SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks van meegekregen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
Als ik dit nummer hoor, moet ik altijd aan het syndroom van Down denken. Het was ooit de begintune van een serie die over een jongen met het syndroom van Down ging.
Wees blij. Nummer voorgoed verpest voor mij. Het is voor mij nu echt zo'n geforceerd blij nummer geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, eerlijk gezegd.
Gelukkig is er nog veel ergere muziek. Gewoon een paar daagjes Q luisteren...quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Nummer voorgoed verpest voor mij. Het is voor mij nu echt zo'n geforceerd blij nummer geworden.
Er is er maar 1 die er echt slechter op is geworden. Voor de rest staat het verrassend goed.quote:
Ik verveelde me afgelopen week en heb wat ingespeeld op de weer opgelaaide ABBA mania…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die er echt slechter op is geworden. Voor de rest staat het verrassend goed.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verveelde me afgelopen week en heb wat ingespeeld op de weer opgelaaide ABBA mania…
Rond het eind van het jaar maak ik wel vaker van dit soort visuele mash ups…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je het gewoon van internet af had geplukt.
Na 17.00 mogen we niemand meer binnenlaten toch?quote:
Worden we nu uitgezet?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Na 17.00 mogen we niemand meer binnenlaten toch?
Ik krijg morgen nog mijn zwager en schoonzus op visite voor een etentje…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
+1 scherpquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleemquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg morgen nog mijn zwager en schoonzus op visite voor een etentje…
Fijne productie ook, dit nummer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel 'ie voor geen meter kan zingen, vind ik de stem van Johnny Lydon/Rotten toch altijd wel prettig klinken…
We eten niet aan tafel, dus niet geplaceerd…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleem
Morgen naar H"sum om daar Sinterklaas te vieren, vorig jaar probeerde mijn ex iedereen aan de corona te krijgen, ben benieuwd wat hij dit jaar voor surprise heeftquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleem
Een nieuwe variant?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen naar H"sum om daar Sinterklaas te vieren, vorig jaar probeerde mijn ex iedereen aan de corona te krijgen, ben benieuwd wat hij dit jaar voor surprise heeft
Ik vond het ook wel een beetje boring eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Past hier ineens prima achteraan:Robyn feat. Röyksopp - None Of Dem
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We eten niet aan tafel, dus niet geplaceerd…
Kwestie van wennen, denk ikquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje boring eigenlijk. Misschien is het een kwestie van wennen?
OMDquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Oude status:
Nieuwe status:![]()
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Sailing On The Seven Seas
Ben wel benieuwd naar welk geluidje dat dan is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
In het vorige nummer hoorde ik een geluidje uit het arcade spel Centipede…
[ afbeelding ]
OMG, k*t-spel. En toch ook wat verslavend.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
In het vorige nummer hoorde ik een geluidje uit het arcade spel Centipede…
[ afbeelding ]
Een lage, electronische toon die aanhoudt en steeds lager klinkt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar welk geluidje dat dan is.
Het duurt trouwens veel te lang voordat Röyksopp weer eens met wat nieuws komt.
Het enige spel dat ik echt leuk vond en dat ik nog regelmatig speel…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, k*t-spel. En toch ook wat verslavend.
Phil komt niet eens meer uit z'n stoel, laat staan dat 'ie een extended dansje doet…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover (extended dance remix)
Even dansenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover (extended dance remix)
Wel goed voor mijn luistercijfersquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Extended klinkt in dit geval gewoon als dubbel. Ik was al aan het checken of ik R49 per ongeluk 2x aan had staan.
Ik was even buiten, met de oordoppen nog in, en ik hoorde de Fairlight van weleer weer voorbij komen…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Duran Duran anno nu, geproduceerd door Giorgio Moroder:Duran Duran - Beautiful Lies
Heb ik ook nooit geweten…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Tot vandaag heb ik nooit geweten dat de Party Animals hier de mosterd vandaan haalden...Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
Ik ook niet, maar is best aangenaam eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Tot vandaag heb ik nooit geweten dat de Party Animals hier de mosterd vandaan haalden...Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Zo leer je nog eens watDavid Bowie - Life On Mars?
Ik hoop het. Anders moeten we naar Plutoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?
Ik ga wel naar Venusquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moeten we naar Pluto
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?
maar... er werd gezegd dat we niet moesten reizen als het niet nodig wasquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moeten we naar Pluto
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik had een pizza besteld voor mijn zoon en die werd net gebracht. Ik had er een fooi bij gedaan (al direct bij de bestelling) en de bezorger bedankte me speciaal nog voor de fooi. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
5 jaar 1,5 meter afstand houden in een ruimtecapsule.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
maar... er werd gezegd dat we niet moesten reizen als het niet nodig was
Bezorgers krijgen hier altijd een euro bij bezorging en meestal volgt er dan wel een 'ja, bedankt man'…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik had een pizza besteld voor mijn zoon en die werd net gebracht. Ik had er een fooi bij gedaan (al direct bij de bestelling) en de bezorger bedankte me speciaal nog voor de fooi. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Niet nodig, iedereen is er in quarantaine…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
5 jaar 1,5 meter afstand houden in een ruimtecapsule.
Ik geef mijn ticket wel aan 'n anderquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
5 jaar 1,5 meter afstand houden in een ruimtecapsule.
Ja, als ik het contant geef wel. Maar als je het bij de bestelling regelt normaal niet. Geeft me ook wel het goede gevoel dat de fooi ook daadwerkelijk naar hem gaat. Ik was wel eens bang dat het bij de bestelling gewoon in de kas van het bedrijf ging.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bezorgers krijgen hier altijd een euro bij bezorging en meestal volgt er dan wel een 'ja, bedankt man'…
Hier hebben we geen mogelijkheid om fooi vooraf te betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als ik het contant geef wel. Maar als je het bij de bestelling regelt normaal niet. Geeft me ook wel het goede gevoel dat de fooi ook daadwerkelijk naar hem gaat. Ik was wel eens bang dat het bij de bestelling gewoon in de kas van het bedrijf ging.
Het gebied daar heeft een erg Brabants/Limburge inslag. Daar associeer ik het ritselen ook wel mee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier hebben we geen mogelijkheid om fooi vooraf te betalen.
Heb die optie nog nooit gezien…
In een restaurant vond ik fooi als extra bedrag bij het pinnen altijd wel lastig, maar dat is tegenwoordig heel normaal. Ik heb zelden nog cash op zak.
Toevallig vandaag wel, die inkomsten van de lampen worden niet aangegeven bij de belasting, gok ik…
Je zou maar eens gellijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb zelden nog cash op zak.
Toevallig vandaag wel, die inkomsten van de lampen worden niet aangegeven bij de belasting, gok ik…
Ik ken het wel. Waarschijnlijk dan ook via jou.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch op Pluto zijn...
Vandaag kies ik voor de studioversie, maar de live-versie is eigenlijk beter. Prachtig nummer. Hoe vaker je het hoort, hoe beter het wordt (vind ik dan).Jake Wesley Rogers - Pluto
Dit is de derde keer dat ik deze plaat draai. En zeker niet de laatste.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Waarschijnlijk dan ook via jou.
Ik kon donderdag op de markt ook niet bij een kraam pinnen (normaal wel) en volgens mij was ze reserve aan het opbouwen voor als er geen markt meer zou zijn de komende periode.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gebied daar heeft een erg Brabants/Limburge inslag. Daar associeer ik het ritselen ook wel mee.
Ik heb altijd wel cash op zak. Mijn kinderen geven namelijk al hun cashgeld aan mij en dan maak ik het vervolgens weer aan hen over. Zij hebben echt een hekel aan cash en doen alles via telefoon en pinpas. En bij mij komt het altijd wel op aan de glazenwasser, kapster e.d.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier hebben we geen mogelijkheid om fooi vooraf te betalen.
Heb die optie nog nooit gezien…
In een restaurant vond ik fooi als extra bedrag bij het pinnen altijd wel lastig, maar dat is tegenwoordig heel normaal. Ik heb zelden nog cash op zak.
Ik gebruik ook zelden cashquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel cash op zak. Mijn kinderen geven namelijk al hun cashgeld aan mij en dan maak ik het vervolgens weer aan hen over. Zij hebben echt een hekel aan cash en doen alles via telefoon en pinpas. En bij mij komt het altijd wel op aan de glazenwasser, kapster e.d.
sinds kort kan ik ook pinnen bij de glazenwasser en mijn kapster stuurt een tikkiequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel cash op zak. Mijn kinderen geven namelijk al hun cashgeld aan mij en dan maak ik het vervolgens weer aan hen over. Zij hebben echt een hekel aan cash en doen alles via telefoon en pinpas. En bij mij komt het altijd wel op aan de glazenwasser, kapster e.d.
Heel vaag komt het me bekend voor. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Hierna het nummer waaraan ik moest denken bij het verzoekje van MadMaster. Dat nummer stond gek genoeg al klaar voor vanavond. Benieuwd wat jullie ervan vinden en of iemand het kent. Het komt ongeveer uit 2002-2003.
Ja, dit kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Gezien het feit dat @:MadMaster houdt van Underworld en Leftfield, moet dit nummer haast wel in de smaak vallen.Syntax - Pray
Het is geen grote hit geweest. Op MTV was het nummer destijds wel regelmatig te zien. In die tijd was MTV nog net een muziekzender.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel vaag komt het me bekend voor. Meer kan ik er niet van maken.
Die laatste is dan NSFM (not suitable for MadMaster)quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:06 schreef DJ11 het volgende:
We gaan zo vliegen, voordat we keihard vallen. Eenmaal daar, gaan we heide in de fik steken.
Klein hitje in 2000. Opvolger van het veel bekendere It Feels So Good.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Dit ken ik wel, maar kan het niet specifiek duiden…
In deze versie erger ik me wel weer een beetje aan zijn stem. Dat vind ik in de andere versie juist verfrissend minder.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Zo kan z'n huidige single ook klinken:James Morrison - Who's Gonna Love Me Now? (acoustic performance)
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:25 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste track van deze uitzending alweer.Elton John - Your Song
Prettige avond nog verder, MadMasterquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, mijn oortjes gaan nu uit, omdat ze irriteren…
Jullie ook!quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Prettige avond nog verder, MadMaster
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, mijn oortjes gaan nu uit, omdat ze irriteren…
Graag gedaan. En bedankt voor het meeluisterenquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:31 schreef Slowking het volgende:
Zaten een paar puike nummers tussen, thanks!
The secret listenerquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:31 schreef Slowking het volgende:
Zaten een paar puike nummers tussen, thanks!
No problem, dank dat er vanavond een uitzending was!quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan. En bedankt voor het meeluisteren
Nou, nu niet meer. Maar ik had verder geen clue.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:33 schreef Slowking het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens zo secret meer.
Ik was ook cluelessquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu niet meer. Maar ik had verder geen clue.
Fxck, nu heb ik het mysterie weggenomen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu niet meer. Maar ik had verder geen clue.
in ieder geval.... welkomquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef Slowking het volgende:
[..]
Fxck, nu heb ik het mysterie weggenomen.
Wel treurig. Ik neem mijn eerdere woorden terug, ik was het niet.
Mysteries zijn er om opgelost te worden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef Slowking het volgende:
[..]
Fxck, nu heb ik het mysterie weggenomen.
Wel treurig. Ik neem mijn eerdere woorden terug, ik was het niet.
Thanks, alweer, denk ik.quote:
True, alleen als ze zo makkelijk weggegeven worden is het ook niets aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mysteries zijn er om opgelost te worden, natuurlijk.
Nu je toch ontmaskerd bent, kun je de volgende keer wel lekker meeposten natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:39 schreef Slowking het volgende:
[..]
Thanks, alweer, denk ik.
[..]
True, alleen als ze zo makkelijk weggegeven worden is het ook niets aan natuurlijk.
True, ik zal kijken of ik mij de volgende keer zo ver kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu je toch ontmaskerd bent, kun je de volgende keer wel lekker meeposten natuurlijk.
Des te langer is je dag!quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is veel te vroeg en het is donker
Even rustig aan hoor, alhoewel Merel komt me eind van de ochtend halen dan hoef ik niet met de trein naar H'sum toequote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Even rustig aan hoor, alhoewel Merel komt me eind van de ochtend halen dan hoef ik niet met de trein naar H'sum toe
Dank jequote:Op zaterdag 27 november 2021 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een luxe.
Veel plezier bij de kabouters alvast.
Damn, Bright Eyes vergeten in mijn stemlijst zou First Day of my life kans maken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:51 schreef peaceman het volgende:
01. 0:00:00 Bright Eyes - no one would riot for less
02. 0:05:10 Meat Loaf - Heaven Can Wait
03. 0:09:49 Yes - Yours Is No Disgrace
04. 0:19:30 Small Faces - Tin Soldier
excusesquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:58 schreef peaceman het volgende:
dat was een slechte versie van sjors bakker
dat is wel de enige die enige kans maakt jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Damn, Bright Eyes vergeten in mijn stemlijst zou First Day of my life kans maken?
Dit was wel echt de nichtendisco versie jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:58 schreef peaceman het volgende:
dat was een slechte versie van sjors bakker
Lijkt me sterk, die reclame is alweer jaren terugquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Damn, Bright Eyes vergeten in mijn stemlijst zou First Day of my life kans maken?
Leuk voor de LHBT landgenoten dan wellichtquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel echt de nichtendisco versie ja
Net als dezequote:Op zaterdag 27 november 2021 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leuk voor de LHBT landgenoten dan wellicht
rock lobster is leuker ja, maar deze is ook wel geinig toch?quote:
Zie de spoiler die ik in het andere topic heb geplaatstquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
rock lobster is leuker ja, maar deze is ook wel geinig toch?
daar stond love shack in, dus ja!quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie de spoiler die ik in het andere topic heb geplaatst
Die zal hetzelfde zijn als vorig jaar, denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:36 schreef peaceman het volgende:
Ja het is een wonder.. ik draai... ter inspiratie voor jullie top 2000 inzendlijstjes
zijn wel meer prachtige nummers van TFF die er nooit ingestaan hebben...quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Change heeft er maar 1x in gestaan. Pale Shelter nog nooit.
nee totaal ander lijst, met een paar hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zal hetzelfde zijn als vorig jaar, denk ik.
En voornamelijk om de lijst van mijn werk te voeden…
Ik heb het over mijn eigen lijstje…quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee totaal ander lijst, met een paar hetzelfde.
wel 1 van de betere nummers bij de onderste 300quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummer van Led Zep dit, maar mijn eerlijke mening is dat die op zich genoeg noteringen hebben en dus zal ik er niet op stemmen. Net als het wat mij betreft nog iets betere Black Dog.
Ah zo!quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn eigen lijstje…
staan goede nummers tussenquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat hier: madmaster666 · Playlist · 36 songs · 1 likes
Mee eens, maar alsnog kies ik liever voor artiesten die geen (goede) liedjes meer bij de bovenste 1500 hebben. INXS is bij mij meer zo'n geval, ik vind dat Never Tear Us Apart niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel 1 van de betere nummers bij de onderste 300
eens. Dit is wmb hun fijnste liedje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar alsnog kies ik liever voor artiesten die geen (goede) liedjes meer bij de bovenste 1500 hebben. INXS is bij mij meer zo'n geval, ik vind dat Never Tear Us Apart niet zoveel aan.
Dat is natuurlijk een no-brainerquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:55 schreef peaceman het volgende:
Dit is toch allemaal veel beter dan de zoveelste Marco Borsato of Suzan en Freek?
Dit vond je niet nuttig?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, dat was m voor mij, ik ga eens nuttige dingen doen
heb ik ook grote delen van meegekregenquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:57 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Heb deze week tijdens het werk een deel van de top1000 van Radio Veronica meegekregen. Heeft me wel enigszins in de mood gebracht.
Godzijdank veel minder Blof, Marco Borsato, Suzan & Freek en dat soort ongein. Schoot af en toe wel door naar de andere kant voor mij. Maar overall was het een leuke radio-week.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ik ook grote delen van meegekregen
ja al snap ik de nummer 1 totaal nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Godzijdank veel minder Blof, Marco Borsato, Suzan & Freek en dat soort ongein. Schoot af en toe wel door naar de andere kant voor mij. Maar overall was het een leuke radio-week.
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al snap ik de nummer 1 totaal niet
Het volk spreekt…quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al snap ik de nummer 1 totaal niet
Ja, inderdaad. Daar zullen we het maar op houden.quote:
blijkbaar... deze versie heb ik ooit nog van Mad.. dus ik dacht dat zal wel de goede zijnquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:07 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit al een vervelend nummer, maar zonder zang is het nog 10x erger. Wie had dat ooit gedacht?
Kom maar, kom maar, kom maar…quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar... deze versie heb ik ooit nog van Mad.. dus ik dacht dat zal wel de goede zijn
ben er nu mee bezig...quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:17 schreef livelink het volgende:
In mijn hoofd begint mijn lijstje al aardig vorm te krijgen. Niks tactisch dit keer. Geen liedjes willen redden of terugkrijgen. Gewoon puur muziek waar ik blij van word.
mijn lijstje heb ik net gepost in het top 2000 topic.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:42 schreef livelink het volgende:
Dank je peaceman. Je hebt me wel goede input geleverd. Ben benieuwd naar je speellijst straks. En natuurlijk naar je uiteindelijke top2000-lijstje.
Ik ga even profiteren van het feit dat het relatief droog is en dus lekker naar buiten.
Bedankt voor het draaien peaceman, maar ik haak nu af. (Tussendoor nog wel wat andere dingen gedaan dus heb niet alle nummers meegeluisterd. )quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:35 schreef peaceman het volgende:
over ongeveer een half uurtje stop ik ermee.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:07 schreef ToT het volgende:
Ow, een Peaceman-show gemist?
Maar hier ff een vraag:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:17 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat peaceman zou draaien.
[..]
Ik kan me wel iets beters voorstellen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Er zit hier een blij mannetje kabaal te maken naast me.
Haha ach is humor!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets beters voorstellen.
Voedt hem dan meteen goed op en schotel hem wat metal voor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach is humor!Ik heb hier de hele tijd lekkere muziek op staan nu, en geen Nijntje en dat soort geneuzel mee. En hij vindt het nu ook leuk, zolang ik de softwarematige oscilloscoop er maar bij aan zet!
Oh hij vindt Týr al tof!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Voedt hem dan meteen goed op en schotel hem wat metal voor.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:27 schreef ToT het volgende:
Maar vanmorgen zat hij mee te zingen met de Wee Papa Girl Rappers!
Dat gaat al iets beter....quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]Best wel!
Nu hebben we Golden Earring op staan.
Bazenshow gemist, zie ikquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:02 schreef peaceman het volgende:
01. 0:00:00 Bright Eyes - no one would riot for less
(...)
63. 4:23:39 Pet Shop Boys - West End Girls
64. 4:27:34 Louis Armstrong - We have all the time in the world
65. 4:30:44 Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: L'après midi
Dat wist hij zelf niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:17 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat peaceman zou draaien.
[..]
Niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Nou... de komende tijd kan ik vaak op donderdag en zaterdag luisteren. Oefenen met bands is er voorlopig niet bij.
Nee dat wordt ook lastig inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Nou... de komende tijd kan ik vaak op donderdag en zaterdag luisteren. Oefenen met bands is er voorlopig niet bij.
Ruimtes voor beoefening van kunst en cultuur moeten ook om 17:00 uur dicht. Alleen professionals zijn uitgezonderd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Er geldt toch geen avondklok?
Of oefenen jullie in een horeca gelegenheid?
Ah...... dat was me ontschoten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ruimtes voor beoefening van kunst en cultuur moeten ook om 17:00 uur dicht. Alleen professionals zijn uitgezonderd.
Ik kende het wel. Maar wist natuurlijk geen naam of titel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit hoor ik echt voor het eerst denk ik
Wat is het verschil eigenlijk tussen een bloes en een overhemd?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Do we want more or less Gary?
Moore, Moore, Moore!
Overhemden voor mannen en bloesjes voor vrouwen en kinderen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen een bloes en een overhemd?
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Overhemden voor mannen en bloesjes voor vrouwen en kinderen?
Ik weet het: "overhemd" past niet lekker in de songtekst van Gary, "bloes" welquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen een bloes en een overhemd?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het: "overhemd" past niet lekker in de songtekst van Gary, "bloes" wel
Dame Shirley Bassey, met een man die er in het Frans doorheen praat?
Dat moet sexy zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Dame Shirley Bassey, met een man die er in het Frans doorheen praat?
Het voegt in dit geval weinig toe. Misschien was het goed voor de verkoopcijfers in Frankrijk.quote:
Ik vind het ook niet opwindend, alleen afleidend.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het voegt in dit geval weinig toe. Misschien was het goed voor de verkoopcijfers in Frankrijk.
Komt natuurlijk door zijn stem.quote:
[..]
Ik weet het: "overhemd" past niet lekker in de songtekst van Gary, "bloes" wel
Ja, klonk niet verkeerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Kende het wel maar kon er echt even niet opkomen.
Wel een lekker nummer dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |