Worden we nu uitgezet?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Na 17.00 mogen we niemand meer binnenlaten toch?
Ik krijg morgen nog mijn zwager en schoonzus op visite voor een etentje…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
+1 scherpquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleemquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg morgen nog mijn zwager en schoonzus op visite voor een etentje…
Fijne productie ook, dit nummer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel 'ie voor geen meter kan zingen, vind ik de stem van Johnny Lydon/Rotten toch altijd wel prettig klinken…
We eten niet aan tafel, dus niet geplaceerd…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleem
Morgen naar H"sum om daar Sinterklaas te vieren, vorig jaar probeerde mijn ex iedereen aan de corona te krijgen, ben benieuwd wat hij dit jaar voor surprise heeftquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met reservering, geplaceerd, QR-code en mondkapje op als ze naar de wc gaan toch? En jullie tafel op 1,5 meter van hun tafel. Dan is het geen probleem
Een nieuwe variant?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen naar H"sum om daar Sinterklaas te vieren, vorig jaar probeerde mijn ex iedereen aan de corona te krijgen, ben benieuwd wat hij dit jaar voor surprise heeft
Ik vond het ook wel een beetje boring eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Past hier ineens prima achteraan:Robyn feat. Röyksopp - None Of Dem
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We eten niet aan tafel, dus niet geplaceerd…
Kwestie van wennen, denk ikquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje boring eigenlijk. Misschien is het een kwestie van wennen?
OMDquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Oude status:
Nieuwe status:![]()
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Sailing On The Seven Seas
Ben wel benieuwd naar welk geluidje dat dan is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
In het vorige nummer hoorde ik een geluidje uit het arcade spel Centipede…
[ afbeelding ]
OMG, k*t-spel. En toch ook wat verslavend.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
In het vorige nummer hoorde ik een geluidje uit het arcade spel Centipede…
[ afbeelding ]
Een lage, electronische toon die aanhoudt en steeds lager klinkt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar welk geluidje dat dan is.
Het duurt trouwens veel te lang voordat Röyksopp weer eens met wat nieuws komt.
Het enige spel dat ik echt leuk vond en dat ik nog regelmatig speel…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, k*t-spel. En toch ook wat verslavend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |