Hoor inderdaad wie het zegt, ik kan me wel voorstellen dat het lastig is met die 10 stemmen in je hoofd.quote:
Oeiquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoor inderdaad wie het zegt, ik kan me wel voorstellen dat het lastig is met die 10 stemmen in je hoofd.
Praat nog 1 keer zo tegen paps en ik maak je kapot !!!111!!!!! ik rij je omver in de kermisbak W140quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Op je bristol schoenen zeker
Denk vaak dat jij er juist 10 hebt want je hebt nou al gezeik met >10 mensen op dit forum, en dat terwijl je hier juist kwam voor een pik in je bek en een tientjequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoor inderdaad wie het zegt, ik kan me wel voorstellen dat het lastig is met die 10 stemmen in je hoofd.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Denk vaak dat jij er juist 10 hebt want je hebt nou al gezeik met >10 mensen op dit forum, en dat terwijl je hier juist kwam voor een pik in je bek en een tientje
Komt omdat ik niet zo'n loops hondje ben als jij. Maar goed, je weet dan al van jezelf dat je een enorme mentale handicap hebt.quote:Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Therapie geprobeerd, hielp matig.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Denk vaak dat jij er juist 10 hebt want je hebt nou al gezeik met >10 mensen op dit forum, en dat terwijl je hier juist kwam voor een pik in je bek en een tientje
Nou ja je reageert nogal zuur in het algemeen, komt niet echt over alsof je niet gemakkelijk bentquote:
Omdat ze een aandachtshoer is net als @Naardegallemiezen die een heel verzonnen topic opent over haar ''scharrel'' en vervolgens toch de hele avond hier zit te haten omdat ik aandacht krijg waar ik niets voor hoef te doen.quote:
Zelfreflectie hoef je van jou ook niet te verwachten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja je reageert nogal zuur in het algemeen, komt niet echt over alsof je niet gemakkelijk bent
Ik ken naardegallemiezen. Ze heeft topics inderdaad maar in het echt is ze gewoon prima. FOK! is gewoon voor de lol voor haar, soms met serieuze topics. Ze is zeker geen aandachtshoer, ze reageert gewoon netjes en vindt het leuk om te reageren. Andere mensen echter... En ja nu komt er weer een discussie maar goed je weet zelf ook wel dat jij juist naast puzziepie gewoon net zo verlegen zit om aandachtquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Omdat ze aan aandachtshoer is net als @:Naardegallemiezen die een heel verzonnen topic opent over haar ''scharrel'' en vervolgens toch de hele avond hier zit te haten omdat ik aandacht krijg waar ik niets voor hoef te doen.
Ik reageer gewoon in topics, wat menig user hier doet, en maak niet hopeloos elke dag continu topics. Daar zit toch wel echt een verschil maar ik kan me voorstellen dat een kontenlikker zoals jij bent van haar het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik ken naardegallemiezen. Ze heeft topics inderdaad maar in het echt is ze gewoon prima. FOK! is gewoon voor de lol voor haar, soms met serieuze topics. Ze is zeker geen aandachtshoer, ze reageert gewoon netjes en vindt het leuk om te reageren. Andere mensen echter... En ja nu komt er weer een discussie maar goed je weet zelf ook wel dat jij juist naast puzziepie gewoon net zo verlegen zit om aandacht
Zou je het geloven als ik wel gewoon een gezin, vrienden, familie en normale baan heb? Jullie mensen zijn zo vol van jezelfquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfreflectie hoef je van jou ook niet te verwachten.
Kan jij ook niets aan doen.
Ik ben geen kontenlikker van haar, I wish I was, het is meer dat jullie de hele tijd maar dingen verzinnen en zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon in topics, wat menig user hier doet, en maak niet hopeloos elke dag continu topics. Daar zit toch wel echt een verschil maar ik kan me voorstellen dat een kontenlikker zoals jij bent van haar het niet begrijpt.
Op blote voeten pak ik je nogquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Op je bristol schoenen zeker
Iedereen in de wereld is gek, ja, behalve jij. Zijn er al mensen in witte pakken onderweg naar je met een net?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:17 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik ben geen kontenlikker van haar, I wish I was, het is meer dat jullie de hele tijd maar dingen verzinnen en zeggen
Jij bent de wereld?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Iedereen in de wereld is gek, ja, behalve jij. Zijn er al mensen in witte pakken onderweg naar je met een net?
Zoals ik al zei: als er iemand hier op FOK! geen zelfreflectie heeft dan ben jij het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zou je het geloven als ik wel gewoon een gezin, vrienden, familie en normale baan heb? Jullie mensen zijn zo vol van jezelf
Anders kopieer je gewoon mijn hele R&P geschiedenis en plak je die hier, het boeit me namelijk echt geen flikker. Meeste FOK!kers die hier langer zitten kennen me nu wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat ik niet zo'n loops hondje ben als jij. Maar goed, je weet dan al van jezelf dat je een enorme mentale handicap hebt.
Hoe bedoel je dat nou weer? Bedoel je dat ik lieg?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als er iemand hier op FOK! geen zelfreflectie heeft dan ben jij het wel.
Niet echt, je kunt het niet handelen dat ik het quote.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Anders kopieer je gewoon mijn hele R&P geschiedenis en plak je die hier, het boeit me namelijk echt geen flikker. Meeste FOK!kers die hier langer zitten kennen me nu wel.
Laat alleen maar zien hoe triest jij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |