Ik vind het inderdaad schrijnend dat je continu eén topic van mij erbij haalt terwijl je zelf dagelijks continu topics maakt en er maar niet mee kunt stoppen vanwege je drang naar aandacht. Ik vind dat heel erg schrijnend en triest, maar ik heb vaak genoeg in je eigen reacties gelezen over je mentale en fysieke mankementen om genoeg medelijden met je te krijgen inmiddels. De reden dat ik je een hond noem is omdat je het simpelweg bent.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als een eigen persoonlijkheid hebben inhoudt dat ik in elk topic dezelfde reactie plaats met 'hondjes' 'buigen' en 'beter dan jullie' is terwijl ik ruzie maak met meerdere users en deze beticht van een aandachtstekort terwijl ik een topic aanmaak in SEX waarin ik vraag of mannen mij een tientje willen geven als ik ze pijp, dan sla ik deze optie beleefd af.
Heb Duvel tripel hop, maar bedankt voor het aanbod. Succes verder hier.quote:
Misschien is het geen (of juist wel) een geniaal topic. Wees niet zo zuur, meer posts dan ooitquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Sfancta het volgende:
Waarom wordt een goed topic van mij toch altijd zo enorm verpest.
Omdat jij en @Naardegallemiezen zelf enorm verpest zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef Sfancta het volgende:
Waarom wordt een goed topic van mij toch altijd zo enorm verpest.
Dat is een aannamequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Omdat jij en @:Naardegallemiezen zelf enorm verpest zijn.
Heb altijd veel posts in mijn topics moppiequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Misschien is het geen (of juist wel) een geniaal topic. Wees niet zo zuur, meer posts dan ooit
Kan ik me voorstellen met al die kloonaccounts van je.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb altijd veel posts in mijn topics moppie
Ah blijf dit topic heeft veel potentiequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik ga zo met een blik Klok, een rood wijntje en de satisfyer naar bed jungs
Ik wacht nog steeds tot je voor me buigt.quote:
Die staaf van JMac ook hij roept mequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ah blijf dit topic heeft veel potentie
Doe wat normaal. Bedoel het is grappig dat je zoiets zegt. Maar gezien de rest van wat je hebt gezegd leef je in een fantasiewereld.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot je voor me buigt.
Ik kan op die van mij een pomp zetten voor een uur dan heb ik er ook een.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Die staaf van JMac ook hij roept me
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Doe wat normaal. Bedoel het is grappig dat je zoiets zegt. Maar gezien de rest van wat je hebt gezegd leef je in een fantasiewereld.
Zegt diegene die over het allerminste geeneens normaal doet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Omdat het niet hoort uit te maken of ik reageer als vrouw of man. Mijn reacties horen neutraal opgepakt te worden. Als ik merk dat iemand reageert vanuit het idee dat ik een vrouw ben en daarom voordelen verdien kan ik dat ook gewoon afkappen want ik hoef niet dat soort simpele sympathiek, het gaat mij alleen om realistische eerlijke argumenten
Luister naar Sfancta hij kan hetzelfdequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Die staaf van JMac ook hij roept me
Volgens gaat dit gewoon over jou hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Doe wat normaal. Bedoel het is grappig dat je zoiets zegt. Maar gezien de rest van wat je hebt gezegd leef je in een fantasiewereld.
Hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Zegt diegene die over het allerminste normaal doet.
Prima, wanneer ga je weer terug naar de kliniek?quote:
En hoe gaat het met jou? Misschien kunnen we een overbrugging vindenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens gaat dit gewoon over jou hoor.
Als je voor me buigt dan kan ik je rug als overbrugging gebruiken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou? Misschien kunnen we een overbrugging vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |