quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb liever 5 paar schoenen dan , aan 5 schoenen heb ik niks.
Nou ja je hebt er wel wat aan als 4 ervan wel dubbel zijn, mijn edit was weer wat telaat natuurlijk voor jouquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb liever 5 paar schoenen dan , aan 5 schoenen heb ik niks.
Is toch zo?quote:
Kunnen we aub gewoon niet meer reageren want een persoon hier gaat wel erg goed op die aandacht en zoekt het ook bewust opquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:37 schreef Phoenyx-God het volgende:
Kunnen jullie a.u.b. minder fel op elkaar reageren en mij gewoon als zondebok benaderen?
Je hoeft niet over jezelf te praten in de derde persoon.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kunnen we aub gewoon niet meer reageren want een persoon hier gaat wel erg goed op die aandacht en zoekt het ook bewust op
Hebben je ouders je nooit liefde gegeven?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hoeft niet over jezelf te praten in de derde persoon.
Ik heb bovenstaande trouwens even voor je op Google translate vertaald in jouw taal: woef, woef, waf, waf.
Hopelijk begrijp je het nu beter.
Maar zo ben jij gemaakt met je narcistische persoonlijkheidsstoornisquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ze praatte over mij en nee ik kan niet minder aandachtsgeil worden
Hoe oud ben je? 12?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hoeft niet over jezelf te praten in de derde persoon.
Ik heb bovenstaande trouwens even voor je op Google translate vertaald in jouw taal: woef, woef, waf, waf.
Hopelijk begrijp je het nu beter.
Zeker wel maar die van jullie kennelijk niet als jullie het woordje assertiviteit niet kennen. Ik heb geen reden om aardig te doen tegen lage mensen zoals jullie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hebben je ouders je nooit liefde gegeven?
Als ik 12 zou zijn dan was jij 2 met je gedrag.quote:
Het maakt mij niet uit waarom ik blij word, daarom ben ik narcistisch, het eindresultaat geldt alleen inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maar zo ben jij gemaakt met je narcistische persoonlijkheidsstoornis
Mij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Zit me hier weer op te rijgen op dat wijf.
that's hotquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit waarom ik blij word, daarom ben ik narcistisch, het eindresultaat geldt alleen inderdaad
Mij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee die goedkope snol wat maar een tientje of 5 euro om het gebaar wil.
Jij?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je familie in die business zat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Du reechst dich ram opquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Zit me hier weer op te rijgen op dat wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |