SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks van meegekregen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
Als ik dit nummer hoor, moet ik altijd aan het syndroom van Down denken. Het was ooit de begintune van een serie die over een jongen met het syndroom van Down ging.
Wees blij. Nummer voorgoed verpest voor mij. Het is voor mij nu echt zo'n geforceerd blij nummer geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks van meegekregen, eerlijk gezegd.
Gelukkig is er nog veel ergere muziek. Gewoon een paar daagjes Q luisteren...quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Nummer voorgoed verpest voor mij. Het is voor mij nu echt zo'n geforceerd blij nummer geworden.
Er is er maar 1 die er echt slechter op is geworden. Voor de rest staat het verrassend goed.quote:
Ik verveelde me afgelopen week en heb wat ingespeeld op de weer opgelaaide ABBA mania…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die er echt slechter op is geworden. Voor de rest staat het verrassend goed.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verveelde me afgelopen week en heb wat ingespeeld op de weer opgelaaide ABBA mania…
Rond het eind van het jaar maak ik wel vaker van dit soort visuele mash ups…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je het gewoon van internet af had geplukt.
Na 17.00 mogen we niemand meer binnenlaten toch?quote:
Worden we nu uitgezet?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Na 17.00 mogen we niemand meer binnenlaten toch?
Ik krijg morgen nog mijn zwager en schoonzus op visite voor een etentje…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
+1 scherpquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleemquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg morgen nog mijn zwager en schoonzus op visite voor een etentje…
Fijne productie ook, dit nummer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel 'ie voor geen meter kan zingen, vind ik de stem van Johnny Lydon/Rotten toch altijd wel prettig klinken…
We eten niet aan tafel, dus niet geplaceerd…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleem
Morgen naar H"sum om daar Sinterklaas te vieren, vorig jaar probeerde mijn ex iedereen aan de corona te krijgen, ben benieuwd wat hij dit jaar voor surprise heeftquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleem
Een nieuwe variant?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen naar H"sum om daar Sinterklaas te vieren, vorig jaar probeerde mijn ex iedereen aan de corona te krijgen, ben benieuwd wat hij dit jaar voor surprise heeft
Ik vond het ook wel een beetje boring eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Past hier ineens prima achteraan:Robyn feat. Röyksopp - None Of Dem
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We eten niet aan tafel, dus niet geplaceerd…
Kwestie van wennen, denk ikquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje boring eigenlijk. Misschien is het een kwestie van wennen?
OMDquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Oude status:
Nieuwe status:![]()
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Sailing On The Seven Seas
Ben wel benieuwd naar welk geluidje dat dan is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
In het vorige nummer hoorde ik een geluidje uit het arcade spel Centipede…
[ afbeelding ]
OMG, k*t-spel. En toch ook wat verslavend.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
In het vorige nummer hoorde ik een geluidje uit het arcade spel Centipede…
[ afbeelding ]
Een lage, electronische toon die aanhoudt en steeds lager klinkt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar welk geluidje dat dan is.
Het duurt trouwens veel te lang voordat Röyksopp weer eens met wat nieuws komt.
Het enige spel dat ik echt leuk vond en dat ik nog regelmatig speel…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, k*t-spel. En toch ook wat verslavend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |