haar, I wish I was, het is meer dat jullie de hele tijd maar dingen verzinnen en zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon in topics, wat menig user hier doet, en maak niet hopeloos elke dag continu topics. Daar zit toch wel echt een verschil maar ik kan me voorstellen dat een kontenlikker zoals jij bent van haar het niet begrijpt.
Op blote voeten pak ik je nogquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Op je bristol schoenen zeker
Iedereen in de wereld is gek, ja, behalve jij. Zijn er al mensen in witte pakken onderweg naar je met een net?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:17 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik ben geen kontenlikker van haar, I wish I was, het is meer dat jullie de hele tijd maar dingen verzinnen en zeggen
Jij bent de wereld?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Iedereen in de wereld is gek, ja, behalve jij. Zijn er al mensen in witte pakken onderweg naar je met een net?
Zoals ik al zei: als er iemand hier op FOK! geen zelfreflectie heeft dan ben jij het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik wel gewoon een gezin, vrienden, familie en normale baan heb? Jullie mensen zijn zo vol van jezelf
Anders kopieer je gewoon mijn hele R&P geschiedenis en plak je die hier, het boeit me namelijk echt geen flikker. Meeste FOK!kers die hier langer zitten kennen me nu wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat ik niet zo'n loops hondje ben als jij. Maar goed, je weet dan al van jezelf dat je een enorme mentale handicap hebt.
Hoe bedoel je dat nou weer? Bedoel je dat ik lieg?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als er iemand hier op FOK! geen zelfreflectie heeft dan ben jij het wel.
Niet echt, je kunt het niet handelen dat ik het quote.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Anders kopieer je gewoon mijn hele R&P geschiedenis en plak je die hier, het boeit me namelijk echt geen flikker. Meeste FOK!kers die hier langer zitten kennen me nu wel.
Laat alleen maar zien hoe triest jij bent.
Oke maar kunnen we dit topic wat leuk houden?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik ben iedereens wereld.
Flikker zelf eens op, stuk tuig. Je verpest je eigen topic met je aanwezigheid.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Sfancta het volgende:
Kan je niet eens opflikkeren uit deze topics @:missblackhairhighheels
Precies wat ik al zei : geen enkele vorm van zelfreflectie ,en je leest beroerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou weer? Bedoel je dat ik lieg?
Het is beter om soms een paar topics te maken dan dat je in elk topic dat gemaakt wordt weer een ruziethread maakt van hier tot aan Afghanistan om je aandachttekort te bevredigen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon in topics, wat menig user hier doet, en maak niet hopeloos elke dag continu topics. Daar zit toch wel echt een verschil maar ik kan me voorstellen dat een kontenlikker zoals jij bent van haar het niet begrijpt.
Is het heel raar als ik zeg dat je niemand hier echt kent tenzij je die voor langere tijd in het echt ontmoet hebt? Naardegallemiezen is een prima dame, ze moet zich verdedigen tegen mensen zoals jij inderdaad maar ja. Eigenlijk zou ze dat niet moeten doen want jij bent minder dan zij is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Niet echt, je kunt het niet handelen dat ik het quote.Je had eerder ook dingen van mij gequote dus je geeft nu eigenlijk meteen aan dat je jezelf ook triest vind. Duurde ook vrij lang weer voor je terugreageerde, snap het wel, je bent mentaal erg zwak dus ik snap dat je tijd nodig hebt om tussentijds even te huilen in een hoekje. Geeft niet, ik ken ook je langer dan vandaag.
Je bent jaloers op assertiviteit kennelijk omdat je zelf enorm veel tekortkomt. Dat mag, verlegen kindje. Leer zelf maar eens je aandachtsbehoefte te bevredigen in plaats van elke dag topics te maken. Elke dag is gewoon zielig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Het is beter om soms een paar topics te maken dan dat je in elk topic dat gemaakt wordt weer een ruziethread maakt van hier tot aan Afghanistan om je aandachttekort te bevredigen.
Oke nou ja ik ga het meenemen in mijn beoordelingsgesprek. Echt waar ik ga melden dat jij dit hebt gemeld en ben benieuwd naar de reactiequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies wat ik al zei : geen enkele vorm van zelfreflectie ,en je leest beroerd.
Ik ben meer dan jullie beide bij elkaar omdat jullie allebei enorm laagbegaafd zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik zeg dat je niemand hier echt kent tenzij je die voor langere tijd in het echt ontmoet hebt? Naardegallemiezen is een prima dame, ze moet zich verdedigen tegen mensen zoals jij inderdaad maar ja. Eigenlijk zou ze dat niet moeten doen want jij bent minder dan zij is.
Ik mag haar helemaal niet, heb haar dat in DM zelfs nog maanden geleden aangegeven, betekent niet dat ik het toelaat dat mensen onterecht slecht over haar pratenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik ben meer dan jullie beide bij elkaar omdat jullie allebei enorm laagbegaafd zijn.Daarom mag je haar ook. Soort zoekt soort.
Ga jij je pakken laten voor een tientje dom wijf, opbokken en gauw. Je bent niet gewenst.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Flikker zelf eens op, stuk tuig. Je verpest je eigen topic met je aanwezigheid.
Had je het maar toegelaten toen ze je wilden opnemen in een kliniek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik mag haar helemaal niet, heb haar dat in DM zelfs nog maanden geleden aangegeven, betekent niet dat ik het toelaat dat mensen onterecht slecht over haar praten
Dat zeiden ze over jou bij je geboorte, varkentje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ga jij je pakken laten voor een tientje dom wijf, opbokken en gauw. Je bent niet gewenst.
Ik denk dat het heel verstandig is om je goed na te laten kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:24 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nou ja ik ga het meenemen in mijn beoordelingsgesprek. Echt waar ik ga melden dat jij dit hebt gemeld en ben benieuwd naar de reactie
Nou goed hiermee eindigt mijn 'discussie' wel weer. Succes met je levenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Had je het maar toegelaten toen ze je wilden opnemen in een kliniek.
Waarom denk je niet zo over jezelf?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel verstandig is om je goed na te laten kijken.
Ik kan dat, jij duidelijk niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom denk je niet zo over jezelf?
Ben je dronken of denk je echt gewoon standaard zo?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan dat, jij duidelijk niet.
Zou nooit een vrouw pijn doen, maar zou jou enorm graag een vuistslag tussen je ogen geven. Mokerhard.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over jou bij je geboorte, varkentje.
Het zit je dwars hé?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ben je dronken of denk je echt gewoon standaard zo?
Lijkt me lastig aangezien je zo zwak bent als een mietje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:29 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zou nooit een vrouw pijn doen, maar zou jou enorm graag een vuistslag tussen je ogen geven. Mokerhard.
Nou weinig zit mij dwars tenzij ik dronken ben en emotioneel. Maar als je zo bent als je nuchter bent dan vind ik je prima zoals je bentquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zit je dwars hé?
Ik heb koffie op , lekker man
Nou mooi. Kunnen we weer verder.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou weinig zit mij dwars tenzij ik dronken ben en emotioneel. Maar als je zo bent als je nuchter bent dan vind ik je prima zoals je bent
Nou mooi, 50 euro voor 5 paar schoenen is best een mooie prijs namelijk niet waar?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou mooi. Kunnen we weer verder.
ik heb liever 5 paar schoenen dan , aan 5 schoenen heb ik niks.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou mooi, 50 euro voor 5 schoenen is best een mooie prijs namelijk niet waar?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb liever 5 paar schoenen dan , aan 5 schoenen heb ik niks.
Nou ja je hebt er wel wat aan als 4 ervan wel dubbel zijn, mijn edit was weer wat telaat natuurlijk voor jouquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb liever 5 paar schoenen dan , aan 5 schoenen heb ik niks.
Is toch zo?quote:
Kunnen we aub gewoon niet meer reageren want een persoon hier gaat wel erg goed op die aandacht en zoekt het ook bewust opquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef Phoenyx-God het volgende:
Kunnen jullie a.u.b. minder fel op elkaar reageren en mij gewoon als zondebok benaderen?
Je hoeft niet over jezelf te praten in de derde persoon.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kunnen we aub gewoon niet meer reageren want een persoon hier gaat wel erg goed op die aandacht en zoekt het ook bewust op
Hebben je ouders je nooit liefde gegeven?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hoeft niet over jezelf te praten in de derde persoon.
Ik heb bovenstaande trouwens even voor je op Google translate vertaald in jouw taal: woef, woef, waf, waf.
Hopelijk begrijp je het nu beter.
Maar zo ben jij gemaakt met je narcistische persoonlijkheidsstoornisquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ze praatte over mij en nee ik kan niet minder aandachtsgeil worden
Hoe oud ben je? 12?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hoeft niet over jezelf te praten in de derde persoon.
Ik heb bovenstaande trouwens even voor je op Google translate vertaald in jouw taal: woef, woef, waf, waf.
Hopelijk begrijp je het nu beter.
Zeker wel maar die van jullie kennelijk niet als jullie het woordje assertiviteit niet kennen. Ik heb geen reden om aardig te doen tegen lage mensen zoals jullie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hebben je ouders je nooit liefde gegeven?
Als ik 12 zou zijn dan was jij 2 met je gedrag.quote:
Het maakt mij niet uit waarom ik blij word, daarom ben ik narcistisch, het eindresultaat geldt alleen inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maar zo ben jij gemaakt met je narcistische persoonlijkheidsstoornis
Mij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Zit me hier weer op te rijgen op dat wijf.
that's hotquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit waarom ik blij word, daarom ben ik narcistisch, het eindresultaat geldt alleen inderdaad
Mij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee die goedkope snol wat maar een tientje of 5 euro om het gebaar wil.
Jij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je familie in die business zat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Du reechst dich ram opquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Zit me hier weer op te rijgen op dat wijf.
Komt door mij dat was destijds toen ook al zo en dat weet je heel goedquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Niet dat ik nu ook niet een hardje heb gekregen, en het is niet door heighheels of puzzypie met hun constante gejank erover dat ze buiten de boot vallen
Enige die de hele tijd jankt ben jij omdat je ook daadwerkelijk van een boot bent gevallen. Dat zou je gedrag namelijk goed verklaren.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Niet dat ik nu ook niet een hardje heb gekregen, en het is niet door heighheels of puzzypie met hun constante gejank erover dat ze buiten de boot vallen
Nou ik heb de erg mooie gift om dergelijke zaken te vergeten gelukkigquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Komt door mij dat was destijds toen ook al zo en dat weet je heel goed
prima hans, vanaf nu probeer ik je te negeren, je zal wel je best doen om dat te verhinderen want dat is je levensdoelquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Enige die de hele tijd jankt ben jij omdat je ook daadwerkelijk van een boot bent gevallen. Dat zou je gedrag namelijk goed verklaren.
Waarom heb je trouwens een icoontje van een vrouw naast je username als je kennelijk een man bent?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Jij hebt écht narcistische trekjesquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:47 schreef Phoenyx-God het volgende:
Jouw levensdoel is om voor me te buigen en bij deze geef ik je toestemming.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
prima hans, vanaf nu probeer ik je te negeren, je zal wel je best doen om dat te verhinderen want dat is je levensdoel
Omdat het niet hoort uit te maken of ik reageer als vrouw of man. Mijn reacties horen neutraal opgepakt te worden. Als ik merk dat iemand reageert vanuit het idee dat ik een vrouw ben en daarom voordelen verdien kan ik dat ook gewoon afkappen want ik hoef niet dat soort simpele sympathiek, het gaat mij alleen om realistische eerlijke argumentenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens een icoontje van een vrouw naast je username als je kennelijk een man bent?
Je hebt toch ook een neutraal poppetje? Vind het nogal misleidend, dacht al die tijd dat je een vrouw was.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Omdat het niet hoort uit te maken of ik reageer als vrouw of man. Mijn reacties horen neutraal opgepakt te worden. Als ik merk dat iemand reageert vanuit het idee dat ik een vrouw ben en daarom voordelen verdien kan ik dat ook gewoon afkappen want ik hoef niet dat soort simpele sympathiek, het gaat mij alleen om realistische eerlijke argumenten
Gaat moeilijk met een zwakbegaafde die vanwege een bijkomende Wernicke encefalopathie alleen kan praten in termen van 'hondjes' 'buigen' en 'beter dan jullie'.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Omdat het niet hoort uit te maken of ik reageer als vrouw of man. Mijn reacties horen neutraal opgepakt te worden. Als ik merk dat iemand reageert vanuit het idee dat ik een vrouw ben en daarom voordelen verdien kan ik dat ook gewoon afkappen want ik hoef niet dat soort simpele sympathiek, het gaat mij alleen om realistische eerlijke argumenten
Misschien ben je dan nogal dom als je niet het verschil kan zien tussen mannelijke en vrouwelijke uitspraken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een neutraal poppetje? Vind het nogal misleidend, dacht al die tijd dat je een vrouw was.
Dat dachten we ook van jou, je zeikt in ieder geval wel als een wijf.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
dacht al die tijd dat je een vrouw was.
Stop eens met praten in de derde persoon en mijn woorden gebruiken. Ik snap dat je geen eigen persoonlijkheid hebt omdat je zo zwak bent maar dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Gaat moeilijk met een zwakbegaafde die vanwege een bijkomende Wernicke encefalopathie alleen kan praten in termen van 'hondjes' 'buigen' en 'beter dan jullie'.
Ik dacht het ook van jou maar het is bewezen dat je een ondergeplast hondje bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van jou, je zeikt in ieder geval wel als een wijf.
Als een eigen persoonlijkheid hebben inhoudt dat ik in elk topic dezelfde reactie plaats met 'hondjes' 'buigen' en 'beter dan jullie' is terwijl ik ruzie maak met meerdere users en deze beticht van een aandachtstekort terwijl ik een topic aanmaak in SEX waarin ik vraag of mannen mij een tientje willen geven als ik ze pijp, dan sla ik deze optie beleefd af.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Stop eens met praten in de derde persoon en mijn woorden gebruiken. Ik snap dat je geen eigen persoonlijkheid hebt omdat je zo zwak bent maar dit gaat te ver.
@Sfancta heeft mij ondergeplast jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
naardegallemiezen het is bewezen dat je een ondergeplast hondje bent, zullen we morgen daar weer op reageren?
Ik vind het inderdaad schrijnend dat je continu eén topic van mij erbij haalt terwijl je zelf dagelijks continu topics maakt en er maar niet mee kunt stoppen vanwege je drang naar aandacht. Ik vind dat heel erg schrijnend en triest, maar ik heb vaak genoeg in je eigen reacties gelezen over je mentale en fysieke mankementen om genoeg medelijden met je te krijgen inmiddels. De reden dat ik je een hond noem is omdat je het simpelweg bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als een eigen persoonlijkheid hebben inhoudt dat ik in elk topic dezelfde reactie plaats met 'hondjes' 'buigen' en 'beter dan jullie' is terwijl ik ruzie maak met meerdere users en deze beticht van een aandachtstekort terwijl ik een topic aanmaak in SEX waarin ik vraag of mannen mij een tientje willen geven als ik ze pijp, dan sla ik deze optie beleefd af.
Heb Duvel tripel hop, maar bedankt voor het aanbod. Succes verder hier.quote:
Misschien is het geen (of juist wel) een geniaal topic. Wees niet zo zuur, meer posts dan ooitquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Sfancta het volgende:
Waarom wordt een goed topic van mij toch altijd zo enorm verpest.
Omdat jij en @Naardegallemiezen zelf enorm verpest zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Sfancta het volgende:
Waarom wordt een goed topic van mij toch altijd zo enorm verpest.
Dat is een aannamequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Omdat jij en @:Naardegallemiezen zelf enorm verpest zijn.
Heb altijd veel posts in mijn topics moppiequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Misschien is het geen (of juist wel) een geniaal topic. Wees niet zo zuur, meer posts dan ooit
Kan ik me voorstellen met al die kloonaccounts van je.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb altijd veel posts in mijn topics moppie
Ah blijf dit topic heeft veel potentiequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik ga zo met een blik Klok, een rood wijntje en de satisfyer naar bed jungs
Ik wacht nog steeds tot je voor me buigt.quote:
Die staaf van JMac ook hij roept mequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ah blijf dit topic heeft veel potentie
Doe wat normaal. Bedoel het is grappig dat je zoiets zegt. Maar gezien de rest van wat je hebt gezegd leef je in een fantasiewereld.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot je voor me buigt.
Ik kan op die van mij een pomp zetten voor een uur dan heb ik er ook een.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Die staaf van JMac ook hij roept me
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Doe wat normaal. Bedoel het is grappig dat je zoiets zegt. Maar gezien de rest van wat je hebt gezegd leef je in een fantasiewereld.
Zegt diegene die over het allerminste geeneens normaal doet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Luister naar Sfancta hij kan hetzelfdequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Die staaf van JMac ook hij roept me
Volgens gaat dit gewoon over jou hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Doe wat normaal. Bedoel het is grappig dat je zoiets zegt. Maar gezien de rest van wat je hebt gezegd leef je in een fantasiewereld.
Hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Zegt diegene die over het allerminste normaal doet.
Prima, wanneer ga je weer terug naar de kliniek?quote:
En hoe gaat het met jou? Misschien kunnen we een overbrugging vindenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens gaat dit gewoon over jou hoor.
Als je voor me buigt dan kan ik je rug als overbrugging gebruiken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou? Misschien kunnen we een overbrugging vinden
Niet nodig, ik laat jou lekker in je eigen fantasiewereld .quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou? Misschien kunnen we een overbrugging vinden
Je verpest het topic juistquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef EINZ het volgende:
Even dit topic redden met een mooie shemale. Wie zou haar doen? NDGM? Sfancta?
[ afbeelding ]
Jij bent toch zelf al elke avond de deur uit aangezien je moet worden uitgelaten, dus het is allemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Sfancta het volgende:
Blackheelsblackhair als je mijn bitch was, was ik blij dat je elke avond voor 10 euro te verdienen de deur uit was. Wat een wijfje ben jij, niet te geleuven.
Dat geeft het begrip 'towerbridgen' een heel andere betekenisquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als je voor me buigt dan kan ik je rug als overbrugging gebruiken.
Ik zou haar doen, en dan doen wij vervolgens samen dhr. Sfancta.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef EINZ het volgende:
Even dit topic redden met een mooie shemale. Wie zou haar doen? NDGM? Sfancta?
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Sfancta het volgende:
Kan je niet eens opflikkeren uit deze topics @:missblackhairhighheels
Ja ik zou ook doen, geen probleemquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, en dan doen wij vervolgens samen dhr. Sfancta.
* hem. En nee je zou hem niet doen want dat is gewoon ranzigquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, en dan doen wij vervolgens samen dhr. Sfancta.
quote:
Hoe dan? Ik denk ik geef eens wat schwung en deze heeft er twee van. Of nee eigenlijk drie schwungs.quote:
Jij bent waarschijnlijk zo dik dat je meerdere accounts nodig hebtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Verkeerde account Muzaffer
Dezelfde reden dat je je post dubbel hebtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef EINZ het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Ik denk ik geef eens wat schwung en deze heeft er twee van. Of nee eigenlijk drie schwungs.
Waarom? Hij heeft toch een lul? Dan heb ik er 2.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
* hem. En nee je zou hem niet doen want dat is gewoon ranzig
Dit zou ik graag wel eens willen meemaken IRL. Is altijd een kleine fantasie van me geweestquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ik zou ook doen, geen probleem
Als ik genoeg klok op heb misschien wel een stukje pijpen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zo dik dat je meerdere accounts nodig hebt
zwijn
Dat zeg ik, twee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat je je post dubbel hebt
Kom knokken @ Zuyderlandquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zo dik dat je meerdere accounts nodig hebt
Haram zwijn
Ja maar je weet dat ik een man ben. Hij heeft een lul inderdaad dat maakt het wat problematischquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch een lul? Dan heb ik er 2.
Plus het feit dat
[..]
Dit zou ik graag wel eens willen meemaken IRL. Is altijd een kleine fantasie van me geweest
Ik ken iemand die je wel kan helpen, vindt het niet erg als je toekijkt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit zou ik graag wel eens willen meemaken IRL. Is altijd een kleine fantasie van me geweest
Jij bent niet uitgenodigd voor dit trio je gaat maar in de hoek zitten kijken cuckquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja maar je weet dat ik een man ben. Hij heeft een lul inderdaad dat maakt het wat problematisch
Gvd kom je eigelijk hier uit de buurtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kom knokken @ Zuyderland
Kan niet rijden heb pils opquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Gvd kom je eigelijk hier uit de buurt
Zoja kom nu naar mij
Eh okee?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kan niet rijden heb pis op
Ik bepaal dat zelf wel, * gaat kijken op een afstandjequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij bent niet uitgenodigd voor dit trio je gaat maar in de hoek zitten kijken cuck
Ik kan zelf rijden boswachter heeft alleen scooter en scootmobielquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kan niet rijden heb pils op
@:de_boswachter fijne vriend wil jij mij naar Sfancta rije
Van achter een boom met een verrekijker zeker?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:14 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik bepaal dat zelf wel, * gaat kijken op een afstandje
Nou ik mag hopen dat ik wel wat privileges heb verdiendquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Van achter een boom met een verrekijker zeker?
Haal me op dan ik ben gloeiend natheet Nigelquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik kan zelf rijden boswachter heeft alleen scooter en scootmobiel
ik vecht niet met manwijvenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kom knokken @ Zuyderland
Doe je een legging en een huidkleurige string voor me aan ?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Haal me op dan ik ben gloeiend natheet Nigel
Is goed ik regel Sarina voor je. Wel eens een hardcore shemaille gedaan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:18 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Haal me op dan ik ben gloeiend natheet Nigel
Is goed scheur je die dan open papabeer JMacquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Doe je een legging en een huidkleurige string voor me aan ?
Dan komen er sowieso 100 kakkerlakken uit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is goed scheur je die dan open papabeer JMac
Als dat zo is vreet ik die 1 voor 1 opquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dan komen er sowieso 100 kakkerlakken uit.
meelwormen, strontvliegen, ALLESquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Stop eens met bemoeien vies gonorroegedrochtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Daarom hebben poezen een vlooienband nodig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als Sfancta die legging van mij opentrekt mag hij Five Guys etenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
meelwormen, strontvliegen, ALLES
Waarom praat je zo over je eigen gezicht? Vies varkentje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
vies gonorroegedrocht
Stop eens met mij bellen haram zwijn ik ben dronkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
meelwormen, strontvliegen, ALLES
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Stop eens met bemoeien vies gonorroegedrocht
En dat is niet haram???quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als Sfancta die legging van mij opentrekt mag hij Five Guys eten
Jij weet zoveel niet, is lastig met een leeg hersenpan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
Hey we weten niet of ze een gonorroegedrocht is. Althans niet voor zover ik weet. Tot die tijd noemen we het potentieel gonorroegedrocht
En wilt u daar frietsaus bij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
Hey we weten niet of ze een gonorroegedrocht is. Althans niet voor zover ik weet. Tot die tijd noemen we het potentieel gonorroegedrocht
https://www.nha.nl/info/n(...)CnNruGAaAgvWEALw_wcBquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij weet zoveel niet, is lastig met een leeg hersenpan.
Wat is een haarster, is dat iets nieuws voor kerstmis?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef Sfancta het volgende:
Ik lik haar ster alsof mijn leven er vanaf hangt
Oke nu weet ik dat je gewoon nog niet volwassen denktquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij weet zoveel niet, is lastig met een leeg hersenpan.
Je hebt gewoon helemaal de moeite genomen om een link op te zoeken die ik toch niet open ga klikken. Je bent echt een fan van me, jeetje. Wil bijna concerten organiseren door jou, varkentje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
https://www.nha.nl/info/n(...)CnNruGAaAgvWEALw_wcB
Ik heb helemaal geen haar op mijn ster wat praat jij Kemalquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef EINZ het volgende:
[..]
Wat is een haarster, is dat iets nieuws voor kerstmis?
Jij zou 10 keer liever voor die shemaille gaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
SMeer frietsaus op die pomplul van paps Sfancta ik eet slobber en zuig dat ding zo op
Ja mag dit wat minder, ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
SMeer frietsaus op die pomplul van paps Sfancta ik eet slobber en zuig dat ding zo op
Een kinderlijke reactie tegen iemand met het IQ van een kind, voor de derde keer. Lezen is nogmaals niet zo lastig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nu weet ik dat je gewoon nog niet volwassen denkt
Doe dan alleen zorgen dat die druipende chlamydiakut van je niet die hele zaal doet kokhalzenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal de moeite genomen om een link op te zoeken die ik toch niet open ga klikken. Je bent echt een fan van me, jeetje. Wil bijna concerten organiseren door jou, varkentje.
Zij heeft geen ster, eerder een vies grot vol kakkerlakken. Maar daar hou je wel van, hé.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef Sfancta het volgende:
Ik lik haar ster alsof mijn leven er vanaf hangt
Jouw gezicht doet iedereen al kokhalzen, dom hondje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe dan alleen zorgen dat die druipende chlamydiakut van je niet die hele zaal doet kokhalzen
godverdomme leer nou eens nederlands vies vuil stinkend inteeltgedrochtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zij heeft geen ster, eerder een vies grot vol kakkerlakken. Maar daar hou je wel van, hé.
Nou haar gezicht is wel vrij knap juistquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jouw gezicht doet iedereen al kokhalzen.
Ja ik ben nu eenmaal een terrorist die komt praten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen haar op mijn ster wat praat jij Kemal
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
godverdomme leer nou eens nederlands vies vuil stinkend inteeltgedrocht
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
https://www.nha.nl/info/n(...)CnNruGAaAgvWEALw_wcB
Ik vind haar een gruwelijk mooi dingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jouw gezicht doet iedereen al kokhalzen, dom hondje.
Komt omdat je ogen vol stront zit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind haar een gruwelijk mooi ding
En rende de kat daardoor in doodsangst weg om vervolgens te liften naar Tanzania?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn vader is buitenproprotioneel boos boos op mij ik heb de zak borrelnoten verkeerd opengescheurd
Wow waar heb je deze post vandaan gehaald? Stalk je mij? Ben jij een fan van mij? EEn fan van mij??? Buig voor mij vies smerig hondje je mag de grond nog niet likken waar ik op loop ik ben allemaal beter dan jullie met mijn LOI thuisstudie rechten terwijl ik niet eens normaal ABN kan!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zo'n dom varkentje ben je ook, hé.
Kan want ik hou enorm van scatquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Komt omdat je ogen vol stront zit.
Ik vind jou zo lekker fijn geil en lief paps ik wil zo graag dat je een blik Klok in mijn mond en kutje giet en dan eruit drinktquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat ben je jaloers, mislukt vies hondje die je bent. Let op je bloeddruk en aangezien je mijn teksten toch kopieert, wanneer lik je de grond nou eens waar ik op loop? Daar ben je enkel goed voor namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wow waar heb je deze post vandaan gehaald? Stalk je mij? Ben jij een fan van mij? EEn fan van mij??? Buig voor mij vies smerig hondje je mag de grond nog niet likken waar ik op loop ik ben allemaal beter dan jullie met mijn LOI thuisstudie rechten terwijl ik niet eens normaal ABN kan!
Pass die pics dan eens naar de dm hansquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja leuk maar tegen de tijd dat ik er een heb gepost is dit topic weer een pagina verder.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Zullen we leuke grapjes gaan posten?
Jaloers op een 3-jarige thuisstudie? Ik veeg mijn reet af met je kinderdiploma'tje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wat ben je jaloers, mislukt vies hondje die je bent. Let op je bloeddruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |