Je hebt gewoon helemaal de moeite genomen om een link op te zoeken die ik toch niet open ga klikken. Je bent echt een fan van me, jeetje. Wil bijna concerten organiseren door jou, varkentje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
https://www.nha.nl/info/n(...)CnNruGAaAgvWEALw_wcB
Ik heb helemaal geen haar op mijn ster wat praat jij Kemalquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef EINZ het volgende:
[..]
Wat is een haarster, is dat iets nieuws voor kerstmis?
Jij zou 10 keer liever voor die shemaille gaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
SMeer frietsaus op die pomplul van paps Sfancta ik eet slobber en zuig dat ding zo op
Ja mag dit wat minder, ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
SMeer frietsaus op die pomplul van paps Sfancta ik eet slobber en zuig dat ding zo op
Een kinderlijke reactie tegen iemand met het IQ van een kind, voor de derde keer. Lezen is nogmaals niet zo lastig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nu weet ik dat je gewoon nog niet volwassen denkt
Doe dan alleen zorgen dat die druipende chlamydiakut van je niet die hele zaal doet kokhalzenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal de moeite genomen om een link op te zoeken die ik toch niet open ga klikken. Je bent echt een fan van me, jeetje. Wil bijna concerten organiseren door jou, varkentje.
Zij heeft geen ster, eerder een vies grot vol kakkerlakken. Maar daar hou je wel van, hé.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef Sfancta het volgende:
Ik lik haar ster alsof mijn leven er vanaf hangt
Jouw gezicht doet iedereen al kokhalzen, dom hondje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe dan alleen zorgen dat die druipende chlamydiakut van je niet die hele zaal doet kokhalzen
godverdomme leer nou eens nederlands vies vuil stinkend inteeltgedrochtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zij heeft geen ster, eerder een vies grot vol kakkerlakken. Maar daar hou je wel van, hé.
Nou haar gezicht is wel vrij knap juistquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jouw gezicht doet iedereen al kokhalzen.
Ja ik ben nu eenmaal een terrorist die komt praten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen haar op mijn ster wat praat jij Kemal
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
godverdomme leer nou eens nederlands vies vuil stinkend inteeltgedrocht
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
https://www.nha.nl/info/n(...)CnNruGAaAgvWEALw_wcB
Ik vind haar een gruwelijk mooi dingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jouw gezicht doet iedereen al kokhalzen, dom hondje.
Komt omdat je ogen vol stront zit.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind haar een gruwelijk mooi ding
En rende de kat daardoor in doodsangst weg om vervolgens te liften naar Tanzania?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn vader is buitenproprotioneel boos boos op mij ik heb de zak borrelnoten verkeerd opengescheurd
Wow waar heb je deze post vandaan gehaald? Stalk je mij? Ben jij een fan van mij? EEn fan van mij??? Buig voor mij vies smerig hondje je mag de grond nog niet likken waar ik op loop ik ben allemaal beter dan jullie met mijn LOI thuisstudie rechten terwijl ik niet eens normaal ABN kan!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zo'n dom varkentje ben je ook, hé.
Kan want ik hou enorm van scatquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Komt omdat je ogen vol stront zit.
Ik vind jou zo lekker fijn geil en lief paps ik wil zo graag dat je een blik Klok in mijn mond en kutje giet en dan eruit drinktquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wat ben je jaloers, mislukt vies hondje die je bent. Let op je bloeddruk en aangezien je mijn teksten toch kopieert, wanneer lik je de grond nou eens waar ik op loop? Daar ben je enkel goed voor namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wow waar heb je deze post vandaan gehaald? Stalk je mij? Ben jij een fan van mij? EEn fan van mij??? Buig voor mij vies smerig hondje je mag de grond nog niet likken waar ik op loop ik ben allemaal beter dan jullie met mijn LOI thuisstudie rechten terwijl ik niet eens normaal ABN kan!
Pass die pics dan eens naar de dm hansquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja leuk maar tegen de tijd dat ik er een heb gepost is dit topic weer een pagina verder.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Zullen we leuke grapjes gaan posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |