Oke maar kunnen we dit topic wat leuk houden?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik ben iedereens wereld.
Flikker zelf eens op, stuk tuig. Je verpest je eigen topic met je aanwezigheid.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Sfancta het volgende:
Kan je niet eens opflikkeren uit deze topics @:missblackhairhighheels
Precies wat ik al zei : geen enkele vorm van zelfreflectie ,en je leest beroerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou weer? Bedoel je dat ik lieg?
Het is beter om soms een paar topics te maken dan dat je in elk topic dat gemaakt wordt weer een ruziethread maakt van hier tot aan Afghanistan om je aandachttekort te bevredigen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon in topics, wat menig user hier doet, en maak niet hopeloos elke dag continu topics. Daar zit toch wel echt een verschil maar ik kan me voorstellen dat een kontenlikker zoals jij bent van haar het niet begrijpt.
Is het heel raar als ik zeg dat je niemand hier echt kent tenzij je die voor langere tijd in het echt ontmoet hebt? Naardegallemiezen is een prima dame, ze moet zich verdedigen tegen mensen zoals jij inderdaad maar ja. Eigenlijk zou ze dat niet moeten doen want jij bent minder dan zij is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Niet echt, je kunt het niet handelen dat ik het quote.Je had eerder ook dingen van mij gequote dus je geeft nu eigenlijk meteen aan dat je jezelf ook triest vind. Duurde ook vrij lang weer voor je terugreageerde, snap het wel, je bent mentaal erg zwak dus ik snap dat je tijd nodig hebt om tussentijds even te huilen in een hoekje. Geeft niet, ik ken ook je langer dan vandaag.
Je bent jaloers op assertiviteit kennelijk omdat je zelf enorm veel tekortkomt. Dat mag, verlegen kindje. Leer zelf maar eens je aandachtsbehoefte te bevredigen in plaats van elke dag topics te maken. Elke dag is gewoon zielig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Het is beter om soms een paar topics te maken dan dat je in elk topic dat gemaakt wordt weer een ruziethread maakt van hier tot aan Afghanistan om je aandachttekort te bevredigen.
Oke nou ja ik ga het meenemen in mijn beoordelingsgesprek. Echt waar ik ga melden dat jij dit hebt gemeld en ben benieuwd naar de reactiequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies wat ik al zei : geen enkele vorm van zelfreflectie ,en je leest beroerd.
Ik ben meer dan jullie beide bij elkaar omdat jullie allebei enorm laagbegaafd zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:22 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik zeg dat je niemand hier echt kent tenzij je die voor langere tijd in het echt ontmoet hebt? Naardegallemiezen is een prima dame, ze moet zich verdedigen tegen mensen zoals jij inderdaad maar ja. Eigenlijk zou ze dat niet moeten doen want jij bent minder dan zij is.
Ik mag haar helemaal niet, heb haar dat in DM zelfs nog maanden geleden aangegeven, betekent niet dat ik het toelaat dat mensen onterecht slecht over haar pratenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik ben meer dan jullie beide bij elkaar omdat jullie allebei enorm laagbegaafd zijn.Daarom mag je haar ook. Soort zoekt soort.
Ga jij je pakken laten voor een tientje dom wijf, opbokken en gauw. Je bent niet gewenst.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Flikker zelf eens op, stuk tuig. Je verpest je eigen topic met je aanwezigheid.
Had je het maar toegelaten toen ze je wilden opnemen in een kliniek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik mag haar helemaal niet, heb haar dat in DM zelfs nog maanden geleden aangegeven, betekent niet dat ik het toelaat dat mensen onterecht slecht over haar praten
Dat zeiden ze over jou bij je geboorte, varkentje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ga jij je pakken laten voor een tientje dom wijf, opbokken en gauw. Je bent niet gewenst.
Ik denk dat het heel verstandig is om je goed na te laten kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:24 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nou ja ik ga het meenemen in mijn beoordelingsgesprek. Echt waar ik ga melden dat jij dit hebt gemeld en ben benieuwd naar de reactie
Nou goed hiermee eindigt mijn 'discussie' wel weer. Succes met je levenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Had je het maar toegelaten toen ze je wilden opnemen in een kliniek.
Waarom denk je niet zo over jezelf?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel verstandig is om je goed na te laten kijken.
Ik kan dat, jij duidelijk niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom denk je niet zo over jezelf?
Ben je dronken of denk je echt gewoon standaard zo?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan dat, jij duidelijk niet.
Zou nooit een vrouw pijn doen, maar zou jou enorm graag een vuistslag tussen je ogen geven. Mokerhard.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over jou bij je geboorte, varkentje.
Het zit je dwars hé?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ben je dronken of denk je echt gewoon standaard zo?
Lijkt me lastig aangezien je zo zwak bent als een mietje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:29 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zou nooit een vrouw pijn doen, maar zou jou enorm graag een vuistslag tussen je ogen geven. Mokerhard.
Nou weinig zit mij dwars tenzij ik dronken ben en emotioneel. Maar als je zo bent als je nuchter bent dan vind ik je prima zoals je bentquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zit je dwars hé?
Ik heb koffie op , lekker man
Nou mooi. Kunnen we weer verder.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou weinig zit mij dwars tenzij ik dronken ben en emotioneel. Maar als je zo bent als je nuchter bent dan vind ik je prima zoals je bent
Nou mooi, 50 euro voor 5 paar schoenen is best een mooie prijs namelijk niet waar?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou mooi. Kunnen we weer verder.
ik heb liever 5 paar schoenen dan , aan 5 schoenen heb ik niks.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou mooi, 50 euro voor 5 schoenen is best een mooie prijs namelijk niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |