Niet nodig, ik laat jou lekker in je eigen fantasiewereld .quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou? Misschien kunnen we een overbrugging vinden
Je verpest het topic juistquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef EINZ het volgende:
Even dit topic redden met een mooie shemale. Wie zou haar doen? NDGM? Sfancta?
[ afbeelding ]
Jij bent toch zelf al elke avond de deur uit aangezien je moet worden uitgelaten, dus het is allemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Sfancta het volgende:
Blackheelsblackhair als je mijn bitch was, was ik blij dat je elke avond voor 10 euro te verdienen de deur uit was. Wat een wijfje ben jij, niet te geleuven.
Dat geeft het begrip 'towerbridgen' een heel andere betekenisquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als je voor me buigt dan kan ik je rug als overbrugging gebruiken.
Ik zou haar doen, en dan doen wij vervolgens samen dhr. Sfancta.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef EINZ het volgende:
Even dit topic redden met een mooie shemale. Wie zou haar doen? NDGM? Sfancta?
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Sfancta het volgende:
Kan je niet eens opflikkeren uit deze topics @:missblackhairhighheels
Ja ik zou ook doen, geen probleemquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, en dan doen wij vervolgens samen dhr. Sfancta.
* hem. En nee je zou hem niet doen want dat is gewoon ranzigquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, en dan doen wij vervolgens samen dhr. Sfancta.
quote:
Hoe dan? Ik denk ik geef eens wat schwung en deze heeft er twee van. Of nee eigenlijk drie schwungs.quote:
Jij bent waarschijnlijk zo dik dat je meerdere accounts nodig hebtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Verkeerde account Muzaffer
Dezelfde reden dat je je post dubbel hebtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef EINZ het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Ik denk ik geef eens wat schwung en deze heeft er twee van. Of nee eigenlijk drie schwungs.
Waarom? Hij heeft toch een lul? Dan heb ik er 2.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
* hem. En nee je zou hem niet doen want dat is gewoon ranzig
Dit zou ik graag wel eens willen meemaken IRL. Is altijd een kleine fantasie van me geweestquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ik zou ook doen, geen probleem
Als ik genoeg klok op heb misschien wel een stukje pijpen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zo dik dat je meerdere accounts nodig hebt
zwijn
Dat zeg ik, twee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat je je post dubbel hebt
Kom knokken @ Zuyderlandquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zo dik dat je meerdere accounts nodig hebt
Haram zwijn
Ja maar je weet dat ik een man ben. Hij heeft een lul inderdaad dat maakt het wat problematischquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch een lul? Dan heb ik er 2.
Plus het feit dat
[..]
Dit zou ik graag wel eens willen meemaken IRL. Is altijd een kleine fantasie van me geweest
Ik ken iemand die je wel kan helpen, vindt het niet erg als je toekijkt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit zou ik graag wel eens willen meemaken IRL. Is altijd een kleine fantasie van me geweest
Jij bent niet uitgenodigd voor dit trio je gaat maar in de hoek zitten kijken cuckquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja maar je weet dat ik een man ben. Hij heeft een lul inderdaad dat maakt het wat problematisch
Gvd kom je eigelijk hier uit de buurtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kom knokken @ Zuyderland
Kan niet rijden heb pils opquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Gvd kom je eigelijk hier uit de buurt
Zoja kom nu naar mij
Eh okee?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kan niet rijden heb pis op
Ik bepaal dat zelf wel, * gaat kijken op een afstandjequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij bent niet uitgenodigd voor dit trio je gaat maar in de hoek zitten kijken cuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |